Ze willen morgen natuurlijk nog geen Mexicaanse vlaggen in het stadion.
Er zitten zoveel partijen bij transfers, dat kun je als PSV zijnde niet allemaal in de hand houden.
Hirving Lozano
- Armada
- Internationale topspeler
Een seizoen zonder Mexicaan is niks aan.
- These users thanked the author Armada for the post:
- DonyellMalen
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Wel een flinke prijs wat PSV gaat neerleggen voor iemand die dat waarschijnlijk niet meer oplevert.
Na 2/3 jaar bij ons is de kans dnek ik groot dat hij terug naar Mexico gaat.
Maar Stewart komt wel over als iemand die weet wat PSV nodig heeft. Lozano brengt snelheid, goals en assists.
Maar Stewart komt wel over als iemand die weet wat PSV nodig heeft. Lozano brengt snelheid, goals en assists.
- Armada
Pressing.Sjorsensjimmie wrote: ↑29 Aug 2023, 13:23 Wel een flinke prijs wat PSV gaat neerleggen voor iemand die dat waarschijnlijk niet meer oplevert.
- colocolofc
- Meervoudig international
En het belangrijkste: eindelijk wat meer diepgangSjorsensjimmie wrote: ↑29 Aug 2023, 13:23 Wel een flinke prijs wat PSV gaat neerleggen voor iemand die dat waarschijnlijk niet meer oplevert.
- Joenepsv
- Legende
Earnie gaat knallen. De meest spectaculaire window in jaren wmb. En met de terugkeer van Lozano haalt hij meteen een super populaire speler in huis.
Het kan overigens niet anders dan dat er iemand op het punt van vertrek staat en ik sluit niet uit dat het zowel om Bakayoko als Sangare gaat. Spannend. Eerst morgen die Rangers oprollen.
Het kan overigens niet anders dan dat er iemand op het punt van vertrek staat en ik sluit niet uit dat het zowel om Bakayoko als Sangare gaat. Spannend. Eerst morgen die Rangers oprollen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hebben de mensen van het roze krantje dat aan jou verteld?
-
- Bankzitter
In dat opzicht kan Bakayoko daar ook rust in zijn hoofd van krijgen. Vorig jaar bij Gakpo zag je dat hij afgeleid was en dat kwam zijn spel niet ten goede.Armada wrote: ↑29 Aug 2023, 13:22Nou. Je mag een stap verder redeneren. Dat hier aan vast zit dat een Bakayoko gaat… die morgen gewoon moet presteren. Een volgt uit het ander, onrust.Sjorsensjimmie wrote: ↑29 Aug 2023, 13:19
Beetje naïef om te denken dat niemand iets gaat melden als er al het één en ander (bijna) rond is.
Als PSV met Bakayoko een afspraak heeft dat hij donderdag weg gaat spelen ze intern wel open kaart.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Nee, dat kwam uit jouw moeders roze krantje.
- DonyellMalen
- Legende
-
-
- Vaste waarde in elftal
Wel zonde dat Guti net weg is en dat de combi vranckx / Bakayoko er waarschijnlijk ook niet gaat komen
- These users thanked the author Benitez040 for the post:
- Ronzz
-
- Legende
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Wat mij betreft een van de grootste PSV transferstunts ooit.ArdaMattaveld wrote: ↑29 Aug 2023, 13:19Die is morgen gewoon al in Eindhoven. Keuren zal wel donderdag gebeuren. Een grote stunt dit imo.alu.w wrote: ↑29 Aug 2023, 13:04 Voor de volledigheid
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-nadert-akk ... eer-lozano
Götze blijft op 1, maar dit is zondermeer top 5.
- DonyellMalen
- Legende
Halen we CL, laat daarna Lozano zijn gezicht zien op de middenstip. Dat zou pas geweldig zijn. Wat een feest dan.
- Persepolis
- Vedette
Het gaat niet altijd alleen om restwaarde, maar ook pure kwaliteit. Er moet niet alleen op de bankrekening gepresteerd worden, maar ook op het veld. En Lozano brengt per direct pure kwaliteit. Iedere euro dubbel en dwars waard dus.
-
- Legende
Heel goed nieuws. Dit zijn transfers die zulke impulsen kunnen geven. Hier gaat het er niet om of je over een paar jaar nog wat aan kan verdienen, maar dat hij voor meerdere jaren PSV sportief verder helpt. Het gaat erom dat PSV dit kan financieren uit andere transfers, niet of Lozano zelf nog wat gaat opleveren in de toekomst. Ik vind het een stunttransfer als de klap er definitief op wordt gegeven.