Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hatseflats
Vedette

Asterix wrote: 29 Aug 2023, 16:38
Sensation wrote: 29 Aug 2023, 16:37

Hotel?
Trivago.
Godverdomme. Ik maar denken dat er niets door mijn ad-blocker door zou komen, krijg je dit. Ik zal forum.negentiendertien.nl dan ook maar snel blacklisten. Pauper site.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    fritske
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Olai wrote: 29 Aug 2023, 16:39 Wat ik heb gehoord is 2 Engelse clubs en 30 miljoen met doorverkooppercentage.
    Aan dat 'Engelse clubs' durf ik me ook nog wel te wagen :P
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 2):
    tezzyunited7Koentjuh7
    Armada
    Internationale topspeler

PSVTOPOss wrote: 29 Aug 2023, 16:41
    Armada wrote: 29 Aug 2023, 16:40

Kan enkel Newcastle 'bevestigen'.
    Waarom niet wachten tot 1 van de 2 dan meer gaat bieden of Liverpool echt Salah verkocht heeft?
    En dus geen package deal met Sangare naar PSG
    Een geaccepteerd bod, staat niet gelijk aan een deal waarbij een speler ook een keuze maakt. Je moet op een bepaald moment een 'geaccepteerde prijs' presenteren, aangezien jezelf ook nog ruimte (tijd/financieel) moet hebben om tijdig door te kunnen schakelen. PSV schaakt naar alle waarschijnlijkheid op 5 borden tegelijk, je kunt het dan helaas niet op het laatste moment aan laten komen. Kost wat kost die 5 a 10m extra willen hebben, kan desastreus zijn als je de tijd niet over houdt om desgewenste vervangers te halen... andere clubs azen ook... juist nu!

Van deze bedragen moeten 2 a 3 spelers gekocht worden, ook dat kost nog wat tijd... ook al heb je al een principe akkoord.
    Last edited by Armada on 29 Aug 2023, 16:59, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    FritskePhilips
    tezzyunited
    Regelmatige invaller

PSVAchterhoek wrote: 29 Aug 2023, 16:43
    Olai wrote: 29 Aug 2023, 16:39 Wat ik heb gehoord is 2 Engelse clubs en 30 miljoen met doorverkooppercentage.
    Aan dat 'Engelse clubs' durf ik me ook nog wel te wagen :P
    Net als de 30 miljoen met doorverkooppercentage...
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

Toevallig ook bekend hoe de details hiervan in elkaar steken? 30M vast met kleine bonussen of doormiddel van bonussen dat het op kan lopen naar 30?
    Olai
    Lid 2e elftal

Bel dan lekker de tandarts in Nuenen maar, daggg
  • These users thanked the author Olai for the post (total 6):
    SKERLAHeruonemr.topRemontadamatejaVBiG
    Denzell
    Jeugdspeler

Kreeg vanmorgen een appje toegestuurd van iemand die bij een van de sfeergroepen van PSV zit en waar ik regelmatig uitwedstrijden mee bezoek. Die heeft dit bericht ook toegestuurd gekregen van iemand die voor mij onbekend is. Dit stond er in:

''Wat ik hoor is dat PSV Woensdagavond bij plaatsing Champions League Sanchez haalt, Lozano haalt en dat Branthwaite gehuurd moet worden. Everton wil geld, dus dat is een lastige. Sangare en Bakayoko gaan waarschijnlijk weg. Vranckx is dan gewenst, maar onzeker''

Ben zelf geen insider, ook geen behoefte om dat te zijn of om zo gezien te worden maar vond het wel iets om te delen hier.
  • These users thanked the author Denzell for the post (total 6):
    HatseflatsFc DenzelSKERLAThijsVanthaman18FieseFriedrich
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Denzell wrote: 29 Aug 2023, 17:12 Kreeg vanmorgen een appje toegestuurd van iemand die bij een van de sfeergroepen van PSV zit en waar ik regelmatig uitwedstrijden mee bezoek. Die heeft dit bericht ook toegestuurd gekregen van iemand die voor mij onbekend is. Dit stond er in:

''Wat ik hoor is dat PSV Woensdagavond bij plaatsing Champions League Sanchez haalt, Lozano haalt en dat Branthwaite gehuurd moet worden. Everton wil geld, dus dat is een lastige. Sangare en Bakayoko gaan waarschijnlijk weg. Vranckx is dan gewenst, maar onzeker''

Ben zelf geen insider, ook geen behoefte om dat te zijn of om zo gezien te worden maar vond het wel iets om te delen hier.
    Heet die "iemand" toevallig zwarte capuchon?
    DonyellMalen
    Legende

Denzell wrote: 29 Aug 2023, 17:12Die heeft dit bericht ook toegestuurd gekregen van iemand die voor mij onbekend is.
    En hoe betrouwbaar is deze persoon dan?
    Denzell
    Jeugdspeler

Fc Denzel wrote: 29 Aug 2023, 17:14
    Denzell wrote: 29 Aug 2023, 17:12 Kreeg vanmorgen een appje toegestuurd van iemand die bij een van de sfeergroepen van PSV zit en waar ik regelmatig uitwedstrijden mee bezoek. Die heeft dit bericht ook toegestuurd gekregen van iemand die voor mij onbekend is. Dit stond er in:

