Johan Bakayoko
-
- Vedette
Ik denk dat we hem nog gaan missen als hij weg gaat. Lange tijd zag ik het grote talent ook niet maar hij maakt elke wedstrijd wel weer stappen vooruit.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post:
- Menno1
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Nee hoor. Lozano komtJohann Vogel wrote: ↑30 Aug 2023, 23:13 Ik denk dat we hem nog gaan missen als hij weg gaat. Lange tijd zag ik het grote talent ook niet maar hij maakt elke wedstrijd wel weer stappen vooruit.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Vond het zeker niet een hele goede wedstrijd maar ik ga hem wel missen. Leuke speler die de laatste stap in mijn ogen niet heeft kunnen zetten omdat hij de tijd niet heeft gekregen. En een half jaar geleden had ik het onmogelijk geacht maar er zat nog meer in.
-
- Internationale topspeler
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind het knap. Alle ruis om hem heen, het idee dat dit wellicht je afscheid is en dan zo onverstoorbaar spelen. Dan ben je in ieder geval mentaal ijzersterk. Als dit dan inderdaad zijn laatste was mag ie trots zijn op zichzelf. Er zijn een hoop meer ervaren en grotere spelers wél aan onderdoor gegaan.
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
- PapaHiljemark • Razzaa • Menno1
-
- Legende
-
- Regelmatige invaller
Het plezier straalt er vanaf. Is voor mij ook wat waard. Hoe hij de camera kust: Goud. Je ziet aan alles dat het een goed mens is.
Was het ook op Nederlandse tv dat Saibari met t kindje van Benitez aan t geinen was?
De sfeer is echt top, volgens mij!
Was het ook op Nederlandse tv dat Saibari met t kindje van Benitez aan t geinen was?
De sfeer is echt top, volgens mij!
-
- Meervoudig international
Eigenlijk niet goed dat hij nu al in verband word gebracht met een vertrek.
Deze speler zie je onder Bosz echt met de week beter worden.
Ik kan me ook goed voorstellen dat Johan nog een seizoen blijft. Bij PSV heeft hij garantie om in de basis te staan in CL wedstrijden.
En voor PSV is het ook goed. Want doordat hij CL gaat spelen stijgt zijn waarde met wellicht 10 miljoen of meer ten opzichte van nu.
Deze speler zie je onder Bosz echt met de week beter worden.
Ik kan me ook goed voorstellen dat Johan nog een seizoen blijft. Bij PSV heeft hij garantie om in de basis te staan in CL wedstrijden.
En voor PSV is het ook goed. Want doordat hij CL gaat spelen stijgt zijn waarde met wellicht 10 miljoen of meer ten opzichte van nu.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Vind het toch jammer dat we zijn volledige potentie niet gaan meemaken, toch leuk dat je daar iig een vol jaar van kunt genieten. Vind hem echt heel erg veel verbeterd in een korte tijd. Had hem misschien nog wel liever zien blijven ipv Lozano, zal vast geen populaire mening zijn hier haha.
-
- Lid van verdienste
Dit zou zomaar zijn beste wedstrijd in het PSV-shirt geweest kunnen zijn. Als hij inderdaad vertrekt, mag hij ontzettend trots zijn op zijn prestatie vanavond.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Dus, Lozano terug is geweldig. Maar Baka gaat met sprongen vooruit. Niet zijn beste wedstrijd maar wel volwassen gespeeld. Zeker met alle perikelen. Ik vind het knap.Vanthaman18 wrote: ↑30 Aug 2023, 23:13Nee hoor. Lozano komtJohann Vogel wrote: ↑30 Aug 2023, 23:13 Ik denk dat we hem nog gaan missen als hij weg gaat. Lange tijd zag ik het grote talent ook niet maar hij maakt elke wedstrijd wel weer stappen vooruit.
- ParkJiSung
- Basisspeler
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
100%. De Britse commentatoren vonden hem de beste. Ik wil daar best een eind in mee gaan. Ik vraag mij ook echt oprecht af of je met Lozano een upgrade haalt. De upgrade is vooral achterin met het geld wat er binnenkort, maar 1 op 1?
Ja, er schort nog wel eens wat aan maar zijn voorzetten zijn stuk voor stuk zeer scherp aangesneden. Die gaat Luuk wel missen.
Heerlijk ventje die Bakayoko. Gun die jongen echt de hele wereld.
-
- Legende
Menno1 wrote: ↑30 Aug 2023, 23:49100%. De Britse commentatoren vonden hem de beste. Ik wil daar best een eind in mee gaan. Ik vraag mij ook echt oprecht af of je met Lozano een upgrade haalt. De upgrade is vooral achterin met het geld wat er binnenkort, maar 1 op 1?
Ja, er schort nog wel eens wat aan maar zijn voorzetten zijn stuk voor stuk zeer scherp aangesneden. Die gaat Luuk wel missen.
Heerlijk ventje die Bakayoko. Gun die jongen echt de hele wereld.
Natuurlijk gaan we er op vooruit. Kom nou toch op zeg.
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV