Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Asterix
Meervoudig international

Ik hoop stiekem op een knaller van een cv nu het bekend is dat Lozano komt. Kan icm behalen CL een extra stimulans zijn.
Ich liebe gegenpressung
MR02
Talent

Cas wrote: 30 Aug 2023, 09:09
M.Delgado wrote: 30 Aug 2023, 06:54

Van wat wij weten idd, een deal kan gesloten zijn waarbij het definitief doorgaan pas na de voorronde van de CL kwalificatie.
Lijkt me niet, zo gauw als een club de clausule betaald heeft PSV niks meer te zeggen, waarom zou die andere club dan wachten totdat PSV tegen rangers speelt?
Er zijn best dingen te regelen die voor beide partijen de voorkeur hebben. Misschien ipv dat de kopende club ineens 37,5 miljoen betaalt voor de clausule, dat er een afspraak te maken is dat PSV (omdat ze weten dat Bakayoko ook gaat en het potje daarmee voldoende gevuld zal zijn voor vervangers) akkoord gaat met 25 miljoen nu en 12,5 volgend jaar als Sangare vanavond nog hier is. Ik roep maar wat qua bedragen, maar het is hetzelfde uiteindelijke resultaat, maar levert PSV nog een belangrijke wedstrijd met Sangare op. En de kopende club heeft op die manier misschien het budget om op meerdere posities hun geprefereerde keuze te halen dit jaar ipv alleen Sangare en op een andere positie genoegen te moeten nemen met een plan B. Dan nemen ze het risico op blessure daar misschien op de koop toe, dat is toch vrij minimaal.

Het is hier wel vaker gezegd: Transfersperiodes is schaken op 5 borden tegelijk, die elkaar allemaal weer beïnvloeden. Dat is voor ons zo, maar net zo goed voor de andere kant van een transfer. Als er afspraken te maken zijn die voor beide partijen rendabel kunnen zijn, waarom niet?
KoekwausPSV
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

Lukt het, dan zijn de aanstaande transfers van Lozano en de nieuwe man voor het centrum van de defensie kersen op de taart. Bij een miskleun moeten de PSV'ers zich vasthouden aan de komst van de Mexicaan, die begin deze week door PSV voor vier jaar is vastgelegd.
Zoals ik het lees, staat er dat bij het halen van de CL Lozano en een CV komen, maar dat bij het mislopen van de CL alleen Lozano komt.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

M.Delgado wrote: 30 Aug 2023, 06:54

Van wat wij weten idd, een deal kan gesloten zijn waarbij het definitief doorgaan pas na de voorronde van de CL kwalificatie.
Lijkt me niet, zo gauw als een club de clausule betaald heeft PSV niks meer te zeggen, waarom zou die andere club dan wachten totdat PSV tegen rangers speelt?
Omdat je als club echt wel wat te zeggen hebt ondanks de clausule, wij kennen de inhoud niet precies maar er zijn clubs die gewoon, net als PSV, hun afspraken nakomen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

KoekwausPSV wrote: 30 Aug 2023, 09:56
maar dat bij het mislopen van de CL alleen Lozano komt.
Goeie prioriteiten wel... aangezien defensief gepruts de reden zou zijn voor het niet halen van CL.

Maar goed, we gaan het gewoon halen dus hupsakee, announce die RCV.
Josef Dettelbacher
Legende

KoekwausPSV wrote: 30 Aug 2023, 09:56
Lukt het, dan zijn de aanstaande transfers van Lozano en de nieuwe man voor het centrum van de defensie kersen op de taart. Bij een miskleun moeten de PSV'ers zich vasthouden aan de komst van de Mexicaan, die begin deze week door PSV voor vier jaar is vastgelegd.
Zoals ik het lees, staat er dat bij het halen van de CL Lozano en een CV komen, maar dat bij het mislopen van de CL alleen Lozano komt.
Ik denk persoonlijk dat er dan nog wel een cv komt, maar niet de topkandidaat. Zo'n Sanchez kan bijvoorbeeld gezegd hebben "alleen als jullie CL spelen". Anders komt denk ik die cv uit Amerika, of Brantwaithe.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Frisian1913
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    LarsKempie
    Jeugdinternational

M.Delgado wrote: 30 Aug 2023, 10:08

Omdat je als club echt wel wat te zeggen hebt ondanks de clausule, wij kennen de inhoud niet precies maar er zijn clubs die gewoon, net als PSV, hun afspraken nakomen.
    Vergeet vooral ook de speler niet. Kan goed zijn dat Sangare vandaag ook gewoon graag wil spelen voor hij weggaat.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Er zijn nog zoveel dominostenen die om kunnen vallen dat het geen zin heeft om nu te kijken wat er wel en niet mogelijk is. Verkoop van Bakayoko ja/nee, verkoop van Sangare ja/nee, plaatsing CL ja/nee en eventueel andere uitgaande transfers.

Het enige wat ik weet is dat ik het heel crowdy vind op de voorste 4 posities, zeker omdat er een mogelijkheid is dat we zonder echte 10 gaan spelen. Vertessen heeft uitstekend gediend als back-up/wapen vanaf de bank, Saibari heeft geweldig ingevallen en staat wellicht in de basis, Tillman is niet voor niets gehaald, Til heeft zijn waarde en Babadi heeft nog niet bijgetekend maar lijkt me keuze 4 op 10 en keuze 3 op links. Tegelijk hebben we geen echte flankspeler vanaf de bank. De balans is er dus nog niet helemaal.
    Chucky
    Vedette

Ah, dus mochten we vanavond worden uitgeschakeld door Rangers komt er geen centrale verdediger? Maar die zou toch hoe dan ook komen, heb ik me hier laten vertellen?
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    driekesEindhovenvoetbal
    Breur
    Internationale topspeler

Dit waren ooo de berichten vanuit o.a. Rik. Maar welke is denk ik wep afhankelijk van halen cl ja of nee. Bij ja kun je in een hogere categorie kijken dan bij nee.

Aanvulling: spelers hebben soms ook clausules voor specifiek CL deelnemers. Dit zou hier ook kunnen spelen.
    DSQ2
    Lid 2e elftal

Kan me bijna niet voorstellen dat er geen CV komt.
    Gutanoth
    Vaste waarde in elftal

DSQ2 wrote: 30 Aug 2023, 10:33 Kan me bijna niet voorstellen dat er geen CV komt.
    Dat heb ik al een aantal jaar
  • These users thanked the author Gutanoth for the post (total 4):
    DribbleEindhovenvoetbalkoetjePapaHiljemark
    Josef Dettelbacher
    Legende

Gutanoth wrote: 30 Aug 2023, 10:36
    DSQ2 wrote: 30 Aug 2023, 10:33 Kan me bijna niet voorstellen dat er geen CV komt.
    Dat heb ik al een aantal jaar
    Dat is ook gewoon onzin. Ze komen wel, maar hebben niet de kwaliteit die je verwacht.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ardbeg
    Mister PSV

Maar Rik wist toch ook niks volgens mensen hier? Dus dan hoeven we daar toch ook niks van aan te trekken?
    Last edited by Ardbeg on 30 Aug 2023, 11:06, edited 2 times in total.
    Jordi
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Joey Veerman

Sowieso februari 2024 weer :pul:
    DSQ2
    Lid 2e elftal

Jordi wrote: 30 Aug 2023, 10:43
    Sowieso februari 2024 weer :pul:
    Dat gelukkig wel ja
    Tinus10
    Jeugdspeler

Is het al zeker dat Bakayoko vertrekt? Indien CL behaald wordt moet je toch proberen die jongen te behouden?.. CL deelname + EK ‘24 kan zomaar voor een verdubbeling van zijn transferwaarde zorgen…

Lozano De Jong Bakayoko
    Lang
    Veerman Schouten

Kun je mee voor de dag komen in de CL..!
    Garnaal
    Basisspeler

Tinus10 wrote: 30 Aug 2023, 11:03 Is het al zeker dat Bakayoko vertrekt? Indien CL behaald wordt moet je toch proberen die jongen te behouden?.. CL deelname + EK ‘24 kan zomaar voor een verdubbeling van zijn transferwaarde zorgen…

Lozano De Jong Bakayoko
    Lang
    Veerman Schouten

Ik ben 100% zeker dat Lozano ons verder brengt in de CL dan Baka op dit moment.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Tinus10 wrote: 30 Aug 2023, 11:03 Is het al zeker dat Bakayoko vertrekt? Indien CL behaald wordt moet je toch proberen die jongen te behouden?.. CL deelname + EK ‘24 kan zomaar voor een verdubbeling van zijn transferwaarde zorgen…

Lozano De Jong Bakayoko
    Lang
    Veerman Schouten

Geen lekker middenveld hoor dit. Qua namen ja, maar dit gaat niet goed lopen denk ik.

Ik verwacht dat Bosz er gewoon een echte MPNA van gaat maken straks, met Schouten als punt.
    Tinus10
    Jeugdspeler

SKERLA wrote: 30 Aug 2023, 11:05

Lozano De Jong Bakayoko
    Lang
    Veerman Schouten

Geen lekker middenveld hoor dit. Qua namen ja, maar dit gaat niet goed lopen denk ik.

Ik verwacht dat Bosz er gewoon een echte MPNA van gaat maken straks, met Schouten als punt.
    Als ik kijk naar Ajax onder Peter Bosz zie ik in Lang een soortgelijke speler als Ziyech. Veerman als vdBeek en Schouten als Schöne. Uiteraard allemaal wel 2 klasses beter ;). Denk dat dit best wel kan werken..
    grasveld
    Internationale topspeler

Veerman en Vd Beek zijn niet echt met elkaar te vergelijken. Vd Beek is iemand die continue in de 16 komt en daarmee gevaar sticht. Altijd onderweg. Veerman is een passer die anderen weg moet sturen. Veerman zou een Vd Beek goed kunnen bedienen.
    El Sordo
    Vedette

Lang rendeert het beste op LB, Lozano is een fantastische speler op RB en Bosz gaat naar alle waarschijnlijkheid gewoon met de punt naar achteren spelen.
    PapaHiljemark
    Talent

Misschien ben ik hier te veel aan het dromen, maar zou het niet misschien kunnen dat Lozano komt door het enorme salaris dat wegvalt bij een transfer van El Ghazi?
    Dan heb je:
    Lang Luuk Lozano
    Vertessen Pepi Bakayoko
  • These users thanked the author PapaHiljemark for the post (total 2):
    Djorditje10Bert99
    colocolofc
    Meervoudig international

Waar gaat het over...

Lang op CAM? Veerman vergelijkbaar met Van De Beek? Bakayoko die op dit moment nog gaat banken bij PSV?

Laten we weer verder gaan met de transfers.
  • These users thanked the author colocolofc for the post (total 3):
    GrasmatEindhovenvoetbalFieseFriedrich
    tezzyunited
    Regelmatige invaller

Lozano De Jong Bakayoko
    Lang
    Veerman Schouten

Dat zou goed kunnen. Een verdubbeling van zijn transferwaarde zou echter betekenen dat hij €20m waard is, ipv de €10m van nu.
    Post Reply