Nog een dag langer zenuwachtig zijnBram wrote: ↑29 Aug 2023, 14:03Ik dacht serieus dat het woensdag wasEindhovenvoetbal wrote: ↑29 Aug 2023, 14:00
Ik zou persoonlijk niet vanavond al op je stoeltje gaan zitten, dat kan een lange zit worden.
Transferwindow 2023/24
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Jeugdspeler
Ik moet eerlijk zeggen...als Lozano komt ipv Bakayoko is het wat mij betreft, hoe dan ook, een geweldige transferperiode geweest. We hebben eindelijk weer echte kwaliteit op het veld staan, met Lang, Lozano, Veerman, Schouten, Sangare (als hij blijft), Vranckx (als hij niet blijft), Dest (nog jong, potentie), Pepi (Idem), Tillman (Idem). Bovendien is er veel 'gruis' verkocht, met alleen El Ghazi en willicht Til nog die die stempel hebben wat mij betreft. En ja, de verdediging is best zwak. Maar ik verwacht daar nog een kanon. En Boscagli is prima. Ramalho is geen topper, maar met Teze die daar ook kan spelen en Obispo hebben we een redelijke defensie, zeker als het kanon nog komt (ik verwacht Sanchez). Stewart heeft een geweldige eerste transferperiode gehad en ik kan alle transfers stuk voor stuk alleen maar aanmoedigen. Geen grijze muizen, alleen maar kwaliteit. Ik heb er zin in!
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
-
- Nationale topspeler
Vrijdag begin ik ook met een nieuwe baan dus het wordt sowieso een stressvolle week. Op mijn eerste werkdag zal ik moeten proberen niet teveel te F5-en.
-
- Meervoudig international
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Persepolis
- Vedette
Mááár wij hebben Earnie, Marcel, Peter, Mart, De Herdgang, Knegsel, gemoedelijkheid etc. etc. etc. Dan accepteert ie vast wel 2 miljoen
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- DeefPeef
-
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler
In Knegsel heb je die 8 miljoen wel nodig nu.Persepolis wrote: ↑29 Aug 2023, 14:56Mááár wij hebben Earnie, Marcel, Peter, Mart, De Herdgang, Knegsel, gemoedelijkheid etc. etc. etc. Dan accepteert ie vast wel 2 miljoen
- DadOfFour
Zou ik ook doen als Gala (small club...) langskomt..
Nee heb je en Ja kun je krijgen, stoot je express je teen de eerste training en ga je lekker een beetje Bogarde-en op de bank voor een flink salaris
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Nationale topspeler
Earnie is really cooking. Met Lang, Lozano, Schouten, Dest en mogelijk een CV (Sanchez) zijn er al 4 spelers binnengehengeld die naar mijn mening het stickertje onhaalbaar hadden voordat we de transferperiode ingingen en wie allemaal een rechtstreekse kwaliteits impuls zijn voor onze basis. Ook het feit dat spelers zoals Schouten en Lozano clubs in andere competities van het kaliber AC Milaan links laten liggen voor PSV geeft mij vertrouwen in de overtuigingskracht van Earnie en Bosz.
Het toetje (CL kwalificatie) moet nog komen met het bijbehorende binnenhengelen van een CV plus mogelijk Vranckx (ook een kwaliteitsimpuls) gaat de kers op de taart zijn mochten we het bewerkstelligen.
Er werden in ieder geval geen grapjes gemaakt toen ze aangaven dat kwaliteit leidend was.
Het toetje (CL kwalificatie) moet nog komen met het bijbehorende binnenhengelen van een CV plus mogelijk Vranckx (ook een kwaliteitsimpuls) gaat de kers op de taart zijn mochten we het bewerkstelligen.
Er werden in ieder geval geen grapjes gemaakt toen ze aangaven dat kwaliteit leidend was.
-
- Nationale topspeler
Hatseflats werkte jij niet bij Topsupport?
Heb een gerucht dat ik graag wil verifiëren bij je; staat er voor vandaag een medische keuring gepland? En zo ja; morgen ook één? Die van Lozano zou nl woensdag plaatsvinden, volgens de media.
