Die verkopen tegenwoordig best veel aan Saudi clubs, voor best aardige prijzen ookJosef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2023, 20:43 Wat heb je trouwens aan een doorverkoop% als je verkoopt aan de Engelse top? Die verkopen vrijwel alleen naar beneden.
Johan Bakayoko
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Armada
- Internationale topspeler
Eens. Het heeft iets treurigs. Oprecht krijgen we nog amper de kans om van onze talenten te houden. Baka, leuke gast. Speciaal manneke.Struviet wrote: ↑29 Aug 2023, 20:46 Los van dat de 'wissel' Bakayoko voor Lozano een hele goede is, vind ik zo'n transfer van Bakayoko eigenlijk heel erg jammer in het moderne voetbal. Je ziet meer en meer dat er voor potentie de meest gekke bedragen betaalt worden. Spelers blijven daardoor veel sneller maar 1 of 2 seizoenen bij een club, uit de eigen jeugd of niet. En als het niet bevalt haalt die club een jaar later weer acht anderen.
Maar zoals hier ook gezegd wordt; als je dit spel slim speelt, bouw je aan een topelftal met evengoed restwaarde.
- DonyellMalen
- Legende
Klopt, zeker als je zo'n Sangare inwisselt voor Vranckx, die ook de potentie heeft om 35 miljoen waard te worden.
- DadOfFour
Dan spreek je toch juist andere - haalbare - bonussen uit? 10 wedstrijden voor België? 3M aftikken.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2023, 20:43 Wat heb je trouwens aan een doorverkoop% als je verkoopt aan de Engelse top? Die verkopen vrijwel alleen naar beneden.
15 g/a voor België? Nog eens 3M aftikken.
20 g/a voor de club? Aftikken maar.
Of natuurlijk wbw percentage van de volgende verkoopprijs, en niet over de winst.
Heb je nooit FM gespeeld?
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
Piemel, dat is toch wat ik bedoel zonder te zeggen jonge. Waarom die doorverkoop als je andere zaken kunt afspreken met meer kans van slagen.DadOfFour wrote: ↑29 Aug 2023, 21:36Dan spreek je toch juist andere - haalbare - bonussen uit? 10 wedstrijden voor België? 3M aftikken.Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2023, 20:43 Wat heb je trouwens aan een doorverkoop% als je verkoopt aan de Engelse top? Die verkopen vrijwel alleen naar beneden.
Of natuurlijk wbw percentage van de volgende verkoopprijs, en niet over de winst.
Jo-sef sports. It's in the game.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DadOfFour
Zet dat er dan bij in je post, knuppel...Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2023, 21:41Piemel, dat is toch wat ik bedoel zonder te zeggen jonge. Waarom die doorverkoop als je andere zaken kunt afspreken met meer kans van slagen.DadOfFour wrote: ↑29 Aug 2023, 21:36
Dan spreek je toch juist andere - haalbare - bonussen uit? 10 wedstrijden voor België? 3M aftikken.
Jo-sef sports. It's in the game.
Dan hoef ik ook niet te reageren en te doen alsof ik slim ben...
Maar we begrijpen elkaar in ieder geval
La vida és massa curta per no fer broma
- Tomm
- Vedette
Ik sta ook niet te springen om Baka te zien vertrekken. Jongens die vanuit de jeugd langzaam aan doorgroeien na 1 wil je ook vol tot bloei zien komen. Je kijkt toch altijd met net iets meer trots naar zo’n talenten dan een aankoop. Maar net als met Madueke moet je er ook gewoon zakelijk in staan zodat je als club stappen kunt blijven maken.
- Armada
Lozano is ook eigen jeugd. Naar Ajax maatstaven.Tomm wrote: ↑29 Aug 2023, 22:02 Ik sta ook niet te springen om Baka te zien vertrekken. Jongens die vanuit de jeugd langzaam aan doorgroeien na 1 wil je ook vol tot bloei zien komen. Je kijkt toch altijd met net iets meer trots naar zo’n talenten dan een aankoop. Maar net als met Madueke moet je er ook gewoon zakelijk in staan zodat je als club stappen kunt blijven maken.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Alles is te koop in de voetbalwereld. Dus ja, hoe jammer het ook is want natuurlijk zie ik hem graag keihard doorbreken bij ons a la Cody, maar hij is toch niet goed genoeg voor het absolute top niveau. Voor clubs zoals Liverpool is 30-35 miljoen niet heel veel geld.Tomm wrote: ↑29 Aug 2023, 22:02 Ik sta ook niet te springen om Baka te zien vertrekken. Jongens die vanuit de jeugd langzaam aan doorgroeien na 1 wil je ook vol tot bloei zien komen. Je kijkt toch altijd met net iets meer trots naar zo’n talenten dan een aankoop. Maar net als met Madueke moet je er ook gewoon zakelijk in staan zodat je als club stappen kunt blijven maken.
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Ondanks dat ik al begin te kwijlen als ik denk aan een terugkeer van Chucky dit jaar, zit een (zeer waarschijnlijk) vertrek van Baka me toch dwars voor vanavond. Ik kan me de wedstrijd van vorig jaar herinneren waar Cody er niks van bakte omdat hij met z’n hoofd al bij een transfer zat. Hoop dus dat hij z’n koppie erbij houdt, want anders spelen we 10,5 tegen 11.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dat Cody daardoor minder speelde is toch geen bewezen feit of wel? Of zeggen we straks ook dat Sangaré’s fout in die eerste wedstrijd lag aan transferperikelen? Moet vanavond gewoon lukken en als Bakayoko of Sangaré het niet aankan, kunnen Saibari en Schouten dat wel.AlexDeTank4 wrote: ↑30 Aug 2023, 14:34 Ondanks dat ik al begin te kwijlen als ik denk aan een terugkeer van Chucky dit jaar, zit een (zeer waarschijnlijk) vertrek van Baka me toch dwars voor vanavond. Ik kan me de wedstrijd van vorig jaar herinneren waar Cody er niks van bakte omdat hij met z’n hoofd al bij een transfer zat. Hoop dus dat hij z’n koppie erbij houdt, want anders spelen we 10,5 tegen 11.
-
- Vedette
Heeft-ie zelf nog aangegeven vorig jaar hoor.Thijs wrote: ↑30 Aug 2023, 17:20Dat Cody daardoor minder speelde is toch geen bewezen feit of wel? Of zeggen we straks ook dat Sangaré’s fout in die eerste wedstrijd lag aan transferperikelen? Moet vanavond gewoon lukken en als Bakayoko of Sangaré het niet aankan, kunnen Saibari en Schouten dat wel.AlexDeTank4 wrote: ↑30 Aug 2023, 14:34 Ondanks dat ik al begin te kwijlen als ik denk aan een terugkeer van Chucky dit jaar, zit een (zeer waarschijnlijk) vertrek van Baka me toch dwars voor vanavond. Ik kan me de wedstrijd van vorig jaar herinneren waar Cody er niks van bakte omdat hij met z’n hoofd al bij een transfer zat. Hoop dus dat hij z’n koppie erbij houdt, want anders spelen we 10,5 tegen 11.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- AlexDeTank4
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Kan me inderdaad zoiets herinneren. Maar hoe dan ook, een vooruitzicht dat je over een aantal dagen ‘toch wel weg bent’ zal in 9 van de 10 gevallen slecht uitpakken imo.Chucky wrote: ↑30 Aug 2023, 17:21Heeft-ie zelf nog aangegeven vorig jaar hoor.Thijs wrote: ↑30 Aug 2023, 17:20
Dat Cody daardoor minder speelde is toch geen bewezen feit of wel? Of zeggen we straks ook dat Sangaré’s fout in die eerste wedstrijd lag aan transferperikelen? Moet vanavond gewoon lukken en als Bakayoko of Sangaré het niet aankan, kunnen Saibari en Schouten dat wel.
-
- Lid van verdienste
Ja en Noppert gaf ook aan afgeleid te zijn terwijl er niks speelt. Dus mogelijk kunnen we zo ook Ramalho’s vorm verklaren? Dit soort verhalen komen er alleen als je niet wint vanavond. Als we doorgaan en Bakayoko speelt een abominabele wedstrijd, komen deze theorieën er niet zoals ze er bij Gakpo waren.Chucky wrote: ↑30 Aug 2023, 17:21Heeft-ie zelf nog aangegeven vorig jaar hoor.Thijs wrote: ↑30 Aug 2023, 17:20
Dat Cody daardoor minder speelde is toch geen bewezen feit of wel? Of zeggen we straks ook dat Sangaré’s fout in die eerste wedstrijd lag aan transferperikelen? Moet vanavond gewoon lukken en als Bakayoko of Sangaré het niet aankan, kunnen Saibari en Schouten dat wel.
-
- Vedette
Dan is er inderdaad geen aandacht voor.Thijs wrote: ↑30 Aug 2023, 17:26Ja en Noppert gaf ook aan afgeleid te zijn terwijl er niks speelt. Dus mogelijk kunnen we zo ook Ramalho’s vorm verklaren? Dit soort verhalen komen er alleen als je niet wint vanavond. Als we doorgaan en Bakayoko speelt een abominabele wedstrijd, komen deze theorieën er niet zoals ze er bij Gakpo waren.
Maar het is geen theorie: Gakpo gaf gewoon toe dat het een rol speelde gedurende die wedstrijden.
-
- Lid van verdienste
Dat weet ik, maar als Gakpo had gescoord en we waren doorgegaan, was het verhaal geweest dat hij extra gemotiveerd was om ons goed achter te laten. Het is allemaal achteraf beredeneerd. Dus als Bakayoko nu vanavond een geweldige wedstrijd speelt, wordt gezegd dat hij nog even wilde laten zien dat we hem zullen missen en we veel te weinig hebben gekregen voor hem…Chucky wrote: ↑30 Aug 2023, 17:54Dan is er inderdaad geen aandacht voor.Thijs wrote: ↑30 Aug 2023, 17:26
Ja en Noppert gaf ook aan afgeleid te zijn terwijl er niks speelt. Dus mogelijk kunnen we zo ook Ramalho’s vorm verklaren? Dit soort verhalen komen er alleen als je niet wint vanavond. Als we doorgaan en Bakayoko speelt een abominabele wedstrijd, komen deze theorieën er niet zoals ze er bij Gakpo waren.
Maar het is geen theorie: Gakpo gaf gewoon toe dat het een rol speelde gedurende die wedstrijden.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
We hebben toch ook niet zoveel keuze? Als we Bakayoko niet opstellen dan missen we denk ik een type aan de buitenkant want die hebben we op de bank niet zitten.
Zou wel lekker zijn als ie ons nog even helpt met een goal en een assist. Zou wel lollig zijn want dat is hem niet eerder gelukt in 43 wedstrijden voor het eerste van PSV.
Zou wel lekker zijn als ie ons nog even helpt met een goal en een assist. Zou wel lollig zijn want dat is hem niet eerder gelukt in 43 wedstrijden voor het eerste van PSV.
- De Realist
Cody vorig jaar had veel meer invloed dan Heelhollandbakayoko nu toch?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Nationale topspeler
Natuurlijk is dat van persoon tot persoon anders maar het heeft inderdaad altijd invloed. Sowieso al in de focus naar deze wedstrijd toe, laat staan in de wedstrijd zelf. Laten we hopen dat het meevalt.AlexDeTank4 wrote: ↑30 Aug 2023, 14:34 Ondanks dat ik al begin te kwijlen als ik denk aan een terugkeer van Chucky dit jaar, zit een (zeer waarschijnlijk) vertrek van Baka me toch dwars voor vanavond. Ik kan me de wedstrijd van vorig jaar herinneren waar Cody er niks van bakte omdat hij met z’n hoofd al bij een transfer zat. Hoop dus dat hij z’n koppie erbij houdt, want anders spelen we 10,5 tegen 11.
- ruuddevil
- Legende
Genieten weer hoor, van deze topper.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 3):
- LucNilis87 • Juancho • milansandro
-
- Meervoudig international
Zeker. Net 20 jaar, maar zeer taakbewust en schuwt geen arbeid. Weet ook precies de ruimtes goed te bespelen, heeft meerdere wapens ook. Hopelijk gaat hij naar de juiste club waar hij door kan ontwikkelen, zou zonde zijn als hij ergens op de bank beland.
- Juancho
- Mister PSV
Speelt prima, zeker de 2de helft. Je bent knettergek als je hem onder de 40 vast weg doet. Knettergek. Deze jongen kan suoer belangrijk gaan worden in de groepsfase waar PSV waarschijnlijk meer ruimte krijgt.
Wat ik al eerder zei, verkopen alleen bij Gakpo/Noni achtige bedragen. Zeker zo laat. Dan Lozano halen voor 10 en nog 1 a 2 verdedigers + groot talent op de flanken.
Maar als Bako blijft... Helemaal dikke prima!
Wat ik al eerder zei, verkopen alleen bij Gakpo/Noni achtige bedragen. Zeker zo laat. Dan Lozano halen voor 10 en nog 1 a 2 verdedigers + groot talent op de flanken.
Maar als Bako blijft... Helemaal dikke prima!
- These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
- NotoriousBIG046 • LucNilis87 • TomPSV023
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Regelmatige invaller
- Juancho
- Mister PSV
Als dit wel z'n laatste wedstrijd was en hij wist het van te voren... Diep respect Johan!
- These users thanked the author Juancho for the post (total 6):
- JChovanec • DezoonvanAad • milansandro • NotoriousBIG046 • Menno1 • Achterbal
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”