Hirving Lozano
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Veerman wrijft eveneens in z’n handen. Perfecte straaljager om weg te sturen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- psveindhoven_vakW
-
- Meervoudig international
Daar sloop je heel de europa league mee!! /sShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2023, 15:22Dit dus.Vanthaman18 wrote: ↑29 Aug 2023, 14:52Ik kan mij niet heugen dat ik zo blij ben geweest met een transfer. Met alle respect voor Bakayoko, maar hem inruilen voor Lozano + nog veel geld, een betere deal bestaat niet.
Ben er al 1,5 dag stil van eigenlijk. Het gaat gewoon gebeuren....
Twee vleugelspelers die waarschijnlijk allebei goed zijn voor 15 goals Eredivisie in een seizoen en dan Luuk die er ook wel 20-25 gaat maken als hij fit blijft.
Wat een aanval. Wat een aanval.
- These users thanked the author Cas for the post:
- johan derksen
-
- Lid 2e elftal
https://www.tuttomercatoweb.com/serie-a ... li-1869787
''voor 13 miljoen euro plus 3 aan bonussen. 15% van de toekomstige wederverkoop gaat ook naar Napoli, waarmee de speler zijn avontuur in de Serie A heeft afgesloten.''
Tuttomercato niet de beste bron, maar bedrag klinkt wel logisch.
''voor 13 miljoen euro plus 3 aan bonussen. 15% van de toekomstige wederverkoop gaat ook naar Napoli, waarmee de speler zijn avontuur in de Serie A heeft afgesloten.''
Tuttomercato niet de beste bron, maar bedrag klinkt wel logisch.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Het blijft een hoop geld, en dan vooral die (waarschijnlijk) 3 meloenen per jaar.
FF kijken.. we betaalden destijds 15, verkochten voor 35... minus 2x1miljoen salaris voor die twee seizoenen = +18
We betalen nu 14,5 (ff 50% bonus gerekend) dus we kunnen 1 volledig seizoen + 2 maanden salaris betalen voordat we op break-even staan
FF kijken.. we betaalden destijds 15, verkochten voor 35... minus 2x1miljoen salaris voor die twee seizoenen = +18
We betalen nu 14,5 (ff 50% bonus gerekend) dus we kunnen 1 volledig seizoen + 2 maanden salaris betalen voordat we op break-even staan
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Talent
Met de twee gegarandeerde plekken CL volgend seizoen en 3 tot 4 plekken de seizoenen erna (nieuwe CL opzet betekent meer plekken beschikbaar in de CL), is het al een stuk logischer om zulke transfersommen en salarissen te betalen.
Nu investeren, later profiteren. Rik gaf het al aan in zijn artikel.
Betekent wel dat we af moeten van bepaalde afschrijvingen zoals El Ghazi en Ramalho, maar ook Sangare die nog aardig op de balans drukt.
Onder aan de streep betaal je dan ongeveer hetzelfde bedrag aan salarissen, maar heb je wel veel meer uitzicht op CL geld.
- Armada
- Internationale topspeler
- Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
Het spel en de explosiviteit van Lozano heeft idd ruimte nodig. Bakayoko is zeker geen meester in de kleine ruimte maar acht ik daarin op voorhand iets geschikter (en een aardige bal op Luuk) en sowieso meevoetballend op rechts in het spel van Bosz. Bakayoko is links is en Lozano een rechtspoot, dat maakt ook nog uit bij balaannames en voortzetting.grasveld wrote: ↑29 Aug 2023, 08:50 Dus je zegt hiermee dat Bakayoko minder ruimte nodig heeft dan Lozano?
Volgens mij stuitert bij Bakayoko iedere bal die hij aan probeert te nemen eerst 2 à 3 meter bij hem weg. Op zijn snelheid en fyisek kan hij dat (in wat grotere ruimtes) nog corrigeren. Lozano is veel lichtvoetiger, handiger en vlugger dan Bakayoko.
Er is genoeg aan te merken op Bakayoko maar ook potentie op verbetering gezien zijn leeftijd en relatief korte periode als basisspeler.
Ik ben overigens niet tegen een aankoop van Lozano en de speler individueel vind ik sterk maar ik vraag me af of en hoe dat gaat werken in de huidige opvatting van onze nieuwe coach. We gaan het zien (als hij komt maar dat lijkt nu toch dichtbij).
