Noa Lang
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Kan met een individuele actie de wedstrijd voor ons beslissen als het even wat stroever gaat (zoals bijv Utrecht-thuis). Zal heel belangrijk gaan zijn vanavond.
- DonyellMalen
- Legende
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Meervoudig international
- Juancho
- Mister PSV
Jammer, maar weer een matige pot van Noa 10knogwat. Dit zijn wel de potjes dat je moet opstaan. Wat anderen nu geluukig doen
Met name zijn balverlies valt me tegen dacht juist dat hij redelijk "vast" was?
Met name zijn balverlies valt me tegen dacht juist dat hij redelijk "vast" was?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Zijn twee pre-assists mochten er toch zeker zijn. Ik vind Lang bijna onderschat nu hij vooral aan de basis van veel aanvallen staat ipv in de laatste twee contacten.
- ComeOnPSV
- Vedette
Eerste helft was hij de gevaarlijkste man op t veld.
Ik vond hem weer goed spelen. Het is echt genieten met zijn acties en onvoorspelbaarheid. Die voorassist op Veerman is zo ongekend goed. Juiste snelheid en precies op maat, die goal is serieus 80% door Lang gemaakt.
Wat een geweldenaar is Noa.
Ik vond hem weer goed spelen. Het is echt genieten met zijn acties en onvoorspelbaarheid. Die voorassist op Veerman is zo ongekend goed. Juiste snelheid en precies op maat, die goal is serieus 80% door Lang gemaakt.
Wat een geweldenaar is Noa.
-
- Lid scoutingsteam
Het is net zoals met Lozano een aantal jaren geleden: ja, soms is het kut, bagger en ellendig. Maar ook dan houdt hij wel continu twee, drie man bezig. En hij gooit er ook echt af en toe wel een fantastische pass uit, zoals ook vandaag. Zolang hij zichzelf maar in bedwang houdt - en dat lukte vlak na afloop van de wedstrijd niet - is het prima en gaat hij zijn waarde echt wel hebben.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Creëert de twee grote kansen voor Saibari in de 1e helft, schietkansen voor Veerman in de 2e helft, terwijl hij de vrije trap voor de 3-1 forceert. Zelfs zonder zijn aandeel te hebben in goals/assists, voegt hij nog enorm veel toe. Ik vond hem vandaag, ondanks wat meer anonimiteit ook prima spelen.
Dat we vinden dat hij een matige pot speelde, zegt misschien ook wel iets over hoe goed PSV vanavond was.
Dat we vinden dat hij een matige pot speelde, zegt misschien ook wel iets over hoe goed PSV vanavond was.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
- NotoriousBIG046 • Sensation • Ren Höek
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Internationale topspeler
Het wordt hem ook niet makkelijk gemaakt. Als de bal richting Lang ging, werd hij (met name de eerste helft) direct van alle kanten bestormd door de spelers van Rangers. Volgens mij werd die zelfs de hele tijd bijna geschaduwd door Tavernier. Lang is ook 'pas' 24 en nog niet uitontwikkeld denk ik. Tegenstanders houden rekening met hem, nu is het aan Lang om zich door te ontwikkelen en nog beter te worden. En waar Lang meteen vastgezet wordt door meerdere spelers, ontstaan op andere delen van het veld dan extra ruimtes.
- MC Hammer
- International
Je weet dat het de goede kant op gaat, als Noa eigenlijk in de gehele dubbele ontmoeting niet bepalend is geweest, maar je wel afgetekend wint, met 7-3. Noa zou dan je beste aanvaller moeten zijn, maar we zijn dus niet van hem afhankelijk.
En pluspunt, als straks Lozano aan de overkant staat, dan kunnen ze nooit beiden continu dubbel afdekken. Bakayoko durven ze nog wel redelijk 1v1 op te pakken valt me op, Lozano vast niet.
En pluspunt, als straks Lozano aan de overkant staat, dan kunnen ze nooit beiden continu dubbel afdekken. Bakayoko durven ze nog wel redelijk 1v1 op te pakken valt me op, Lozano vast niet.
Hammertime!
-
- Geselecteerd voor Oranje
Valt me idd op dat zijn passing (soms zelfs met buitenkant) erg goed is. Zorgt daarmee ook voor gevaar ook als hij qua acties wat minder in de wedstrijd zit.