Transferwindow 2023/24
-
- Regelmatige invaller
Wij hebben Zeno Debast nodig. Teze blijft op rechts staan om hem te ondersteunen, gaat prima werken.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Sangare en Bakayoko moeten gewoon blijven. Fuck Liverpool met hun Europa League. En we hoeven niet te verkopen nu, dus Bakayoko is nu 10 miljoen duurder geworden. Uitknijpen die clubs.
- Standbeeld
- Mister PSV
Lozano en twee toppers in de verdediging erbij. Dan heb je echt een topteam met overal kwaliteit, ook als iemand geblesseerd raakt.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
Alle seinen staan op groen voor een spetterend slot van de transfer zomer. Het is een cliché maar achterin moet er wat bij. Ramalho werd er finaal uitgelopen, dat is in de Eredivisie en EL al riskant, in de CL wordt dat helemaal pijnlijk. Lieve jongen maar heeft niks meer te zoeken bij ons. En Schouten was een noodverband. Er moet was gebeuren, minimaal één verdediger erbij.
Baka zal wel vertrekken voor hopelijk dertig miljoen minimaal. Ik hoop vooral dat Stewart jongens als Drommel, Ramalho, Til, Vertessen en el Ghazi weet te slijten. Dan heb je in het salaris huis ruimte om nog wat te doen zodat je in de breedte sterker wordt. Stiekem hoop ik dat we die jongens allemaal verkopen en bijvoorbeeld Elvedi, Vranckx, Lozano en Summerville weten te strikken. Dan ga je ook in de breedte vooruit.
Baka zal wel vertrekken voor hopelijk dertig miljoen minimaal. Ik hoop vooral dat Stewart jongens als Drommel, Ramalho, Til, Vertessen en el Ghazi weet te slijten. Dan heb je in het salaris huis ruimte om nog wat te doen zodat je in de breedte sterker wordt. Stiekem hoop ik dat we die jongens allemaal verkopen en bijvoorbeeld Elvedi, Vranckx, Lozano en Summerville weten te strikken. Dan ga je ook in de breedte vooruit.
- ComeOnPSV
- Vedette
-
- Legende
Ik zou het heel raar vinden als Lozano komt en Bakayoko blijft. Gaat Lozano dan naar links en Noa op 10? Maar wat doe je dan met Saibari? Om niet te spreken over Babadi, Til, Tilman…
Dat lijkt mij echt overkill en zonde van al het geld
-
- Legende
-
- Legende
Ja hallo, we spelen vaak ook een tweede helft he.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Dit is echt cruciaal om hiervan een groot gedeelte te verkopen. Zit gewoon voor ruim 5/6 miljoen aan salaris op de bank.Johann Vogel wrote: ↑30 Aug 2023, 23:53 Baka zal wel vertrekken voor hopelijk dertig miljoen minimaal. Ik hoop vooral dat Stewart jongens als Drommel, Ramalho, Til, Vertessen en el Ghazi weet te slijten. Dan heb je in het salaris huis ruimte om nog wat te doen zodat je in de breedte sterker wordt. Stiekem hoop ik dat we die jongens allemaal verkopen en bijvoorbeeld Elvedi, Vranckx, Lozano en Summerville weten te strikken. Dan ga je ook in de breedte vooruit.
-
- Internationale topspeler
Dat zou zeker mooi zijn, maar ik zou het vanuit spelers perspectief niet begrijpen dat je daar mee akkoord gaat. Idem voor Lozano of Lang. Want hoe je het ook wend of keert, 2 van die 3 zullen de voorkeur krijgen.
-
- Moderator
Het is een gedachte die vanochtend ook al door m'n hoofd ging in de auto. Wat nou als Lang, Lozano, Bakayoko de bezetting in de aanval wordt en dat El Ghazi transfervrij mag vertrekken omdat Lozano binnen is? Waarschijnlijk over de top, maar we gaan het komende dagen meemaken.
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik denk serieus dat Bakayoko blijft. Drie (top) spelers voor twee posities is niet gek. ElGhazi zal nog gaan, Vertessen zal blijven
Ik denk vooral dat je op 10 teveel hebt. Tillman, Til, Babadi en Saibari is teveel. Moet er sowieso één van weg.
Sangare zal waarschijnlijk gaan en er zal een vervanger komen. Benieuwd of het Vranckx is of een alternatief.
Ramalho die zie ik nog vertrekken, weinig perspectief. Er komt dus nog een CV volgens Rik. Die zal uit de categorie Sanchez of Debast komen en geen Robinson nu de CL binnen is.
Als laatste kan Drommel nog vertrekken. Maar verwacht zelf dat ook hij blijft. Gebaseerd op de weinige geruchten
Ik denk vooral dat je op 10 teveel hebt. Tillman, Til, Babadi en Saibari is teveel. Moet er sowieso één van weg.
Sangare zal waarschijnlijk gaan en er zal een vervanger komen. Benieuwd of het Vranckx is of een alternatief.
Ramalho die zie ik nog vertrekken, weinig perspectief. Er komt dus nog een CV volgens Rik. Die zal uit de categorie Sanchez of Debast komen en geen Robinson nu de CL binnen is.
Als laatste kan Drommel nog vertrekken. Maar verwacht zelf dat ook hij blijft. Gebaseerd op de weinige geruchten
-
- Vedette
Ik zou het helemaal logisch vinden als we drie prima buitenspelers hebben en daar ook in investeren. Ik zou het overkill en kapitaalsvernietiging vinden als we nu niet doorpakken omdat een aantal fans hier het spannend vinden dat je naast een goede basis elf ook op de bank kwaliteit moet hebben. Je wil ook in april competitief zijn. En voorbereid zijn als over een week tijdens de interland periode ineens een paar spelers geblesseerd terugkomen.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post (total 4):
- Hatseflats • ForestForest • loginnaam • Standbeeld