Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ittot wrote: 29 Aug 2023, 16:06 Is het financieel haalbaar om Lozano te kopen en zowel Sangare als Bakayoko te houden bij het behalen vd CL?
Sure maar dan moet je wel rennen voor de RCV politie. Terwijl Jarred huren best een oplossing kan zijn voor dat probleem.
Ittot
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 16:07
Ittot wrote: 29 Aug 2023, 16:06 Is het financieel haalbaar om Lozano te kopen en zowel Sangare als Bakayoko te houden bij het behalen vd CL?
Sure maar dan moet je wel rennen voor de RCV politie. Terwijl Jarred huren best een oplossing kan zijn voor dat probleem.
Klopt. Maar goed we hebben al 3 huurlingen. Voor een club die geen voorstander van huren is....dan zou 4 natuurlijk helemaal te veel zijn.
Armada
Internationale topspeler

Jarred is de optie op dit moment.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 3):
    FritskePhilipsSKERLA10. Nilis
    Ittot
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 29 Aug 2023, 16:07

Zo niet hebben we ons zelf natuurlijk in een vrij beroerde onderhandelingspositie gestopt inzake Bakayoko en Sangare. Elke club weet dat we moeten verkopen en die nood hoog is. Dus dat we niet het onderste uit de kan kunnen halen.
    Principeakkoorden, principeakkoorden, principeakkoorden. PSV gaat denk ik niet zomer Lozano halen zonder dat er zekerheid is elders.
    Das prima natuurlijk. Maar als ze er denken te zijn met de huidige biedingen moeten we ons echt gaan schamen. 25-30m voor een speler die zo in de markt ligt.

Maar goed laten we afwachten, misschien hebben ze een snelcursus onderhandelen gehad.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Armada wrote: 29 Aug 2023, 16:10

Jarred is de optie op dit moment.
    Dat vind ik dan weer een beetje minder, maar alles beter dan Ramalho
    Armada
    Internationale topspeler

Ittot wrote: 29 Aug 2023, 16:12
    Heruone wrote: 29 Aug 2023, 16:07

Principeakkoorden, principeakkoorden, principeakkoorden. PSV gaat denk ik niet zomer Lozano halen zonder dat er zekerheid is elders.
    Das prima natuurlijk. Maar als ze er denken te zijn met de huidige biedingen moeten we ons echt gaan schamen. 25-30m voor een speler die zo in de markt ligt.

Maar goed laten we afwachten, misschien hebben ze een snelcursus onderhandelen gehad.
    Biedingen in de media staan niet gelijk aan biedingen in de realiteit.

Ten eerste zit er een serieuze vertraging in de biedingen die de media bereiken en het tijdstip dat deze gedaan zijn. Daarnaast zijn er biedingen die gewoon niet uitlekken. Geen pijl op te trekken op dit moment. Er kan goed, en dat denk ik, al een volledig akkoord liggen van een dag oud. Waarbij de afspraak gemaakt is dat alles stil blijft tot na Rangers uit. Het bod op Lozano etc. is hiervoor een teken aan de wand.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    FritskePhilips
    Ittot
    Internationale topspeler

Armada wrote: 29 Aug 2023, 16:14

Ten eerste zit er een serieuze vertraging in de biedingen die de media bereiken en het tijdstip dat deze gedaan zijn. Daarnaast zijn er biedingen die gewoon niet uitlekken. Geen pijl op te trekken op dit moment. Er kan goed, en dat denk ik, al een volledig akkoord liggen van een dag oud. Waarbij de afspraak gemaakt is dat alles stil blijft tot na Rangers uit. Het bod op Lozano etc. is hiervoor een teken aan de wand.
    Dit gevoel heb ik ook sterk. Alleen wil ik daar niet aan toegeven gezien de hele lage bedragen die in de media verschijnen over Bakayoko. Daar zou ik echt chagrijnig van worden namelijk ;).

Mogelijk dat Liverpool er nog tussen is gekomen, nu mogelijk Salah vertrekt. Die hebben het de vorige keer ook stil gehouden met Gakpo en hebben goede ervaringen met onze spelers.
    Ardbeg
    Mister PSV

Heel benieuwd. Ik hoop toch zo'n 45 miljoen ;)
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Razzaa
    Hatseflats
    Vedette

Ik hoop op 80miljoen. Maarja :P
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Ardbeg
    loginnaam
    Internationale topspeler

