Transferwindow 2023/24
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Er is altijd wel iets te zeiken natuurlijk, maar als dit waar is ga je er als elftal iig stevig op vooruit.
Zowel Lozano als Sanchez zijn een upgrade tov de huidige basisspelers op die positie.
Zowel Lozano als Sanchez zijn een upgrade tov de huidige basisspelers op die positie.
- These users thanked the author Søren for the post (total 5):
- Vanthaman18 • Captain(C) • Ardbeg • 29.04.2007 • Michel
- Maax
- Meervoudig international
Laten we met z'n alle even nadenken, alsof Marcel bedragen gaat noemen tegen zijn stiefdochter. Dat ie Sanchez en geld noemt oké, maar geloof er zelf vrij weinig van dat Marcel thuis komt en nog voor er iets officieel rond is met bedragen thuis gaat gooien wel een leuk gerucht.
- These users thanked the author Maax for the post (total 7):
- Johann Vogel • Eindhovenvoetbal • 7Koentjuh7 • Leon77M • STRAEHV • LaBomba88 • Dribble
- Smell Rock
- Verbannen
Van het gezeik af ja, maar dan begint het gesjeik pas.ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2023, 15:16Als we de CL niet halen verkopen we de club aan een sjeik. Zijn we ook van dat gezeik af. Naam wordt dan Eindhoven City neem ik aan.
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
- Tjompie
- Internationale topspeler
Wie zegt überhaupt dat Marcel een stiefdochter heeft? Wat ik zo snel online kan vinden heeft hij al jarenlang dezelfde vrouwMaax wrote: ↑30 Aug 2023, 17:15 Laten we met z'n alle even nadenken, alsof Marcel bedragen gaat noemen tegen zijn stiefdochter. Dat ie Sanchez en geld noemt oké, maar geloof er zelf vrij weinig van dat Marcel thuis komt en nog voor er iets officieel rond is met bedragen thuis gaat gooien wel een leuk gerucht.
- These users thanked the author Tjompie for the post:
- Den Bondskoots
-
- Internationale topspeler
Ik heb andere fantasieën met dronken meiden.Smell Rock wrote: ↑30 Aug 2023, 17:21 Hahaha een dronken meidje praat haar mond voorbij.
Wat een fantasie.
Oh toetste ik dat hardop?
-
- Vedette
Klinkt niet heel geloofwaardig dat Brands even bedragen bespreekt met zijn stiefdochter. Zou sowieso onverantwoordelijk zijn als Brands dat zou doen.
Bovendien is het een slechte deal. Voor Bakayoko zou je minstens dertig en eigenlijk vijfendertig miljoen moeten kunnen beuren. Vijftien en Sanchez is vrij matig.
Bovendien is het een slechte deal. Voor Bakayoko zou je minstens dertig en eigenlijk vijfendertig miljoen moeten kunnen beuren. Vijftien en Sanchez is vrij matig.
-
- Nationale topspeler
Slechte deal is het zeker.Johann Vogel wrote: ↑30 Aug 2023, 17:27 Klinkt niet heel geloofwaardig dat Brands even bedragen bespreekt met zijn stiefdochter. Zou sowieso onverantwoordelijk zijn als Brands dat zou doen.
Maar hoe verklaar je deze foto dan? Moment nadat Marcel hoorde dat zijn stiefdochter (die duidelijk iets over Marcel weet) haar mond voorbij had gepraat (bron: clubwatcher Yvonne Coldeweijer).
Last edited by Zuc0 on 30 Aug 2023, 17:42, edited 1 time in total.
- Boszball
- Verbannen
- Favoriete speler: Veerman
-
- Vedette
Ik zou het niet zo gek vinden. Het wordt een lang seizoen waarbij je een brede selectie nodig hebt. Je ontkomt er niet aan om te investeren in een brede bank. Uiteindelijk gaat nummer twaalf tot en met zestien op de bank ook veertig potjes spelen.
Ik hoop zelf op Baka verkopen en Lozano plus een centrale verdediger categorie Sanchez er voor terug. Halen we CL dan hoop/verwacht ik nog een extra buitenspeler. Ik las de suggestie om Summerville te halen, dat zou ik niet zo’n gekke gedachte vinden.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Vedette
Als dat rond was had Sanchez gisteren niet gespeeld.Eindhovenvoetbal wrote: ↑30 Aug 2023, 17:04Een oke deal. Een topdeal zou zijn 25 miljoen plus Sanchez. Een prima deal 20 miljoen plus Sanchez.Rikkert1234 wrote: ↑30 Aug 2023, 16:58
Als je het grote plaatje in gedachte houdt waarbij je een veel betere rechtsbuiten terug krijgt, en een top CV, vind ik dit echt een prima deal.
-
- Nationale topspeler
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Geloof er geen snars van, maar als je Bakayoko in kunt wisselen voor Chucky en D Sanchez had iedereen daar op voorhand toch voor getekend?