Hoor namelijk dergelijke geruchten rondzingen en ben benieuwd of het mogelijk is dat we twee transfers af gaan ronden, nog voordat er uitsluitsel is over wel/geen poulefase CL.
Heb een gerucht dat ik graag wil verifiëren bij je; staat er voor vandaag een medische keuring gepland? En zo ja; morgen ook één? Die van Lozano zou nl woensdag plaatsvinden, volgens de media.
Hoor namelijk dergelijke geruchten rondzingen en ben benieuwd of het mogelijk is dat we twee transfers af gaan ronden, nog voordat er uitsluitsel is over wel/geen poulefase CL.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post:
- STRAEHV
- DonyellMalen
- Legende
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
maak me gekFritskePhilips wrote: ↑29 Aug 2023, 16:00 @Hatseflats werkte jij niet bij Topsupport?
-
- Nationale topspeler
Kan je een hint geven over welke speler het gaat worden. Als vranckx al klaarstaat dan betekent het dat Sangare en Bakayoko beide op de nominatie staan om te vertrekken. Package deal van armada lijkt realistischer dan.FritskePhilips wrote: ↑29 Aug 2023, 16:00 @Hatseflats werkte jij niet bij Topsupport?
Heb een gerucht dat ik graag wil verifiëren bij je; staat er voor vandaag een medische keuring gepland? En zo ja; morgen ook één?
-
- Vaste waarde in elftal
- Hatseflats
- Vedette
Ik heb nergens aangegeven waar ik werk.FritskePhilips wrote: ↑29 Aug 2023, 16:00 @Hatseflats werkte jij niet bij Topsupport?
Heb een gerucht dat ik graag wil verifiëren bij je; staat er voor vandaag een medische keuring gepland? En zo ja; morgen ook één?
Er stond vanmiddag een keuring gepland, maar dat is totaal niet interessant voor ons .
Daarnaast worden keuringen zelden een dag van tevoren gepland. Vaak is dat maar een paar uur. En als dat zo is, dan is dat ook al heel vaak bekend in de media. Dus van mij hoef je niet zo veel te verwachten.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- DoubleUCoolman
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik denk dat er zelfs uit voorzorg/als voorbereiding keuringen gedaan kunnen worden (Vranckx bijvoorbeeld), om snel te kunnen schakelen deze week.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- FritskePhilips
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Keuring bestaat uit 2 delen. Dus 2x Lozano.FritskePhilips wrote: ↑29 Aug 2023, 16:00 @Hatseflats werkte jij niet bij Topsupport?
-
Ik ben blij met Lozano, echt een topper voor ons. Maar het is qua onderhandelingspositie vrij slecht als clubs weten dat we al veel geld hebben uitgegeven en grote noodzaak hebben om te verkopen.
Liever hadden ze nog een dag of 2 gewacht.
Liever hadden ze nog een dag of 2 gewacht.
-
Wie o wie gaat toch die verdomde CV worden... Heel benieuwd naar.
Deze week CL halen en dit seizoen kampioen worden. Dan volgend jaar de laatste ronde doorselecteren: nieuwe, kwalitatief goede backs (Dest optie lichten en nog een goede linksback), een vervanger voor Veerman (die zal vertrekken), nieuwe CV voor vertrek Ramalho en/of Teze. En dan nog een talentvolle vleugelflitser erbij.
Deze week CL halen en dit seizoen kampioen worden. Dan volgend jaar de laatste ronde doorselecteren: nieuwe, kwalitatief goede backs (Dest optie lichten en nog een goede linksback), een vervanger voor Veerman (die zal vertrekken), nieuwe CV voor vertrek Ramalho en/of Teze. En dan nog een talentvolle vleugelflitser erbij.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Bedankt voor je reactie.Hatseflats wrote: ↑29 Aug 2023, 16:04 Ik heb nergens aangegeven waar ik werk.
Er stond vanmiddag een keuring gepland, maar dat is totaal niet interessant voor ons .
Daarnaast worden keuringen zelden een dag van tevoren gepland. Vaak is dat maar een paar uur. En als dat zo is, dan is dat ook al heel vaak bekend in de media. Dus van mij hoef je niet zo veel te verwachten.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post:
- Hatseflats