Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

OVEREENKOMST Napoli - PSV door Hirving Lozano

Chucky wordt speler van PSV Eindhoven, vandaag was de dag om de onderhandelingen af te ronden en afscheid te nemen in Napoli. Er wordt verwacht dat hij tussen vandaag en morgen de medische tests zal doorstaan.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    ziege maar ook zagge
    Tutti Frutti
    Jeugdspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Voorin L3!
  • These users thanked the author Tutti Frutti for the post:
    Mithras
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Haha wij gaan nu wel echt het meest gehate team van de Eredivisie worden. Heerlijk!!!!!
    Ex unitate vires
    Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

Uitstekend nieuws dat hij terugkomt. Heeft afgelopen jaren veelal vanaf rechts gespeeld.
    Betekent dit een zeker vertrek van Bakayoko? Of is dit een 'extra' voor de selectie :)
    Koekoek!
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Sexy! (en dat vinden ze bij Pendejo ook Armada )
    La vida és massa curta per no fer broma
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Even om te beseffen hoe speciaal dit is: een Mexicaans international van nét 28 jaar oud en dus in de bloei van zijn carrière, basisspeler op het afgelopen WK, spelend bij de kampioen van Italië, kwartfinalist CL, die in behoorlijk wat belangrijke wedstrijden afgelopen seizoen gewoon in de basis stond, komt naar PSV. Daarnaast is er een hele betrouwbare bron die ik vaak raadpleeg voor salarissen die aangeeft dat Lozano 7+mil bij Napoli verdient: https://www.capology.com/club/napoli/salaries/

Als het geen speler was met een verleden bij PSV was het onmogelijk geweest, het feit dat het Lozano is maakt het iets minder onrealistisch maar nog steeds écht heel speciaal!
    Last edited by Sensation on 29 Aug 2023, 15:03, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 6):
    TinuZzZVanthaman18YkhimPersepolisRen HöekJuancho
    TinuZzZ
    Jeugdinternational

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2023, 14:59 Haha wij gaan nu wel echt het meest gehate team van de Eredivisie worden. Heerlijk!!!!!
    De KNVB heeft ook al een speciaal trainingskamp belegd.
    Bier
    Gas erop! Remmen is angst!
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Heerlijk!
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 29 Aug 2023, 15:01 Even om te beseffen hoe speciaal dit is: een Mexicaans international van nét 28 jaar oud en dus in de bloei van zijn carrière, basisspeler op het afgelopen WK, spelend bij de kampioen van Italië, kwartfinalist CL, die in behoorlijk wat belangrijke wedstrijden afgelopen seizoen gewoon in de basis stond, komt naar PSV. Daarnaast is er een hele betrouwbare bron die ik vaak raadpleeg voor salarissen die aangeeft dat Lozano 7+mil bij Napoli verdient: https://www.capology.com/club/napoli/salaries/

Als het geen speler was met een verleden bij PSV was het onmogelijk geweest, het feit dat het Lozano is maakt het iets minder onrealistisch maar nog steeds écht heel speciaal!
    En voor dat hele pakket betalen we ''slechts'' 10 miljoen euro dat kan oplopen tot ongeveer 15 wanneer we kampioen worden, CL halen en/of Chucky wat goals maakt. Voor wie nog niet beseft wat voor ongekende werelddeal dat is: dit is voetbaldiefstal op klaarlichte dag. Knapste deal van Stewart tot nu toe.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 7):
    Vanthaman18PersepolisRazzaaSensationRen HöekJuanchoTomV23
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Kan Lozano mooi nr 11 overnemen
    Galactico
    Meervoudig international

Jezus wat een transfer. Gaat ook zeker helpen om nog andere kanonnen aan te trekken
    Hartig Woordje
    Bankzitter

Kerst valt vroeg dit jaar! Wat een onverwachte transferperiode is dit aan het worden zeg.

Even voor de experts, geldt een Italiaanse werkvergunning op basis van EU-wetgeving ook in Nederland?
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 15:05
    Sensation wrote: 29 Aug 2023, 15:01 Even om te beseffen hoe speciaal dit is: een Mexicaans international van nét 28 jaar oud en dus in de bloei van zijn carrière, basisspeler op het afgelopen WK, spelend bij de kampioen van Italië, kwartfinalist CL, die in behoorlijk wat belangrijke wedstrijden afgelopen seizoen gewoon in de basis stond, komt naar PSV. Daarnaast is er een hele betrouwbare bron die ik vaak raadpleeg voor salarissen die aangeeft dat Lozano 7+mil bij Napoli verdient: https://www.capology.com/club/napoli/salaries/

En voor dat hele pakket betalen we ''slechts'' 10 miljoen euro dat kan oplopen tot ongeveer 15 wanneer we kampioen worden, CL halen en/of Chucky wat goals maakt. Voor wie nog niet beseft wat voor ongekende werelddeal dat is: dit is voetbaldiefstal op klaarlichte dag. Knapste deal van Stewart tot nu toe.
    En kijk ook even hoe vaak Lozano in zijn tijd bij ons een beslissend doelpunt maakte:
    https://www.transfermarkt.nl/hirving-lo ... rt=&stand=

Ja ik ben het na gaan tellen, 40 goals totaal voor ons. Waarvan:
    - 14x de 1-0
    - 3x de 2-1
    - 6x een gelijkmaker
    - De 0-2 in verlenging beker om het op slot te gooien
    - De 0-2 in een uiteindelijke 1-2 overwinning
    - De 3-0 tegen Ajax in de 35e minuut waardoor ze de moed in de schoenen zakte
    - De 3-1 in de 84e minuut tegen AZ waardoor je de wedstrijd op slot gooit
    - 2 doelpunten (de 1-0 (hierboven al meegerekend) en 2-0) in een 2-1 overwinning

Oftewel 28 van de 40 goals (70% !) vielen op belangrijke/doorslaggevende momenten.

Oja en voor de Transfermarkt-fanboys (waar ik mijzelf ook toe reken): Lozano heeft daar een marktwaarde van 25mil. Voetbaldiefstal op klaarlichte dag is een understatement :mrgreen:

EDIT:

Wat een gek. In Napels was het ook weer niks anders.

30 goals waarvan:
    - 7x de 1-0
    - 4x de 2-1
    - 3x de gelijkmaker
    - 5x de 2-0 in gewonnen wedstrijden op belangrijke momenten

Oftewel weer even 19 van de 30 goals (63%) die belangrijk/doorslaggevend zijn..
    Last edited by Sensation on 29 Aug 2023, 15:16, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
    Ykhimziege maar ook zaggeTissLanenHeissenberrug10. Nilis
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Hype
    CDune
    Jeugdspeler

Jongens wie had dit gedacht....we spelen allemaal wel eens Football Manager en dit is zo een transfer die je dan doet omdat je het graag wilt, maar om onze Lozano na vier jaar weer langs het krijt te zien sprinten en te scoren voor PSV....ik vind het echt fantastisch als dit doorgaat. Lozano was voor mij naast Gakpo de beste PSV'er van de laatste jaren, die altijd de gevaarlijkste speler was. Hij is net 28...ik vind het een sensationele transfer.

Plus dat Bakayoko zeker een talent is, maar hij of Lozano? Ik zou het wel weten. Dit wordt me een seizoen, ik weet het niet. Het doet me met sommige dingen denken aan 04/05. Toen was iedereen sceptisch, maar alles viel op zijn plek. Dit zou zomaar eens een heel goed jaar kunnen worden.
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik ben zojuist naar huis gestuurd nadat ik "El CHUCKYYYYYYYY" gilde en alles op kantoor onderdrapeerde met fikse shots kleintje Yakult.
    Last edited by Ardbeg on 29 Aug 2023, 15:23, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
    MaaxNiekudenjohan derksen
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

SKERLA wrote: 29 Aug 2023, 14:58
    OVEREENKOMST Napoli - PSV door Hirving Lozano

Chucky wordt speler van PSV Eindhoven, vandaag was de dag om de onderhandelingen af te ronden en afscheid te nemen in Napoli. Er wordt verwacht dat hij tussen vandaag en morgen de medische tests zal doorstaan.
    Lekker dan.
    Vandaag kan ik bij Topsupport langs om te posten. Morgen niet.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Zou wat zijn om hem op het vliegveld massaal op te wachten
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    EindjebalSKERLA
    Remontada
    Veelbelovend talent

Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 15:05

Hopelijk lichten ze Earnie pas na 31 augustus van zijn bed.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Hier moet toch een groots onthaal voor komen? Een topspeler in de bloei van zijn leven die op topniveau heeft gespeeld, die zonder garantie op CL terugkomt omdat hij het zo goed heeft gehad in Eindhoven. Nog wat creatievelingen in de zaal die voor 16 september een enorm TiFo in elkaar kunnen flatsen van een Mexicaanse vlag met het hoofd van Chucky erop?

Grandioos dit!
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Eindjebal
    Persepolis
    Vedette

Én, nu krijgt onze club 126 miljoen volgers erbij :D
    ShovingNE2
    Site Admin

Vanthaman18 wrote: 29 Aug 2023, 14:52Ik kan mij niet heugen dat ik zo blij ben geweest met een transfer. Met alle respect voor Bakayoko, maar hem inruilen voor Lozano + nog veel geld, een betere deal bestaat niet.
    Dit dus.

Ben er al 1,5 dag stil van eigenlijk. Het gaat gewoon gebeuren....

Image

Twee vleugelspelers die waarschijnlijk allebei goed zijn voor 15 goals Eredivisie in een seizoen en dan Luuk die er ook wel 20-25 gaat maken als hij fit blijft.

Wat een aanval. Wat een aanval.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    Vanthaman18Heissenberrug
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Wel kicken hoor. Ben erg benieuwd hoe ie hier voor de dag komt, dikke kans dat het een speeltuin voor 'm wordt na 4 jaar Italiaanse verdedigers. Kan ie eindelijk weer scoren zoals vroeger 8)
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Morgen 90 minuten lang "Elll Chucky Lozaanoooo" vanaf de tribunes
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Bij Napoli was het natuurlijk uiteindelijk wel een vrij grillige en wisselvallige speler. Maar goed, dat is stiekem ook zo'n hoog niveau.

En mbt dat salaris: ongetwijfeld dat Vd Wallen en consorten ergens een duit in het zakje doen ;)
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    Dalton12
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Post Reply