Heet die "iemand" toevallig zwarte capuchon?
    Maakt dat iets uit dan? Zelf heb ik een donker blauwe, kom ik hier dan wel door de ''1913 kledingvoorschriften keuring''?
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Als daadwerkelijk Sanchez en Lozano komen, verdienen Stewart en Brands beiden een standbeeld. Dat zou echt twee schier onmogelijke transfers zijn. Vranckx ook nog zou het helemaal compleet maken, want dat is met Lang en Schouten ook nog eens drie onwaarschijnlijke transfers.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 7):
    DonyellMalenMaartenVKritischepsverOntbijtkoekVanthaman18FieseFriedrichTomV23
    Denzell
    Jeugdspeler

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2023, 17:15
    Denzell wrote: 29 Aug 2023, 17:12Die heeft dit bericht ook toegestuurd gekregen van iemand die voor mij onbekend is.
    Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
    Tjompie
    Internationale topspeler

2x Dumfries hierboven

Image
  • These users thanked the author Tjompie for the post (total 2):
    DenzellFc Denzel
    Denzell
    Jeugdspeler

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2023, 17:15
    Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Nogmaals, dit heb ik in een appje gekregen. Geen idee van wie mijn maat het heeft gekregen en wat de betrouwbaarheid hiervan is. Wilde het alleen hier even delen.
    Madueke
    Legende

Sanchez én Gerrit? Wie gaat er nog weg dan achterin?
    DonyellMalen
    Legende

Denzell wrote: 29 Aug 2023, 17:18Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Nogmaals, dit heb ik in een appje gekregen. Geen idee van wie mijn maat het heeft gekregen en wat de betrouwbaarheid hiervan is.
    Dat zou ik even vragen dan. Zien we je antwoord zo tegemoet.
    d'Oude
    Vaste waarde in elftal

Als we ons plaatsen voor de CL en vervolgens Vranckx, Gerrit, Lozano én Sanchez binnenhalen dan ga ik eerst ff checken of ik wakker ben, om vervolgens even naar de appartementen te kijken bij het stadhuisplein zodat ik de komende jaren een mooi plekje heb.
    One can only hope
    Revolinho
    Internationale topspeler

Ach die gedachte had ik zelf ook al, daar hoef je geen insider voor te zijn. Het valt gewoon te verwachten dat PSV bij behalen CL-groepsfase Sanchez binnen haalt, aangezien ze al de hele window met elkaar bezig zijn. Is niks anders als een financieel verhaal, dus met dat verzekerde geld komt dat goed. En Gekke Gerrit is gewoon een prima backup. Deze hele Baka-Lozano deal was natuurlijk totaal onverwacht, maar de rest kan je zelf ook wel invullen.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 29 Aug 2023, 17:17 Als daadwerkelijk Sanchez en Lozano komen, verdienen Stewart en Brands beiden een standbeeld. Dat zou echt twee schier onmogelijke transfers zijn. Vranckx ook nog zou het helemaal compleet maken, want dat is met Lang en Schouten ook nog eens drie onwaarschijnlijke transfers.
    Als we deze week nog Sánchez, Gerrit, Lozano én Vranckx halen, dan moet er wel meer komen dan een dubbel standbeeld.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Vanthaman18
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Asterix, Gerrit, Lozano en Sanchez zou wel heel bizar zijn
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 17:36
    Thijs wrote: 29 Aug 2023, 17:17 Als daadwerkelijk Sanchez en Lozano komen, verdienen Stewart en Brands beiden een standbeeld. Dat zou echt twee schier onmogelijke transfers zijn. Vranckx ook nog zou het helemaal compleet maken, want dat is met Lang en Schouten ook nog eens drie onwaarschijnlijke transfers.
    Als we deze week nog Sánchez, Gerrit, Lozano én Vranckx halen, dan moet er wel meer komen dan een dubbel standbeeld.
    Ehhh… wat heb je in gedachte? En is het mogelijk om ongecensureerd te delen?
    DonyellMalen
    Legende

Eens. Al zie ik liever nog een extra winger komen ipv Gerrit. :mrgreen:
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

James Rodriguez wrote: 29 Aug 2023, 17:37 Asterix, Gerrit, Lozano en Sanchez zou wel heel bizar zijn
    Als Bakayoko vertrek Denk ik eerlijk gezegd dat Aster niet komt. Die zou komen voor zijn boezemvriend. Ik denk dat Sangaré blijft.
    Nibbitman
    Jeugdinternational
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

VTheMan wrote: 29 Aug 2023, 17:42
    James Rodriguez wrote: 29 Aug 2023, 17:37 Asterix, Gerrit, Lozano en Sanchez zou wel heel bizar zijn
    Als Bakayoko vertrek Denk ik eerlijk gezegd dat Aster niet komt. Die zou komen voor zijn boezemvriend. Ik denk dat Sangaré blijft.
    Dat zou hem juist alleen maar meer motivatie moeten geven om naar PSV te komen.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

VTheMan wrote: 29 Aug 2023, 17:42
    Hier ben ik dus ook wel bang voor
    Post Reply