Ittot wrote: 29 Aug 2023, 16:18gezien de hele lage bedragen die in de media verschijnen over Bakayoko
    Ik kan met de beste wil van de wereld een bod van 25M + 5M voor een speler die nog niet heel veel heeft laten zien en vorig seizoen ook nog niet onbetwist basisspeler was (laatste 2 wedstrijden vorig seizoen op de bank), niet heel laag noemen. Een bod van 5 miljoen zou ik heel laag noemen. Een bod van 10 miljoen misschien meer overeenkomstig met wat hij nu heeft laten zien. Als hij bij Ajax zou spelen en zij zouden een bod van 25 + 5 miljoen voor hem krijgen dan zouden we hier met zijn allen weer lopen janken dat ze de Ajax-bonus voor de eerste de beste speler krijgen.
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    MaartenV
    Sjorsensjimmie
    Bankzitter

Armada wrote: 29 Aug 2023, 16:14

Met Gakpo gebeurde hetzelfde. Heel veel in het nieuws met clubs die biedingen hadden gedaan. En op het moment dat niemand het verwachtte kwam er op 2e kerstdag ineens het bericht dat PSV en Liverpool rond waren.

Zou het gek zijn dat het nu weer om Liverpool gaat? Bakayoko als opvolger van Salah en Sangaré omdat ze een middenvelder nodig hebben? Mooie packagedeal van 70M?
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Yep.
    DonyellMalen
    Legende

Geweldige deal voor Liverpool ook. Voor 70 miljoen halen ze dan pure kwaliteit binnen.
    Nibbitman
    Jeugdinternational
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

DSQ2
    Lid 2e elftal

Nibbitman wrote: 29 Aug 2023, 16:56
    Dat ze maar lekker tegen elkaar op gaan bieden.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Altijd al gezegd dat Sangare wacht op Liverpool. 3x Raden waar Johan naartoe gaat. Il suivra son ami.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    SKERLA
    Breur
    Internationale topspeler

Als er al biedingen geaccepteerd zijn gaat er geen bidding war meer plaatsvinden. Het verkoopbedrag is nu bekend, de biedingen zullen enkel nog plaatsvinden aan Baka en zijn entourage.
    Olai
    Lid 2e elftal

Zoals ik eerder in de window zei, publiek geheim dat Bosz het niet volledig in Bakayoko ziet zitten. Bedrag is hiervan getuige.
  • These users thanked the author Olai for the post:
    10. Nilis
    DonyellMalen
    Legende

RIO wrote: 29 Aug 2023, 16:58 Altijd al gezegd dat Sangare wacht op Liverpool. 3x Raden waar Johan naartoe gaat. Il suivra son ami.
    Wat een transfer in dat geval ook weer voor onze club. Twee gasten in een klap naar Liverpool, verhoogt wederom het aanzien van PSV. Je levert weer twee gasten af aan de wereldtop.
    Last edited by DonyellMalen on 29 Aug 2023, 17:09, edited 1 time in total.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

RIO wrote: 29 Aug 2023, 16:58 Altijd al gezegd dat Sangare wacht op Liverpool. 3x Raden waar Johan naartoe gaat. Il suivra son ami.
    Ik denk absoluut niet dat dit staat te gebeuren eigenlijk
    Maax
    Meervoudig international

Ik zou het nut van Lozano halen en Baka houden zelf ook niet zien
    Madueke
    Legende

Olai wrote: 29 Aug 2023, 17:01 Zoals ik eerder in de window zei, publiek geheim dat Bosz het niet volledig in Bakayoko ziet zitten. Bedrag is hiervan getuige.
    Ojee, 20 + 5 aan bonus incoming :waaat:
    ruuddevil
    Legende

Dat zou zomaar kunnen. Er is een deal met een club anders is PSV niet zo concreet met Lozano. Het kleine spul uit Engeland doet leuk aanbiedingen maar niet genoeg. Maar er is dus een club die wel al genoeg heeft geboden. Geluiden in Engeland dat Liverpool interesse heeft. Bleef bij Gakpo destijds lang onder de radar. Ik gok op Liverpool.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Madueke wrote: 29 Aug 2023, 17:09
    Olai wrote: 29 Aug 2023, 17:01 Zoals ik eerder in de window zei, publiek geheim dat Bosz het niet volledig in Bakayoko ziet zitten. Bedrag is hiervan getuige.
    Ojee, 20 + 5 aan bonus incoming :waaat:
    Zal wel gewoon 30 miljoen worden
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Het is natuurlijk wel dat als het bedrag echt €30m plus doorverkoop is, dan kunnen we beter aan Brentford verkopen dan aan Liverpool of Newcastle die minder snel zullen doorverkopen als hij een succes wordt…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 3):
    11 TinusromardoYkhim
    Post Reply