Rikkert1234 wrote: ↑31 Aug 2023, 07:26 Dat we nu naar opties zoals Montes of Sanchez kunnen kijken is wel echt top. Ik zie een van de 2 heel graag komen
Deze speler is links toch? Dus lijkt me niet de beste optie
Rikkert1234 wrote: ↑31 Aug 2023, 07:26 Dat we nu naar opties zoals Montes of Sanchez kunnen kijken is wel echt top. Ik zie een van de 2 heel graag komen
Deze speler is links toch? Dus lijkt me niet de beste optie
Waarom is Montes nu ineens wel goed? Zo speciaal is hij toch niet? Anthony Rouault lijkt mij dan toch echt een betere speler. Veel completer.Rikkert1234 wrote: ↑31 Aug 2023, 07:26 Dat we nu naar opties zoals Montes of Sanchez kunnen kijken is wel echt top. Ik zie een van de 2 heel graag komen
Bronvermelding mag hier ook geplaatst wordenNotoriousBIG046 wrote: ↑31 Aug 2023, 07:59 Interesse in Almena.. Rechtsbuiten met een goeie linker (Girona)
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... alent.htmlIker Almena, een van de beloften van de toekomst van Girona, onderhandelt over zijn verlenging.
Er zijn veel clubs die naar hem hebben gevraagd, zelfs in de laatste dagen van de markt: Ajax, PSV, Borussia Dortmund en Bayer Leverkusen hebben hem aangemeld.
Ajax en PSV hebben al contact opgenomen met de entourage van de speler en zullen aandringen om hem naar Nederland te halen.
Bronvermelding graagHatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 08:27 Er komt ook een 18 jarige jeugdspeler lijkt wel. Ene Lee (uit 2004).
Dat kunnen er heel veel zijn
Ik denk dat er een een medische test gepland staat als hij dat zegt.TomPSV wrote: ↑31 Aug 2023, 08:29Bronvermelding graagHatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 08:27 Er komt ook een 18 jarige jeugdspeler lijkt wel. Ene Lee (uit 2004).
Dat heeft te maken met de opties die je dan hebt van achteruit. Het is makkelijker druk zetten op twee linksbenige of twee rechtsbenige cv's (minder ruimte om te verdedigen en kortere afstanden die tegenpartij moet belopen) in vergelijking met een linksbenige en een rechtsbenige CV. Want je kunt de twee linksbenigen of twee rechtsbenigen makkelijker naar hun mindere been dwingen, waardoor je de kans vergroot dat ze fouten gaan maken in balbezit.Hatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 07:32 Ik snap het punt nooit dat er per se een links en rechtspoot in de verdediging moet staan. Vanwaar die obsessie?
Roept u maar:Hatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 08:27 Er komt ook een 18 jarige jeugdspeler lijkt wel. Ene Lee (uit 2004).
dankjewel, perfect uitgelegd. Daarbij heb je ook het risico het spel richting een flank trekt... Dit omdat je van nature opendraait en speelt met je favoriete been. Dus gewoon een links en rechtsbenige verdediger centraalTutti Frutti wrote: ↑31 Aug 2023, 08:34Dat heeft te maken met de opties die je dan hebt van achteruit. Het is makkelijker druk zetten op twee linksbenige of twee rechtsbenige cv's (minder ruimte om te verdedigen en kortere afstanden die tegenpartij moet belopen) in vergelijking met een linksbenige en een rechtsbenige CV. Want je kunt de twee linksbenigen of twee rechtsbenigen makkelijker naar hun mindere been dwingen, waardoor je de kans vergroot dat ze fouten gaan maken in balbezit.Hatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 07:32 Ik snap het punt nooit dat er per se een links en rechtspoot in de verdediging moet staan. Vanwaar die obsessie?
Mocht je een hele groede indribbel hebben als CV dan is dat weer een extra optie die het voor de tegenpartij toch weer lastiger maakt. Mogelijk is mijn uitleg wat kort of abstract, hopelijk heb ik het goed uitgelegd waarom ik (en Bosz lijkt me ook) bij voorkeur een LCV die linksbenig is en een RCV die rechtsbenig is wil hebben.
Uh, ik zie hem er niet tussen staan...Jwoeloe wrote: ↑31 Aug 2023, 08:38Roept u maar:Hatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 08:27 Er komt ook een 18 jarige jeugdspeler lijkt wel. Ene Lee (uit 2004).
https://www.transfermarkt.nl/detailsuch ... e/44552993
Dus, wie is ‘t?Hatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 08:45Uh, ik zie hem er niet tussen staan...Jwoeloe wrote: ↑31 Aug 2023, 08:38
Roept u maar:
Een andere Lee dus he. Weet ik veel.
Schuilnaam en leeftijd omdat ze weten dat er een lek is bij de keuring? Mocht dit kloppen dan gok ik Lozano.Hatseflats wrote: ↑31 Aug 2023, 08:45Uh, ik zie hem er niet tussen staan...Jwoeloe wrote: ↑31 Aug 2023, 08:38
Roept u maar: