Ik snap ook niet dat dit nog gesuggereerd wordt. Het is of of, niet en. Beiden in je selectie is onlogisch èn onrealistisch.
Transferwindow 2023/24
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- JefAlberts
-
- Internationale topspeler
Waarom is dat onrealistisch?
Dan heb je 3 (soort van gelijkwaardige) buitenspelers voor 2 posities. Helemaal als je CL haalt en bovenin mee wilt doen is dat wel lekker. Vertessen als nmmr 4 erbij. El Ghazi ook weg. Dan kun je een blessure goed opvangen. De beste speelt dan gewoon.
Ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is omdat de kans groot is dat je grootste cashcow (Bakayoko) waarschijnlijk op de bank komt te zitten. Echter is het in zijn algemeen niet erg om 3 basiswaardige spelers voor 2 posities te hebben.
Dan heb je 3 (soort van gelijkwaardige) buitenspelers voor 2 posities. Helemaal als je CL haalt en bovenin mee wilt doen is dat wel lekker. Vertessen als nmmr 4 erbij. El Ghazi ook weg. Dan kun je een blessure goed opvangen. De beste speelt dan gewoon.
Ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is omdat de kans groot is dat je grootste cashcow (Bakayoko) waarschijnlijk op de bank komt te zitten. Echter is het in zijn algemeen niet erg om 3 basiswaardige spelers voor 2 posities te hebben.
-
- Legende
Doe mij n Lozanootje en een Bakayokootje, en doe er ook maar een dubbele cv bij. Want vanavond, gaan alle remmen los. En we dansen we springen zijn zo blij
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- tezzyunited
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Trixm
- Vedette
Wellicht wenselijk, maar gaat natuurlijk nooit gebeuren. 30 miljoen wordt niet op de bank gezet.Ittot wrote: ↑30 Aug 2023, 15:07 Waarom is dat onrealistisch?
- These users thanked the author Trixm for the post:
- tezzyunited
Saibari is underrated.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Haha nu vind ik mezelf vaak doorslaan in het temperen van de verwachtingen maar ik vind dat eerlijk gezegd niet super onrealistisch en ook niet onlogisch. Als je CL haalt en Sangaré verkoopt heb je een budget om iets te doen. Als je van dat budget Lozano haalt ipv die talentvolle aanvaller voor op de bank dan, El Ghazi laat gaan voor het salaris en een budgetvriendelijke oplossing bedenkt voor RCV naast het halen van Vranckx zou het financieel gezien moeten kunnen passen.
En is het nu echt zo onlogisch dat PSV meer dan 2 basiswaardige flankspelers heeft? Zeker als je er één hebt die op beide flanken uit de voeten kan. Die spelen alle drie 45+ wedstrijden en de waarde van Bakayoko gaat echt niet ineens met 20 miljoen omlaag omdat hij niet altijd start. Bosz heeft hem nu ook een paar keer gewisseld omdat het ook niet mee valt om altijd 90 minuten te spelen in dit tempo met deze intensiteit. Dan speel je op zaterdag uit bij RKC met Lozano en Bakayoko en op dinsdag voor de CL tegen Porto met Lozano en Lang en komt Bakayoko van de bank.
Ik sluit het niet uit maar het zou wel heel erg ambitieus kunnen zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als we de CL niet halen verkopen we de club aan een sjeik. Zijn we ook van dat gezeik af. Naam wordt dan Eindhoven City neem ik aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Je gaat geen absolute vedette halen en 35 miljoen op de bank zetten. Simpel as that. Wat wel kan is dat Lozano komt + nog een talentvolle buitenspeler die nog geen 30 miljoen waard is ;)
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- tezzyunited • Kolkmania
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Meervoudig international
Ff los van of ze op de bank gezet worden, wie gaat dat betalen?Trixm wrote: ↑30 Aug 2023, 15:11Wellicht wenselijk, maar gaat natuurlijk nooit gebeuren. 30 miljoen wordt niet op de bank gezetIttot wrote: Waarom is dat onrealistisch?
Het is toch te uit en te na verteld, door Earnie, Rik, enz., enz.
Baka uit, Lozano in.
Ibi uit, Vranckx in.
Er is nu alleen nog geld voor een “Robinson” achtige verdediger.
Er komt alleen meer (top CV, Lozano, Vranckx) bij verkoop Ibi, en/of Baka en/of plaatsing CL.
Inmiddels er vanuit gegaan dat 1 vd 3 wel zal lukken (Baka, Ibi of CL), en dus staat alles gereed om (hopelijk) na vnv door te pakken.
Het ziet er iig allemaal zeer hoopvol en best wel indrukwekkend uit wat er momenteel allemaal gaande is...
- Trixm
- Vedette
Ambitieus? ik zou het onrealistisch roekeloos willen noemen. Een talentvolle buitenspeler voor 5-6m halen achter lozano zou ik me kunnen voorstellen.11 Tinus wrote: ↑30 Aug 2023, 15:12Haha nu vind ik mezelf vaak doorslaan in het temperen van de verwachtingen maar ik vind dat eerlijk gezegd niet super onrealistisch en ook niet onlogisch. Als je CL haalt en Sangaré verkoopt heb je een budget om iets te doen. Als je van dat budget Lozano haalt ipv die talentvolle aanvaller voor op de bank dan, El Ghazi laat gaan voor het salaris en een budgetvriendelijke oplossing bedenkt voor RCV naast het halen van Vranckx zou het financieel gezien moeten kunnen passen.
En is het nu echt zo onlogisch dat PSV meer dan 2 basiswaardige flankspelers heeft? Zeker als je er één hebt die op beide flanken uit de voeten kan. Die spelen alle drie 45+ wedstrijden en de waarde van Bakayoko gaat echt niet ineens met 20 miljoen omlaag omdat hij niet altijd start. Bosz heeft hem nu ook een paar keer gewisseld omdat het ook niet mee valt om altijd 90 minuten te spelen in dit tempo met deze intensiteit. Dan speel je op zaterdag uit bij RKC met Lozano en Bakayoko en op dinsdag voor de CL tegen Porto met Lozano en Lang en komt Bakayoko van de bank.
Saibari is underrated.
- 11 Tinus
- Legende
Het is eerder onrealistisch dan realistisch inderdaad.Trixm wrote: ↑30 Aug 2023, 15:36Ambitieus? ik zou het onrealistisch roekeloos willen noemen. Een talentvolle buitenspeler voor 5-6m halen achter lozano zou ik me kunnen voorstellen.11 Tinus wrote: ↑30 Aug 2023, 15:12
Haha nu vind ik mezelf vaak doorslaan in het temperen van de verwachtingen maar ik vind dat eerlijk gezegd niet super onrealistisch en ook niet onlogisch. Als je CL haalt en Sangaré verkoopt heb je een budget om iets te doen. Als je van dat budget Lozano haalt ipv die talentvolle aanvaller voor op de bank dan, El Ghazi laat gaan voor het salaris en een budgetvriendelijke oplossing bedenkt voor RCV naast het halen van Vranckx zou het financieel gezien moeten kunnen passen.
Overigens kan een talentvolle buitenspeler ook Bakayoko uit de basis spelen en dan heb je hetzelfde principe.
- Trixm
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Weet niet of het betrouwbaar is.
Maar Ik hou van dit soort geruchten.
Maar Ik hou van dit soort geruchten.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 5):
- Kippendarp • James Rodriguez • Søren • Frisian1913 • Vanthaman18
-
- Vedette
-
- Legende
Vind ik niet. Voor Sanchez zou ik niet meer dan 10 miljoen betalen. Voor Bakayoko moet je met al die geïnteresseerde clubs wel 35 kunnen krijgen
-
- Vedette
Als je het grote plaatje in gedachte houdt waarbij je een veel betere rechtsbuiten terug krijgt, en een top CV, vind ik dit echt een prima deal.
- Joenepsv
- Legende
Kan het me niet voorstellen. Bakayoko is veel meer waard dan 15 miljoen plus Sanchez. Dan zou je meer dan 15 voor Sanchez betalen. Ik vind die jongen in elk geval wat overschat en zeker niet zoveel geld waard.
-
- Internationale topspeler
Een oke deal. Een topdeal zou zijn 25 miljoen plus Sanchez. Een prima deal 20 miljoen plus Sanchez.Rikkert1234 wrote: ↑30 Aug 2023, 16:58Als je het grote plaatje in gedachte houdt waarbij je een veel betere rechtsbuiten terug krijgt, en een top CV, vind ik dit echt een prima deal.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Splash