Als daar de nodige doorverkooppercentages en, in het geval van Baka, bonussen aanhangen, dan ja!
Johan Bakayoko
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Zou dat toch een prima bedrag vinden. Dat komt neer op 35 voor beide spelers, of anders gezegd clausule en 33 voor Bakayoko. Niks mis mee als je vervangers klaar hebt staan.Armada wrote: ↑29 Aug 2023, 14:34PSG is concreet voor beide spelers. PSV pakt door op Lozano en er moet nog CV plus Vranckx komen? Dan is er al zekerheid, je koopt geen Lozano en geen CV in dit stadium als Baka en Sanga blijven. Lozano + CV moet nog komen terwijl akkoord met Vranckx er al ligt. Dit kun je niet overlaten aan de grillen van de laatste dagen, gok is veel te groot.
Korte lijnen met één partij?
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Deze chain van deals is succesvol zolang de CV maar goed is. De rest van het plaatje lijkt te kloppen. Jammer dat we Bakayoko niet op zijn best hebben gezien maar als de prijs een goede CV + Lozano + 10 miljoen is dan kun je dat wel een succesje noemen. Als die CV straks van het niveau Teze (RCV) blijkt te zijn dan vind ik het een magere deal to be honest.
-
- Basisspeler
Inderdaad. Je wilt graag jeugdspelers op zijn top verkopen.11 Tinus wrote: ↑29 Aug 2023, 14:41 Deze chain van deals is succesvol zolang de CV maar goed is. De rest van het plaatje lijkt te kloppen. Jammer dat we Bakayoko niet op zijn best hebben gezien maar als de prijs een goede CV + Lozano + 10 miljoen is dan kun je dat wel een succesje noemen. Als die CV straks van het niveau Teze (RCV) blijkt te zijn dan vind ik het een magere deal to be honest.
Maar als het elftal hier sterker van wordt, dan wordt dit een belangrijke transfer.
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Vedette
-
- Vedette
Misschien een domme vraag maar zou het niet kunnen dat als Bakayoko naar PSG gaat hij nog een jaar bij PSV blijft op huurbasis?
Dan kan hij nog een jaartje met zijn maatje Vranckx spelen, speelt hij veel wedstrijden en dat is goed voor zijn ontwikkeling en PSV heeft geld voor Lozano en CV.
Dan kan hij nog een jaartje met zijn maatje Vranckx spelen, speelt hij veel wedstrijden en dat is goed voor zijn ontwikkeling en PSV heeft geld voor Lozano en CV.
-
- Vedette
We hebben Simons al opgeleid voor ze. Vooral principieel wil ik heel graag nee zeggen tegen zn constructie.Robson de Souza wrote: ↑29 Aug 2023, 14:47 Misschien een domme vraag maar zou het niet kunnen dat als Bakayoko naar PSG gaat hij nog een jaar bij PSV blijft op huurbasis?
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 2):
- De Realist • CoachAbedi
-
Er gaat daar nog heel veel vertrekken, onder wie Verratti, Draxler, Wijnaldum etc.
- Tjompie
Die mag van mij ook wel in de deal betrokken worden
-
Ik heb hier ook over na gedacht, maar daar hebben we echt geen ruimte voor. Een backup verdedigende middenvelder kan komen bij het vertrek van Sangaré maar ik zou niet weten waar Wijnaldum zou moeten spelen zonder dat er nog een middenvelder vertrekt.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Nationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
Het moet dus al helemaal rond zijn met een andere club. PSV wil eerst 100% zeker een vervanger binnen kunnen halen (Lozano) voordat Baka verkocht kan worden. Zal wel 27mil + 3 bonussen worden. Uit mijn dikke duim
-
- Talent
Doorverkoop is in principe toch alleen interessant bij clubs van categorie Burnley of Brentford? Als ze naar PSG gaan, dan is het of een succes (en dan zal PSG ze niet laten gaan) of geen succes (en dan zullen ze wss niet met winst verkopen). Als ze bewust een tussenstap zetten bij een relatief kleinere club, dan kan het heel interessant zijn en miljoenen opleveren. Maar als ze direct al naar de top gaan, dan denk ik niet dat je daar heel veel aan gaat hebben, toch?
-
- Vaste waarde in elftal
Transfer van Bakayoko lijkt op dit moment meer concreet dan die van Sangaré. Voor PSV uiterst belangijk dat minimaal één van die transfers gerealiseerd gaat worden aangezien dat de financiele middelen geeft die nodig zijn om de ploeg verder te versterken. Gaat PSV risico nemen met Bakayoko morgen?
Nog iemand die twijfelt of ie morgen uberhaupt gaat spelen?
Als een transfer (zo goed als) rond is neem ik aan dat ie sowieso niet speelt (ivm risico op blessure)
Als een transfer nog niet rond is (en hij wellicht zelf ook nog een keuze moeten maken tussen de geïnteresseerde clubs) lijkt het me erg lastig om je te focussen op zo'n belangrijke wedstrijd. Helemaal als je opvolger (Lozano) vermoedelijk morgenavond al in het stadion zit.
Heeft zelf aangegeven graag te willen spelen en de club te willen helpen de CL te bereiken. Dat valt te prijzen natuurlijk, maar zie maar eens de focus te bewaren in dit soort omstandigheden.
Nog iemand die twijfelt of ie morgen uberhaupt gaat spelen?
Als een transfer (zo goed als) rond is neem ik aan dat ie sowieso niet speelt (ivm risico op blessure)
Als een transfer nog niet rond is (en hij wellicht zelf ook nog een keuze moeten maken tussen de geïnteresseerde clubs) lijkt het me erg lastig om je te focussen op zo'n belangrijke wedstrijd. Helemaal als je opvolger (Lozano) vermoedelijk morgenavond al in het stadion zit.
Heeft zelf aangegeven graag te willen spelen en de club te willen helpen de CL te bereiken. Dat valt te prijzen natuurlijk, maar zie maar eens de focus te bewaren in dit soort omstandigheden.
- Hatseflats
- Vedette
-
Is het financieel haalbaar om Lozano te kopen en zowel Sangare als Bakayoko te houden bij het behalen vd CL?
Zo niet hebben we ons zelf natuurlijk in een vrij beroerde onderhandelingspositie gestopt inzake Bakayoko en Sangare. Elke club weet dat we moeten verkopen en die nood hoog is. Dus dat we niet het onderste uit de kan kunnen halen.
Zo niet hebben we ons zelf natuurlijk in een vrij beroerde onderhandelingspositie gestopt inzake Bakayoko en Sangare. Elke club weet dat we moeten verkopen en die nood hoog is. Dus dat we niet het onderste uit de kan kunnen halen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als PSV echt zo zeker is dat hij verkocht gaat worden dan zal het niet heel veel hoger zijn dan de huidige biedingen die toch meer tichting 25 miljoen vast gingen. Lijkt me sterk dat ze 40 miljoen vragen en clubs tot 30 miljoen komen. Dat gat is te groot om voor Lozano te gaan.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Principeakkoorden, principeakkoorden, principeakkoorden. PSV gaat denk ik niet zomer Lozano halen zonder dat er zekerheid is elders.Ittot wrote: ↑29 Aug 2023, 16:06 Is het financieel haalbaar om Lozano te kopen en zowel Sangare als Bakayoko te houden bij het behalen vd CL?
- These users thanked the author Heruone for the post:
- Gestelnaar
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford