Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 29 Aug 2023, 19:24 Misschien dat @Ykhim dit weet? Brands de aanstichter en Stewart die de laatste mep er op mocht geven?
Dit soort dingen vind ik lastig te zeggen en geeft eigenlijk ook een veel te simplistische voorstelling van de realiteit. Maar Brands verdient in dezen zeker complimenten, want hij kan dat als geen ander. Datzelfde gaat op voor Stewart en ook de inmiddels vertrokken John de Jong. Ook na het vertrek van Lozano is PSV er altijd voor hem en z'n gezin geweest, continu de banden goed gehouden en ervoor gezorgd dat de deur altijd openstond mocht de familie Lozano op een dag toch weer terug willen keren. Dat moment is nu en dat is best bijzonder gezien de omstandigheden die eerder door Sensation zijn opgesomd.

Ik vind het ergens ook wel ontroerend. Om te zien dat zo'n jongen met zijn vrouw vanuit Pachuca hier komt, hier prijzen pakt en verliefd raakt op de club en omgeving, vervolgens deel uitmaakt van een historische prestatie in Italië en dan toch gewoon besluit om op zijn 28e terug te keren naar Eindhoven omdat dat perfect is, dat is echt schitterend. Dat is niet alleen te danken aan Marcel Brands, maar aan de hele club, inclusief de fans en de lokale mensen die altijd klaar stonden voor hem en z'n gezin. Die jongen kon bijna het driedubbele in de zandbak verdienen, kon als superster naar Californië (en dus dichter bij huis), maar hij wilde niets liever dan terug naar PSV. Nogmaals: heel erg bijzonder.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 11):
    NotoriousBIG046StandbeeldEl SordoMaria-FranciscusThijsPSV-DTCHeissenberrugDaveBRV1913PapaHiljemarkArie_Gold
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Eerst lees ik dit:
    Maax wrote: 29 Aug 2023, 19:26
    ruuddevil wrote: 29 Aug 2023, 19:20

Hebben ze bij de PSV Dames ook inside filmpjes bij een transfer?
    Interesse in de "Inside Sarri van Veenendaal"?
    En vervolgens zie ik een post die begint met deze zin:
    Standbeeld wrote: 29 Aug 2023, 19:49
    Wat een heerlijke pot was dat he?
    Duurde even voordat mijn brein verder las en zag dat Standbeeld AZ-PSV bedoelde.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    LucNilisLegend
    Maikel
    Site Admin

Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 20:03Ik vind het ergens ook wel ontroerend. Om te zien dat zo'n jongen met zijn vrouw vanuit Pachuca hier komt, hier prijzen pakt en verliefd raakt op de club en omgeving, vervolgens deel uitmaakt van een historische prestatie in Italië en dan toch gewoon besluit om op zijn 28e terug te keren naar Eindhoven omdat dat perfect is, dat is echt schitterend. Dat is niet alleen te danken aan Marcel Brands, maar aan de hele club, inclusief de fans en de lokale mensen die altijd klaar stonden voor hem en z'n gezin. Die jongen kon bijna het driedubbele in de zandbak verdienen, kon als superster naar Californië (en dus dichter bij huis), maar hij wilde niets liever dan terug naar PSV. Nogmaals: heel erg bijzonder.
    Was net op zijn Instagram aan het kijken, en daar zie je nog die posts van hem toen hij vertrok. Allemaal foto's van mensen die voor het gezin Lozano klaar hebben gestaan toen. Veel mensen die waarschijnlijk niet eens wat direct met PSV te maken hebben.

Ze komen naar huis.
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Ykhim
    TomV23
    Bankzitter

Maikel wrote: 29 Aug 2023, 20:06
    Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 20:03Ik vind het ergens ook wel ontroerend. Om te zien dat zo'n jongen met zijn vrouw vanuit Pachuca hier komt, hier prijzen pakt en verliefd raakt op de club en omgeving, vervolgens deel uitmaakt van een historische prestatie in Italië en dan toch gewoon besluit om op zijn 28e terug te keren naar Eindhoven omdat dat perfect is, dat is echt schitterend. Dat is niet alleen te danken aan Marcel Brands, maar aan de hele club, inclusief de fans en de lokale mensen die altijd klaar stonden voor hem en z'n gezin. Die jongen kon bijna het driedubbele in de zandbak verdienen, kon als superster naar Californië (en dus dichter bij huis), maar hij wilde niets liever dan terug naar PSV. Nogmaals: heel erg bijzonder.
    Was net op zijn Instagram aan het kijken, en daar zie je nog die posts van hem toen hij vertrok. Allemaal foto's van mensen die voor het gezin Lozano klaar hebben gestaan toen. Veel mensen die waarschijnlijk niet eens wat direct met PSV te maken hebben.

Ze komen naar huis.

Vertaling van zijn post van toen:
    Mijn eerste herinnering aan Eindhoven heeft te maken met een glimlach. We gingen eropuit om de stad een beetje te leren kennen en hoewel het nog niet de officiële presentatie met PSV was, gebeurde er iets dat het begin was van een verhaal van liefde en respect. We reden met mijn auto door een straat in het centrum, we leerden de stad kennen en op dat moment merkte ik dat een fiets me inhaalde, een kind zat in de achtermand, hij was waarschijnlijk ongeveer 10 of 11 jaar oud oud, hij was serieus en misschien boos. Bij een stoplicht stonden de kleine en ik in de rij; we wisselen blikken uit Hij herkende mij, op dat moment lichtte zijn gezicht op en schonk hij mij de eerste glimlach van een waaier naar mij toe. Ik voelde veel emotie, het was iets heel moois, het was het beste welkom dat de stad, de fans en PSV mij konden geven. Er was een connectie, vanaf dat moment begon ik me onderdeel te voelen van het geweldige instituut dat PSV is. Dat was iets meer dan twee jaar geleden. Vanaf dat moment tot vandaag hebben we als gezin een nieuw geluk kunnen opbouwen; ver van huis, met sporadische bezoeken van familie en vrienden, vreemden in een stad met gebruiken die we niet kenden. En ondanks alles verwelkomde Eindhoven ons met een prachtige glimlach, dezelfde die het tot nu toe heeft volgehouden. We hebben lieve mensen ontmoet, we hebben vrienden gemaakt onder onze buren, toen de moeilijkheden ons een paar keer inhaalden, kwamen er handen en handen naar buiten om ons te steunen, om ons moment lichter te maken. Hier zijn we opgegroeid, hebben we nieuwe en betere gewoontes geleerd en mijn familie neemt die lessen mee. We zijn een beetje Nederlands, we komen een beetje uit Eindhoven; omdat we net zo van je stad houden als jij, omdat we hier gelukkig waren, omdat mijn kinderen hier zijn opgegroeid. We hebben twee prachtige jaren gehad en het breekt ons hart om ze achter te laten. We blijven zoeken naar de droom, we moeten vooruit blijven gaan. Op een dag zullen we terugkomen en Sweet Caroline opnieuw zingen, allemaal samen, in het Phillips Stadion...
    Die laatste zin…
    Last edited by TomV23 on 29 Aug 2023, 20:11, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author TomV23 for the post (total 8):
    MaikelRaw85DonyellMalenFonzerilliJandeVakantiemanBoszballPapaHiljemarkFritskePhilips
    Skuddem
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ze komen naar huis.
    Mart = PSV

Image
    Skuddem
    Nationale topspeler

En dit vindt ie ook gewoon leuk (wie niet), Buurman wat doet u nou?!

Image
  • These users thanked the author Skuddem for the post (total 2):
    Raw85ParkJiSung
    Madueke
    Legende

Als je dit ziet is het eigenlijk ook niet vreemd dat ie terugkomt. :D

Overigens staat op YouTube ook de volledige docu van PSV TV over Lozano (met o.a. een rol voor Marcel en Mart).
    Roys
    Bankzitter

Ze komen naar huis.

Kippenvel die post. 23-8-2019 instagram.

Hoe mooi zou het zijn; chucky morgen na de wedstrijd het veld op en dan met z’n alle, nadat we hebben gewonnen, Sweet Caroline.
  • These users thanked the author Roys for the post:
    Mithras
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ze komen naar huis.
    Briljant idee voor een lied.

(op de muziek van Three Lions van Baddiel, Skinner & the Lightning Seeds)

He's coming home, he's coming home
    He's coming, Hirving's coming home
    He's coming home, he's coming home
    He's coming, Hirving's coming home

Two stars on his shirt
    Champions plate still gleaming
    No more years of hurt
    No more need for dreaming

Talk about Hirving coming home
    He played against Lazio Rome
    He is strong, he has grown
    And now I see Joey ready for war
    Luuk is good as before
    Noa certain to score
    And Walter screaming

Two stars on his shirt
    Champions plate still gleaming
    No more years of hurt
    No more need for dreaming

Zo. Nu wat sterke drank.
    Last edited by Mr. Spock on 29 Aug 2023, 20:19, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    Maikel
    DonyellMalen
    Legende

TomV23 wrote: 29 Aug 2023, 20:08

Mijn eerste herinnering aan Eindhoven heeft te maken met een glimlach. We gingen eropuit om de stad een beetje te leren kennen en hoewel het nog niet de officiële presentatie met PSV was, gebeurde er iets dat het begin was van een verhaal van liefde en respect. We reden met mijn auto door een straat in het centrum, we leerden de stad kennen en op dat moment merkte ik dat een fiets me inhaalde, een kind zat in de achtermand, hij was waarschijnlijk ongeveer 10 of 11 jaar oud oud, hij was serieus en misschien boos. Bij een stoplicht stonden de kleine en ik in de rij; we wisselen blikken uit Hij herkende mij, op dat moment lichtte zijn gezicht op en schonk hij mij de eerste glimlach van een waaier naar mij toe. Ik voelde veel emotie, het was iets heel moois, het was het beste welkom dat de stad, de fans en PSV mij konden geven. Er was een connectie, vanaf dat moment begon ik me onderdeel te voelen van het geweldige instituut dat PSV is. Dat was iets meer dan twee jaar geleden. Vanaf dat moment tot vandaag hebben we als gezin een nieuw geluk kunnen opbouwen; ver van huis, met sporadische bezoeken van familie en vrienden, vreemden in een stad met gebruiken die we niet kenden. En ondanks alles verwelkomde Eindhoven ons met een prachtige glimlach, dezelfde die het tot nu toe heeft volgehouden. We hebben lieve mensen ontmoet, we hebben vrienden gemaakt onder onze buren, toen de moeilijkheden ons een paar keer inhaalden, kwamen er handen en handen naar buiten om ons te steunen, om ons moment lichter te maken. Hier zijn we opgegroeid, hebben we nieuwe en betere gewoontes geleerd en mijn familie neemt die lessen mee. We zijn een beetje Nederlands, we komen een beetje uit Eindhoven; omdat we net zo van je stad houden als jij, omdat we hier gelukkig waren, omdat mijn kinderen hier zijn opgegroeid. We hebben twee prachtige jaren gehad en het breekt ons hart om ze achter te laten. We blijven zoeken naar de droom, we moeten vooruit blijven gaan. Op een dag zullen we terugkomen en Sweet Caroline opnieuw zingen, allemaal samen, in het Phillips Stadion...
    Die laatste zin…
    Pffff.. Kippenvel.
    Skuddem
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2023, 20:19
    TomV23 wrote: 29 Aug 2023, 20:08

Die laatste zin…
    Pffff.. Kippenvel.
    Om het kippenvel moment compleet te maken…Image
  • These users thanked the author Skuddem for the post:
    ziege maar ook zagge
    Maax
    Meervoudig international

Skuddem wrote: 29 Aug 2023, 20:25
    DonyellMalen wrote: 29 Aug 2023, 20:19
    Pffff.. Kippenvel.
    Om het kippenvel moment compleet te maken…Image
    D'r is daar boven iemand heel erg trots.. Tranen van in m'n ogen.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Op de poster van deel 2 van Chucky zit ie op....een gouden stoel. Toeval? Ik dacht het niet hè. Mediateam is hier gewoon al de hele zomer mee bezig :O

Image
    De Realist
    Internationale topspeler

RWeindhoven16 wrote: 29 Aug 2023, 19:39 Hij zou vanavond al landen lees ik. Hier moeten we toch met zijn allen naartoe gaan. Hem Zuid Amerikaanze taferelen op zijn Brabants geven haha
    Dan mag ie opschieten want na 11 uur is t over en uit voor niet vooruit geplande vluchten.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Johann Vogel
    Vedette

Gaaf dat Chucky weer terugkeert in Eindhoven. Een speler die natuurlijk zeer geliefd is. Op papier krijgen we een ijzersterke voorhoede met Lang, Luuk en Lozano. Ten opzichte van Baka is Lozano een flinke upgrade. Al is Baka ook de criticasters steeds meer aan het overtuigen van zijn kwaliteiten.

Hopelijk kunnen we morgen ons eindelijk plaatsen voor de CL. Dat verdient zo’n ploeg. Qua financiën zal het ongetwijfeld uit kunnen, daar zou ik me geen zorgen over maken.

Ik hoop dat als Baka verkocht wordt we nog meer vuurwerk gaan zien. Een verdediger, rechtsbuiten en linksbuiten erbij zodat we ook in de breedte versterkt worden.
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Verwacht donderdag pas de bekendmaking, na afloop van de wedstrijd tegen Rangers eerst alle aandacht uit naar de spelers die ons eindelijk weer eens de CL in hebben geschoten.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 20:03
    Juancho wrote: 29 Aug 2023, 19:24 Misschien dat @Ykhim dit weet? Brands de aanstichter en Stewart die de laatste mep er op mocht geven?
    Dit soort dingen vind ik lastig te zeggen en geeft eigenlijk ook een veel te simplistische voorstelling van de realiteit. Maar Brands verdient in dezen zeker complimenten, want hij kan dat als geen ander. Datzelfde gaat op voor Stewart en ook de inmiddels vertrokken John de Jong. Ook na het vertrek van Lozano is PSV er altijd voor hem en z'n gezin geweest, continu de banden goed gehouden en ervoor gezorgd dat de deur altijd openstond mocht de familie Lozano op een dag toch weer terug willen keren. Dat moment is nu en dat is best bijzonder gezien de omstandigheden die eerder door @Sensation zijn opgesomd.

Ik vind het ergens ook wel ontroerend. Om te zien dat zo'n jongen met zijn vrouw vanuit Pachuca hier komt, hier prijzen pakt en verliefd raakt op de club en omgeving, vervolgens deel uitmaakt van een historische prestatie in Italië en dan toch gewoon besluit om op zijn 28e terug te keren naar Eindhoven omdat dat perfect is, dat is echt schitterend. Dat is niet alleen te danken aan Marcel Brands, maar aan de hele club, inclusief de fans en de lokale mensen die altijd klaar stonden voor hem en z'n gezin. Die jongen kon bijna het driedubbele in de zandbak verdienen, kon als superster naar Californië (en dus dichter bij huis), maar hij wilde niets liever dan terug naar PSV. Nogmaals: heel erg bijzonder.
    Geen dank, graag gedaan. Ben er ook enorm blij mee.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    MC Hammer
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Smell Rock wrote: 29 Aug 2023, 19:30 Die 2-2 was het kantelpunt in de wedstrijd anders waren we dat jaar geen kampioen geworden !
    Dit klopt niet. Dit zorgde er voor dat we tegen Ajax in eigen huis kampioen konden worden. Anders waren we het zeker ook wel in de weken na die wedstrijd geworden.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
    SKERLAtezzyunited
    Ex unitate vires
    Zuc0
    Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2023, 20:02 Toch wel bizar, dat de eerste echte aankoop Pepi is, en die voor het eind van de window door niemand nog genoemd wordt
    Wie?
    Josef Dettelbacher
    Legende

Zuc0 wrote: 29 Aug 2023, 21:40
    Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2023, 20:02 Toch wel bizar, dat de eerste echte aankoop Pepi is, en die voor het eind van de window door niemand nog genoemd wordt
    Wie?
    Wiecardo Pepi
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Heissenberrug
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Zuc0
    Nationale topspeler

Even opgezocht https://www.transfermarkt.nl/ricardo-pe ... ler/627207
    Kan best een aardig talent zijn maar transferwaarde van 10 mln. Kunnen en gaan we nooit betalen. Bovendien zijn we al voorzien.
    RSPSV
    Lid 2e elftal

Bierkado met pepsi?
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Is Pepi nog wel happy, kun je je afvragen.
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Josef Dettelbacher
    Legende

ziege maar ook zagge wrote: 29 Aug 2023, 21:47 Is Pepi nog wel happy, kun je je afvragen.
    Tuurlijk niet, die zit te wachten op een langdurig blessure van Luuk :mrgreen:
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    DC_PSV
    Vedette

Pepi zit net een maand bij de club joh, geef die jongen tijd. Ben blij dat we Luuk hebben die in vorm is en anders kan Pepi oorlog maken in de 16.
    #simplythebest
    Post Reply