Bijna eens. Je hebt dan wel vervanging op de flanken nodig.d'Oude wrote: ↑28 Aug 2023, 23:01 Mijn voorkeur:
Sanga en Baka weg voor 60-70 mln.
Lozano en 2 centrale verdedigers (1 talent en 1 basisspeler) erbij. Evt. Vranckx als we toch bezig zijn.
Voor de rest waar kan verder opruimen en doorselecteren. El Gazi kan wmb zonder vervanging weg, rest alleen als je een vervanger hebt in de vorm van een talent; aankoop of eigen jeugd.
Transferwindow 2023/24
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Philip Cocu
Mijn ideale scenario;
CL halen.
Bakayoko verkopen voor 30+ (is de vervanger van Madueke dus speelt er pas heel kort lees veel waarde ontwikkeling)
Sangare verkopen voor 30+
Incoming:
- Lozano (kan nog zeker wat seizoenen mee) + jong talent erachter
- vervanger voor Sangare hebben we eigenlijk al met Schouten, Vranckx mag ook komen.
- verdediging versterken
- rest van het geld in de spaarpot
Mooiste van alles is dat we dit aan het einde van deze week weten:)
CL halen.
Bakayoko verkopen voor 30+ (is de vervanger van Madueke dus speelt er pas heel kort lees veel waarde ontwikkeling)
Incoming:
- vervanger voor Sangare hebben we eigenlijk al met Schouten, Vranckx mag ook komen.
- verdediging versterken
-
- Vaste waarde in elftal
Bosz lijkt Til als optie te zien.
Saibari en Babadi heb je ook nog.
Evt. zelfs Pepi of dn Duif.
En dan uiteraard Vertessen.
Wel eens; het zijn allemaal geïmproviseerde flankspelers want eigenlijk zijn het stuk voor stuk spitsen of middenvelders.
One can only hope
- DonyellMalen
- Legende
En dat is precies de reden waarom we eigenlijk, naast Lozano, bij een vertrek va Baka nog een extra winger moeten halen. Zeker als je straks (hopelijk!!) CL speelt en Lang of Lozano moet noodgedwongen gewisseld worden, dan ga je er enorm in niveau op achteruit.
- Zico
- Regelmatige invaller
- ComeOnPSV
- Vedette
Is super jong.
Linksbenige rechtsbuiten (die zijn schaars)
Belgisch international
Uitstekend KKD seizoen met veel rendement.
Al paar dingen die goed waren. Vorig seizoen best goede statistieken toen hij zomaar moest spelen iedere week.
Maar ik vind het allemaal magertjes wat hij brengt.
Hij kan geen normale 7 scoren. Het is of een 8 of een 3 wat mij betreft.
-
- Legende
Echt klasse van Babajoko. Zo jong en toch al zo'n hele meneer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Ardbeg
- Mister PSV
Hoop, omwille van dit scenario:
RYU wrote: ↑28 Aug 2023, 23:07 Mijn ideale scenario;
CL halen.
Incoming:
- verdediging versterken
-
- Legende
8+3 /2 = 5.5 = 6. 6 naar boven afgerond is 10. Dus waar hebben we het over? 35 miljoen, tekenen bij het kruisje aub.ComeOnPSV wrote: ↑28 Aug 2023, 23:28Is super jong.
Linksbenige rechtsbuiten (die zijn schaars)
Belgisch international
Uitstekend KKD seizoen met veel rendement.
Al paar dingen die goed waren. Vorig seizoen best goede statistieken toen hij zomaar moest spelen iedere week.
Maar ik vind het allemaal magertjes wat hij brengt.
Hij kan geen normale 7 scoren. Het is of een 8 of een 3 wat mij betreft.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Regelmatige invaller
Als Sangaré blijft, zijn we dan na deze zomer van die clausule verlost? Dan is mijn ideale scenario dat hij blijft en na een indrukwekkend CL seizoen alsnog voor €60 miljoen vertrekt.
Als we Bakayoko verkopen en daarmee Lozano en Debast kunnen halen, dan zou ik Sangaré nooit onder de clausuleprijs verkopen.
Als we Bakayoko verkopen en daarmee Lozano en Debast kunnen halen, dan zou ik Sangaré nooit onder de clausuleprijs verkopen.
- ComeOnPSV
- Vedette
Even stap voor stap haha.LucNilis87 wrote: ↑28 Aug 2023, 23:39 Als Sangaré blijft, zijn we dan na deze zomer van die clausule verlost? Dan is mijn ideale scenario dat hij blijft en na een indrukwekkend CL seizoen alsnog voor €60 miljoen vertrekt.
Eerst CL halen.
Dan 2 dagen kijken of er een club de clausle gaat afbetalen.
Mocht hij er dan nog zijn dan kijken we naar zijn clausule (die ik denk vervalt)
- Heruone
- Lid scoutingsteam
We gaan het zien. Ik denk iig dat het een stuk moeilijker is dan men denkt. Tegelijkertijd blinkt men wel uit in het overtuigen van spelers met verhalen en het tijd/moeite steken in spelers om de bandjes warm te houden. Brands is daar meester in en Stewart kan dat volgens mij ook heel goed.
In België (zoals Ajax nu Godts heeft opgehaald) en ook bij de U23 van PL clubs loopt natuurlijk veel talent rond.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is supporters eigen om eigen spelers te downplayen, aankopen te hoog aan te schrijven en spelers van de concurrent tot wereldtop te verheffen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • TimSibot
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- mateja
- Internationale topspeler
PSV supporter eigenShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2023, 08:19Het is supporters eigen om eigen spelers te downplayen, aankopen te hoog aan te schrijven en spelers van de concurrent tot wereldtop te verheffen.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Voor het eerst in de transferperiode dat ik dit topic en de tijdslijn van Rik Elfrink niet ieder mogelijk moment refresh. Toch wel heel apart dat het nu echt stilte voor de storm lijkt te zijn en we vanaf donderdag twee dagen nog ongelofelijk veel beweging kunnen verwachten. Aan de ene kan enorm vermakend natuurlijk, maar eigenlijk slaat het nergens op dat je zo midden in het al lopende seizoen nog zoveel wisselingen in de selectie kan krijgen.
- Persepolis
- Vedette
En vergeet niet: vertrokken bankzitters omhoog te praten.ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2023, 08:19Het is supporters eigen om eigen spelers te downplayen, aankopen te hoog aan te schrijven en spelers van de concurrent tot wereldtop te verheffen.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Toch fijn dat 6 premier league clubs blijkbaar en een Napoli geïnteresseerd zijn in Bakayoko. Met wat mazzel slijt je hem voor het weekend nog voor 40/45 miljoen vanwege de tijdsdruk.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 26):
- SKERLA • DSQ2 • Teletubby • Asterix • milansandro • Arie_Gold • Josef Dettelbacher • Remontada • James Rodriguez • Vanthaman18 • TomPSV023 • Smeets14 • ComeOnPSV • Leon77M • FieseFriedrich • Splash • IbiAppelvlaai • De Realist • Ren Höek • J O H N • FritskePhilips • Heissenberrug • TomV23 • Assy • RYU • Maikel
-
- Jeugdspeler
Ik begrijp best dat Bakayoko op een gegeven moment onhoudbaar gaat worden.
Echter wat ik niet begrijp is dat men zegt dat zowel El Ghazi als Bakayoko kunnen vertrekken en dat alléén Lozano daar dan voor terug hoeft te komen.
Zodra Lang/Lozano wegvalt heb je los van Vertessen (geen toppertje..) 0 backup op de flanken...
Echter wat ik niet begrijp is dat men zegt dat zowel El Ghazi als Bakayoko kunnen vertrekken en dat alléén Lozano daar dan voor terug hoeft te komen.
Zodra Lang/Lozano wegvalt heb je los van Vertessen (geen toppertje..) 0 backup op de flanken...
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Wie zegt dat dan alleen Lozano daarvoor terug hoeft te komen?Tinus10 wrote: ↑29 Aug 2023, 10:02 Ik begrijp best dat Bakayoko op een gegeven moment onhoudbaar gaat worden.
-
- Nationale topspeler
Stade Rennais hoopt Davinson Sánchez (27) binnen afzienbare tijd te presenteren als nieuwe verdediger en heeft volgens L'Équipe een bod van negen miljoen euro neergelegd bij Tottenham Hotspur. De voormalige Ajacied lijkt geen toekomst te hebben bij zijn Londense werkgever en werd deze zomer ook al in verband gebracht met PSV en Spartak Moskou.
Dit komt van VI
Dit komt van VI
-
- Vaste waarde in elftal
RV1913 wrote: ↑29 Aug 2023, 10:20 Stade Rennais hoopt Davinson Sánchez (27) binnen afzienbare tijd te presenteren als nieuwe verdediger en heeft volgens L'Équipe een bod van negen miljoen euro neergelegd bij Tottenham Hotspur. De voormalige Ajacied lijkt geen toekomst te hebben bij zijn Londense werkgever en werd deze zomer ook al in verband gebracht met PSV en Spartak Moskou.
Dit komt van VI