- Persepolis
- Vedette
Ik geloof echt niet dat Bakayoko op welke manier dan ook geschikter is voor het spel van Bosz dan Lozano.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 6):
- Eindhovenvoetbal • Breur • 10. Nilis • Ykhim • Heissenberrug • Ren Höek
-
- Legende
Er werd eerder gezegd dat Lozano het best tot z'n rechtckomt met ruimte, maar als ik deze goalcompilatie erbij pak, dan zie ik genoeg goals waarbij er nog een behoorlijk aantal spelers van de tegenstander achter de bal staan, goals in de 16 na assists, en goals in de rebound. Ik denk daarom dat hij ook prima past in het spel van Bosz.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Mensen die de toegevoegde waarde van Lozano nu in twijfel gaan trekken…
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 7):
- Ardbeg • Baldado • 10. Nilis • Ykhim • Heissenberrug • AddoCultheld • Ren Höek
- Juancho
- Mister PSV
- De Realist
Reacties in het AD zijn alweer goud iiig. De lucht boven het stadion is alweer 5 keer door de overheid gekocht
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik krijg gelijk weer spontaan jeuk daarvan
- These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
- SKERLA • DonyellMalen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Duurste aankopen PSV
Mateja Kezman (van Partizan) - 14 miljoen euro
Noa Lang (van Club Brugge) - 12,5 miljoen euro
Hirving Lozano (van Pachuca) - 12,5 miljoen euro
Jerdy Schouten (van Bologna) - 12 miljoen euro
Bruma (van RB Leipzig) - 12 miljoen euro
Chucky nu 2x op deze lijst en bye bye Bruma uit de top 5.
Wel mooi dat de media aangeeft dat PSV forse bedragen uitgeeft, maar zo'n Mikautadze kost nog meer.
Mateja Kezman (van Partizan) - 14 miljoen euro
Noa Lang (van Club Brugge) - 12,5 miljoen euro
Hirving Lozano (van Pachuca) - 12,5 miljoen euro
Jerdy Schouten (van Bologna) - 12 miljoen euro
Bruma (van RB Leipzig) - 12 miljoen euro
Chucky nu 2x op deze lijst en bye bye Bruma uit de top 5.
Wel mooi dat de media aangeeft dat PSV forse bedragen uitgeeft, maar zo'n Mikautadze kost nog meer.
Last edited by RIO on 29 Aug 2023, 17:34, edited 1 time in total.
- These users thanked the author RIO for the post:
- De Realist
-
- Lid scoutingsteam
Mensen vergeten weleens dat Chucky niet alleen snelheid en diepgang heeft. Het is in de '16' in feite gewoon een sluipmoordenaar. En ten opzichte van 4 jaar geleden heeft hij echt behoorlijke stappen gezet in kwetsbare punten, zoals luiheid zonder bal. Verfijnd is 'ie nog steeds niet, maar we krijgen wel de verbeterde versie van onze recordverkoop terug, voor 1/3e van het bedrag.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2023, 17:17Er werd eerder gezegd dat Lozano het best tot z'n rechtckomt met ruimte, maar als ik deze goalcompilatie erbij pak, dan zie ik genoeg goals waarbij er nog een behoorlijk aantal spelers van de tegenstander achter de bal staan, goals in de 16 na assists, en goals in de rebound. Ik denk daarom dat hij ook prima past in het spel van Bosz.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar als je nu eens stopt met er zo omheen te draaien… vind je dit nu wel of niet een goede aankoop?Ykhim wrote: ↑29 Aug 2023, 17:34Mensen vergeten weleens dat Chucky niet alleen snelheid en diepgang heeft. Het is in de '16' in feite gewoon een sluipmoordenaar. En ten opzichte van 4 jaar geleden heeft hij echt behoorlijke stappen gezet in kwetsbare punten, zoals luiheid zonder bal. Verfijnd is 'ie nog steeds niet, maar we krijgen wel de verbeterde versie van onze recordverkoop terug, voor 1/3e van het bedrag.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2023, 17:17Er werd eerder gezegd dat Lozano het best tot z'n rechtckomt met ruimte, maar als ik deze goalcompilatie erbij pak, dan zie ik genoeg goals waarbij er nog een behoorlijk aantal spelers van de tegenstander achter de bal staan, goals in de 16 na assists, en goals in de rebound. Ik denk daarom dat hij ook prima past in het spel van Bosz.
- These users thanked the author Thijs for the post:
- Heissenberrug
-
- Lid van verdienste
Als ik weet hoe laat hij landt dan kan ik vanaf 20:00 best gaan spotten
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 9):
- 10. Nilis • GiveCup2day • SKERLA • ComeOnPSV • AddoCultheld • Coach • Baldado • TylerDurdn • Breur
-
- Basisspeler
Uit zijn verhaal kan ik opmaken dat hij Lozano te oud vindt.Thijs wrote: ↑29 Aug 2023, 17:36Maar als je nu eens stopt met er zo omheen te draaien… vind je dit nu wel of niet een goede aankoop?Ykhim wrote: ↑29 Aug 2023, 17:34
Mensen vergeten weleens dat Chucky niet alleen snelheid en diepgang heeft. Het is in de '16' in feite gewoon een sluipmoordenaar. En ten opzichte van 4 jaar geleden heeft hij echt behoorlijke stappen gezet in kwetsbare punten, zoals luiheid zonder bal. Verfijnd is 'ie nog steeds niet, maar we krijgen wel de verbeterde versie van onze recordverkoop terug, voor 1/3e van het bedrag.
Maar begrijpend lezen was nooit mijn sterkste vak