AH! De premisse die jij aanhoudt klopt dus al niet. Vandaar de polemische verwarring die ik, derhalve, graag buiten mezelf plaats. Het werkelijke vertrekpunt van deze discussie was namelijk de aanname dat Babadi (o.a.) over twee jaar nog geen "cashcow" zou kunnen zijn, hence de vergelijking met Bakayoko die in ongeveer twee jaar tijd een grote ontwikkeling heeft doorgemaakt. Afijn, met jouw welbevinden vind ik de simpele goegemeente minder interessant -- dat reductieve (online) gekeuvel is een ware kwelgeest voor de ratio.Franciscus wrote: ↑29 Aug 2023, 11:12Yep that's how I roll. Jij geeft een lachebekje en ik lach vriendelijk terug. Het punt is: Als je je pleidooi begint met een belachelijke premisse (Bakayoko anoniem als zeventienjarige) dan kun je nog inhoudelijk een goed punt maken, maar de simpele goegemeente waar ik mezelf toe reken geraakt dan niet meer zo ver.El Sordo wrote: ↑29 Aug 2023, 11:05 Dus je leest niet goed, mist de discussie volledig, maar wil al kersenplukkend wel even gratuit een puntje maken? Je zult zelf vast erg tevreden zijn met je daaropvolgende lachebekje, maar misschien is het verstandig eerst eens wat Douwe Egberts door een filter te persen. Nihil ante coffeum.
FIN.