Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Klapstoel
Basisspeler

Rikkert1234 wrote: 31 Aug 2023, 07:26 Dat we nu naar opties zoals Montes of Sanchez kunnen kijken is wel echt top. Ik zie een van de 2 heel graag komen
TomV23 wrote: 31 Aug 2023, 07:20
PSV, dat een lening biedt plus een verplichte aankoop van 10 miljoen, doet mee aan het bod op César Montes, die nog steeds favoriet is bij Almería.
Deze speler is links toch? Dus lijkt me niet de beste optie
Hatseflats
Vedette

Ik snap het punt nooit dat er per se een links en rechtspoot in de verdediging moet staan. Vanwaar die obsessie?
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
    Grasmat29.04.2007Ardbeg10. Nilis
    TomV23
    Bankzitter
    Clubvoorkeur: PSV

Klapstoel wrote: 31 Aug 2023, 07:29 Deze speler is links toch? Dus lijkt me niet de beste optie
    Montes is rechtsbenig.
    https://www.transfermarkt.nl/cesar-mont ... ler/387687
    TomPSV
    Legende

Montes zie ik graag komen, maar is die haalbaar dan? Contract tot 2028 en speelt pas een half jaar bij Espanyol.
    Last edited by TomPSV on 31 Aug 2023, 07:37, edited 1 time in total.
    Joenepsv
    Legende

Ben benieuwd. Vind Sanchez al met al veel te duur.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 31 Aug 2023, 07:26 Dat we nu naar opties zoals Montes of Sanchez kunnen kijken is wel echt top. Ik zie een van de 2 heel graag komen
    Waarom is Montes nu ineens wel goed? Zo speciaal is hij toch niet? Anthony Rouault lijkt mij dan toch echt een betere speler. Veel completer.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Montes is een hele goede cv. Maar niet voor dit PSV, hij had wel gepast in het PSV onder Ruud. Hij mist gewoon snelheid en is niet wendbaar genoeg om met zoveel ruimte in de rug te spelen.
    Jwoeloe
    Moderator

Montes met ruimte in z’n rug, daar kan ik kort over zijn: niet doen.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
    Smeets14Eindhovenvoetbal
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Interesse in Almena.. Rechtsbuiten met een goeie linker (Girona)
    We can't change the world until we change ourselves.
    Hatseflats
    Vedette

NotoriousBIG046 wrote: 31 Aug 2023, 07:59 Interesse in Almena.. Rechtsbuiten met een goeie linker (Girona)
    Bronvermelding mag hier ook geplaatst worden :)

VP heeft dit via een tweet van Matteo Moretto

Iker Almena, een van de beloften van de toekomst van Girona, onderhandelt over zijn verlenging.

Er zijn veel clubs die naar hem hebben gevraagd, zelfs in de laatste dagen van de markt: Ajax, PSV, Borussia Dortmund en Bayer Leverkusen hebben hem aangemeld.

Ajax en PSV hebben al contact opgenomen met de entourage van de speler en zullen aandringen om hem naar Nederland te halen.
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... alent.html
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    NotoriousBIG046Ardbeg
    Kitakami
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Noa Lang

Vraag mij af of men bij PSV bekent is met Adamo Nagalo van Nordsjaelland? Echt de perfecte RCV voor boszball namelijk. Athletisch, sterk, snel en bovenal heel technisch, is een uitstekende voetballende verdediger en dankzij zijn fysieke profiel kan hij in een hoge lijn verdedigen.
  • These users thanked the author Kitakami for the post:
    Peeesjeevee
    Hatseflats
    Vedette

Er komt ook een 18 jarige jeugdspeler lijkt wel. Ene Lee (uit 2004).
    Dat kunnen er heel veel zijn :tear:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    SKERLA
    TomPSV
    Legende

Hatseflats wrote: 31 Aug 2023, 08:27 Er komt ook een 18 jarige jeugdspeler lijkt wel. Ene Lee (uit 2004).
    Bronvermelding graag
    Mikelvb
    Nationale topspeler

TomPSV wrote: 31 Aug 2023, 08:29
    Hatseflats wrote: 31 Aug 2023, 08:27 Er komt ook een 18 jarige jeugdspeler lijkt wel. Ene Lee (uit 2004).
    Bronvermelding graag
    Ik denk dat er een een medische test gepland staat als hij dat zegt.
    Tutti Frutti
    Jeugdspeler

Hatseflats wrote: 31 Aug 2023, 07:32 Ik snap het punt nooit dat er per se een links en rechtspoot in de verdediging moet staan. Vanwaar die obsessie?
    Dat heeft te maken met de opties die je dan hebt van achteruit. Het is makkelijker druk zetten op twee linksbenige of twee rechtsbenige cv's (minder ruimte om te verdedigen en kortere afstanden die tegenpartij moet belopen) in vergelijking met een linksbenige en een rechtsbenige CV. Want je kunt de twee linksbenigen of twee rechtsbenigen makkelijker naar hun mindere been dwingen, waardoor je de kans vergroot dat ze fouten gaan maken in balbezit.

Mocht je een hele groede indribbel hebben als CV dan is dat weer een extra optie die het voor de tegenpartij toch weer lastiger maakt. Mogelijk is mijn uitleg wat kort of abstract, hopelijk heb ik het goed uitgelegd waarom ik (en Bosz lijkt me ook) bij voorkeur een LCV die linksbenig is en een RCV die rechtsbenig is wil hebben.
  • These users thanked the author Tutti Frutti for the post:
    Baldado
    PSV_Haarlem
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Luc Nilis

De komende 40u lijkt op een Football Manager save, zoveel mogelijkheden. Verkoop je Sangare en Baka dan heb je (37,5+30/35+40 CL bonus) een dikke 100 miljoen verdiend deze week, voor het gemak laat ik de verkoop van Commencia (2,5) buiten beschouwing. Daarvan kan normaliter 50% worden uitgegeven, maar ik denk dat van het potje van '50 miljoen' virtueel ook al wat opgesnoept is. Daarnaast zijn de afschrijvingen flink omhoog gegaan deze zomer t.o.v. vorig jaar, maar met de CL 2x binnen bereik is dat vrij logisch.

Persoonlijk hoop ik nog dat El Ghazi vertrekt en dat er bij een vertrek van Baka een buitenspeler wordt gekocht die achter (aankoop) Lozano en Lang genoeg minuten kan maken, maar niet meteen gaat mokken als beiden fit zijn.

Uiteraard verwacht iedereen bij een verkoop van Baka en/of Sangare ook een CV. Zelf hoop ik op Sanchez, hoewel we dan wel veel spelers hebben die een voor PSV een enorm salaris verdienen maar weinig restwaarde hebben; Sanchez, Lozano, Luuk.

Idialiter schrap je ook nog het hoge salaris van Ramalho, helemaal gezien het gegeven dat Schouten ook CV kan spelen, wat voor de meeste Eredivisie potten echt genoeg moet zijn, daarnaast komt Obispo ook terug de komende weken.

Vanuit cashcow optiek haal je Vrancx en Debast bij een vertrek van Baka en Sangare, 2 (jeugd) internationals van een topland, hoewel ze beide misschien minder gaan spelen dan gewenst.

Leuk zou het zijn als Baka blijft en Lozano toch komt. Betekent wel dat je Sangare moet verkopen voor een CV en Vrancx. Andersom, als Baka vertrekt en Sangare blijft, zal je Lozano moeten halen en uiteraard een CV. Dit laatste heeft mijn voorkeur, ik vind Sangare een klasse beter dan Vrancx en Lozano beter dan Baka (heeft wel potentie om minstens zo goed te worden, voor die jongen is een jaartje Eindhoven wel goed).

'Out of the box' gedachte, Sangare zegt "vergeet het maar met je Nottingham degradatievoebal" en Baka wil nog een jaartje in Eindhoven rijpen. Hoop dat die CV dan komt en we nog wat salaris-ballast kunnen droppen na 1 september (zandbak en Turkije zijn nog open).

Spannende uren, ik ga veel F5-en/Rik in de gaten houden.
    Last edited by PSV_Haarlem on 31 Aug 2023, 08:54, edited 5 times in total.
  • These users thanked the author PSV_Haarlem for the post:
    PSV 1973
    Jwoeloe
    Moderator

Roept u maar:
    https://www.transfermarkt.nl/detailsuch ... e/44552993
    Baldado
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Yoeri Nikiforov

Tutti Frutti wrote: 31 Aug 2023, 08:34
    Hatseflats wrote: 31 Aug 2023, 07:32 Ik snap het punt nooit dat er per se een links en rechtspoot in de verdediging moet staan. Vanwaar die obsessie?
    Dat heeft te maken met de opties die je dan hebt van achteruit. Het is makkelijker druk zetten op twee linksbenige of twee rechtsbenige cv's (minder ruimte om te verdedigen en kortere afstanden die tegenpartij moet belopen) in vergelijking met een linksbenige en een rechtsbenige CV. Want je kunt de twee linksbenigen of twee rechtsbenigen makkelijker naar hun mindere been dwingen, waardoor je de kans vergroot dat ze fouten gaan maken in balbezit.

Mocht je een hele groede indribbel hebben als CV dan is dat weer een extra optie die het voor de tegenpartij toch weer lastiger maakt. Mogelijk is mijn uitleg wat kort of abstract, hopelijk heb ik het goed uitgelegd waarom ik (en Bosz lijkt me ook) bij voorkeur een LCV die linksbenig is en een RCV die rechtsbenig is wil hebben.
    dankjewel, perfect uitgelegd. Daarbij heb je ook het risico het spel richting een flank trekt... Dit omdat je van nature opendraait en speelt met je favoriete been. Dus gewoon een links en rechtsbenige verdediger centraal :indexfinger:
  • These users thanked the author Baldado for the post:
    Tutti Frutti
    Ready for Maddy :shake:
    Hatseflats
    Vedette

Jwoeloe wrote: 31 Aug 2023, 08:38
    Roept u maar:
    https://www.transfermarkt.nl/detailsuch ... e/44552993
    Uh, ik zie hem er niet tussen staan... :tear:
    colocolofc
    Meervoudig international

Hatseflats wrote: 31 Aug 2023, 08:45
    Dus, wie is ‘t?
    Hatseflats
    Vedette

colocolofc wrote: 31 Aug 2023, 08:51

Dus, wie is ‘t?
    Een andere Lee dus he. Weet ik veel.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Schuilnaam en leeftijd omdat ze weten dat er een lek is bij de keuring? Mocht dit kloppen dan gok ik Lozano.
    Geissbock
    Bankzitter

Die "Lee uit 2004" is misschien gewoon een dummy-naam, om geen namen weg te geven? :-)
    Joenepsv
    Legende

Dante Gilbert?
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Je ziet hoe belangrijk een Saibari is met zijn diepgang en voetballend vermogen op het middenveld. Wat dat betreft is een trio Schouten, Veerman en Sangaré wat beperkt, zeker niet voor de Eredvisie en gezien onze beperkte diepgang vanuit de backs.

Het zou wat dat betreft het beste zijn om afscheid te nemen van Sangaré.

Sangaré, Bakayoko en Til of El Ghazi out, met Vranckx, Lozano, CV en talent rechtsbuiten in.
    Post Reply