Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Nick Marsman want Benitez gaat toch opeens weg…
God dit zou toch een partijtje pijnlijk zijn.
- Maikel
- Site Admin
- ComeOnPSV
- Vedette
Kijk even naar de inleidende foto van PSV over de wedstrijd. Dat is maar 1 iemand.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- NotoriousBIG046
-
- Nationale topspeler
Maar uh, Lozano dus en 1 ander volgens Rik en Fritske soort van. Wat zou dat inhouden? Lozano + CV, Lozano + vervanger Sangare? Vind het een gruwelijke periode als alleen Lozano al komt maar toch bekruipt mij het gevoel dat onze verdediging dan mwah is en de reserves voor de aanval ook echt niveau Ado zijn. Valt Lang of Lozano dan weg sta je gelijk met Vertessen en Ghazi.
Tenzij er natuurlijk nog meer vuurwerk komt, dan is het allemaal een heet kokend partijtje.
Tenzij er natuurlijk nog meer vuurwerk komt, dan is het allemaal een heet kokend partijtje.
-
- Meervoudig international
Ik verwacht Lozano als vervanger van bakayoko+ CV (gerrit), met mogelijk vranxck/een tweede cv (sanchez?) als sangare vertrekt of CL wordt behaaldCZ_Code wrote: ↑29 Aug 2023, 18:58 Maar uh, Lozano dus en 1 ander volgens Rik en Fritske soort van. Wat zou dat inhouden? Lozano + CV, Lozano + vervanger Sangare? Vind het een gruwelijke periode als alleen Lozano al komt maar toch bekruipt mij het gevoel dat onze verdediging dan mwah is en de reserves voor de aanval ook echt niveau Ado zijn. Valt Lang of Lozano dan weg sta je gelijk met Vertessen en Ghazi.
-
- Vaste waarde in elftal
Als er maar 1 uitgaande transfer is (Bakayoko) dan zal Lozano + CV komen idd.CZ_Code wrote: ↑29 Aug 2023, 18:58 Maar uh, Lozano dus en 1 ander volgens Rik en Fritske soort van. Wat zou dat inhouden? Lozano + CV, Lozano + vervanger Sangare? Vind het een gruwelijke periode als alleen Lozano al komt maar toch bekruipt mij het gevoel dat onze verdediging dan mwah is en de reserves voor de aanval ook echt niveau Ado zijn. Valt Lang of Lozano dan weg sta je gelijk met Vertessen en Ghazi.
-
- Geselecteerd voor Oranje
PSV medium had vanmiddag al een zandloper met 2 spelers erop, dus de credits mogen ook naar hem
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
-
- Moderator
Ik vond z'n uitleg anders ook heel logisch. PSV heeft het afgelopen jaar wel vaker de keuring gesplitst in 2 delen op aparte dagen. Ook dat kan nog.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- FritskePhilips
-
- Geselecteerd voor Oranje
Oh nou ja ben benieuwd wie die verdediger dan ishondjevandebakker wrote: ↑29 Aug 2023, 19:04Nee dat was twee keer Lozano, heeft 'ie al gedeeld. En als je zulke inside info hebt wil je dat ook meteen delen / primeur pakken lijkt me
-
- Legende
Rik is van het 'tussen de regels door' lezen
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar zegt Rik nou dat we naast Lozano nog maar 1 speler halen? Of interpreteer ik zijn bericht dan verkeerd en kunnen het er ook nog meerdere zijn?
-
- Vaste waarde in elftal
Ja dat zegt ie, als er 1 speler verkocht wordt. Oftewel: Baka weg en Lozano en CV in.Vanthaman18 wrote: ↑29 Aug 2023, 19:30 Maar zegt Rik nou dat we naast Lozano nog maar 1 speler halen? Of interpreteer ik zijn bericht dan verkeerd en kunnen het er ook nog meerdere zijn?
Mocht Sangare gaan, dan komt Vranckx en wie weet wat er dan nog aan buitenkansjes of anderszins mogelijk is.
- These users thanked the author PSVTOPOss for the post:
- Vanthaman18
-
- Moderator
Hij zegt dat we dankzij de grote verkoop (Bakayoko) niet alleen Lozano halen maar dus ook nog een grote aankoop (CV). Maar uiteraard als er nog iemand anders gaat, dan wordt diegene gewoon vervangen.Vanthaman18 wrote: ↑29 Aug 2023, 19:30 Maar zegt Rik nou dat we naast Lozano nog maar 1 speler halen? Of interpreteer ik zijn bericht dan verkeerd en kunnen het er ook nog meerdere zijn?
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
- 11 Tinus • Vanthaman18
- DonyellMalen
- Legende
Summerville er nog bij zou fantastisch zijn. Dan heb je waanzinnige flanken met Lang, Lozano en Summerville.