Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Siemen
Nationale topspeler

Ykhim wrote: 28 Aug 2023, 17:09 Ik word me toch een partij ongekend opgewonden van het idee dat we straks Schouten, Sangaré, Veerman, Lozano, Luuk en Lang kunnen opstellen. Potverdikkie.
Ik ook wel, maar voor de kleinere wedstrijden is dit wel een defensief middenveld. Dan past een Babadi, Tillman, Saibari er ook prima op.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Siemen wrote: 28 Aug 2023, 17:41
Ykhim wrote: 28 Aug 2023, 17:09 Ik word me toch een partij ongekend opgewonden van het idee dat we straks Schouten, Sangaré, Veerman, Lozano, Luuk en Lang kunnen opstellen. Potverdikkie.
Ik ook wel, maar voor de kleinere wedstrijden is dit wel een defensief middenveld. Dan past een Babadi, Tillman, Saibari er ook prima op.
Probleem is al opgelost door het zo te stellen: in de kleinere wedstrijden geef je dan natuurlijk je talenten de kans en kan een Sanga of Schouten desgewenst wat rust pakken
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Massimo wrote: 28 Aug 2023, 17:34 Het is volgens mij best duidelijk allemaal.

-PSV moet minimaal 1 grote verkoop doen, maar is bereid om zowel Bakayoko als Sangaré te verkopen als 'the price right' is.
- Bakayoko geniet de meeste concrete interesse en zal waarschijnlijk vervangen worden door Lozano.
- Voor Sangaré is ook wel interesse, maar daar komen de biedingen nog een stuk minder in de buurt van wat PSV zou willen hebben i.i.t. bij Bakayoko.
- PSV hoopt nog steeds Vranckx te kunnen halen als Sangaré vertrekt. Zonder vertrek van Sangaré geen Vranckx.
- Het is de bedoeling dat er sowieso nog een centrale verdediger komt.
- El Ghazi en/of Drommel kunnen nog vertrekken, waarbij de eerste i.v.m. salaris een wens is i.t.t. Drommel die ook best mag blijven.
Dit is inderdaad een samenvatting van hoe het lijkt te zijn. Rik heeft van bovenstaande al 26 premium artikelen uit de pen gekregen. Ik verwacht morgenvroeg nog een keer :)

Ik denk ook niet dat er nog hele nieuwe/spannende namen bij komen. Het zou mij in ieder geval verbazen.
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ed.nl/PSV/PSV-gaat-nog-hele ... ~a0897f25/

In dit stuk lijkt het er in ieder geval op dat PSV rekent op een vertrek van Sangaré
PCMVB
Lid 2e elftal

Morgenavond Champions League halen, donderdag en vrijdag vuurwerk op het gebied van transfers. Gaat een mooie week worden!
Teletubby
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 29 Aug 2023, 09:31 https://www.ed.nl/PSV/PSV-gaat-nog-hele ... ~a0897f25/

In dit stuk lijkt het er in ieder geval op dat PSV rekent op een vertrek van Sangaré
Die Vranckx heeft natuurlijk niet voor niks die Italiaanse boot afgehouden. Mijn voorspelling is dat zowel Sangare als Bakayoko gaan vertrekken aangezien Lozano vrijwel zeker lijkt te komen en die haal je niet voor erbij.
PSVehv
Lid 2e elftal

Teletubby wrote: 29 Aug 2023, 09:35 Die Vranckx heeft natuurlijk niet voor niks die Italiaanse boot afgehouden. Mijn voorspelling is dat zowel Sangare als Bakayoko gaan vertrekken aangezien Lozano vrijwel zeker lijkt te komen en die haal je niet voor erbij.
Dit is alle vier allang rond, zal na de wedstrijd tegen Rangers bekend worden gemaakt. Kan haast niet anders..
Sangare en Bakayoko -> out
Vranckx en Lozano -> in
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

PSVehv wrote: 29 Aug 2023, 09:49
Teletubby wrote: 29 Aug 2023, 09:35 Die Vranckx heeft natuurlijk niet voor niks die Italiaanse boot afgehouden. Mijn voorspelling is dat zowel Sangare als Bakayoko gaan vertrekken aangezien Lozano vrijwel zeker lijkt te komen en die haal je niet voor erbij.
Dit is alle vier allang rond, zal na de wedstrijd tegen Rangers bekend worden gemaakt. Kan haast niet anders..
Sangare en Bakayoko -> out
Vranckx en Lozano -> in
HALLO EN DE VERDEDIGER DAN
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zie die Sangaré lopen en ik zou hem echt gaan missen hoor. Die gast kan zoveel dingen die we niet kunnen vervangen met welke speler dan ook. Ja hij heeft ook zijn dingetjes maar hij gaat er vanavond 100% staan.
PCGC
Vedette

Never nooit verkopen….MotM voor mij. Heeft echt alles en zit overal tussen.
#FreeGeneratie4
Juancho
Mister PSV

Maar zou hij zelf wel weg willen als hij alleen naar onderkant nr PL kan? Terwijl hij eindelijk de CL in kan? Hij lacht altijd maar volgens mij kan hij niet zonder PSV 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Die hele Vranckx kan me eigenlijk gestolen worden. Trek wat miljoenen uit voor een contract zonder clausule voor Sanga. Onze driebenige vriend is zo’n enorm feestnummer in dit team en volgens mij rete belangrijk in de kleedkamer. Link tussen jong en oud en de verschillende achtergronden.
  • These users thanked the author Ted Lasso for the post:
    PapaHiljemark
    Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Salut.
    DC_PSV
    Vedette

Au Revoir mon amis!
    #simplythebest
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Hatseflats
    Vedette

Toch Nottingham waarschijnlijk
    Maikel
    Site Admin

Die is weg dus
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Vaarwel, glasbak :heart:
    Hatseflats
    Vedette

Maar hij twijfelt enorm
    Jwoeloe
    Moderator

Lijkt me akkoord. Dank voor het behalen van CL, we hebben van je genoten, held!
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Moet ie niet willen. En wij ook niet. Nu is er geen enkele noodzaak om clubs niet aan die 37 miljoen te houden.

Nottingham is echt een zaadclub.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Zuc0
    Madueke
    Legende

Tjah, als Ibi echt niet naar Nottingham wil zouden ze ook niet blijven bieden.

Mag hopen dat dit zonder gekke huurconstructie etc is.
    ComeOnPSV
    Vedette

Het was genieten met Ibi op het middenveld.

Speelde weer een geweldige pot. Zoveel rust en zo sterk. Ik hoop dat je blijft, maar wat gun ik jou een transfer (als dat je wens is)
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Gaat de hele PL slopen en maakt binnen 1 jaar een transfer naar een topclub.

Trots dat je 3 jaar ons mooie shirt hebt mogen dragen
    ComeOnPSV
    Vedette

Nog niet besloten dus.
    Post Reply