Johan Bakayoko
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind het wel vrij apart dat PSV Lozano haalt zonder de bevestiging van een verkoop.
Dan klopt er toch iets niet? Er was altijd gezegd dat er zonder een verkoop geen geld meer was voor een aankoop.
Daarnaast komt Lozano niet voor de bank. Als Bakayoko blijft ga je die nu toch ook niet op de bank zetten?
Dan klopt er toch iets niet? Er was altijd gezegd dat er zonder een verkoop geen geld meer was voor een aankoop.
Daarnaast komt Lozano niet voor de bank. Als Bakayoko blijft ga je die nu toch ook niet op de bank zetten?
- ComeOnPSV
- Vedette
Wie zegt dat dan? Precies: de media. Die alleen maar onzin roepen over de financiën van PSV.Sjorsensjimmie wrote: ↑31 Aug 2023, 10:01Ik vind het wel vrij apart dat PSV Lozano haalt zonder de bevestiging van een verkoop.
Dan klopt er toch iets niet? Er was altijd gezegd dat er zonder een verkoop geen geld meer was voor een aankoop
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
- De Realist • Ardbeg
-
- Nationale topspeler
PSV heeft gisteren minimaal 20 miljoen meer kunnen bijschrijven dan ze begroot hadden. Haal je hiervoor Lozano en Sanchez (samen 25 ) miljoen dan doe je goede zaken. Verkoop je Sangare nog voor 37,5 miljoen dan zit je al helemaal goed.Sjorsensjimmie wrote: ↑31 Aug 2023, 10:01 Ik vind het wel vrij apart dat PSV Lozano haalt zonder de bevestiging van een verkoop.
-
- Bankzitter
Dat snap ik na gisteravond. Maar de waarschijnlijke komst van Lozano lekte voor gisteren al uit. Als je gister verloren had, hoe had je Lozano dan betaald? Heel benieuwd wat er nog gebeurd vandaag en morgen en vermoedelijk hebben ze bij PSV meer informatie om hierop door te schakelen.Teletubby wrote: ↑31 Aug 2023, 10:04PSV heeft gisteren minimaal 20 miljoen meer kunnen bijschrijven dan ze begroot hadden. Haal je hiervoor Lozano en Sanchez (samen 25 ) miljoen dan doe je goede zaken. Verkoop je Sangare nog voor 37,5 miljoen dan zit je al helemaal goed.Sjorsensjimmie wrote: ↑31 Aug 2023, 10:01 Ik vind het wel vrij apart dat PSV Lozano haalt zonder de bevestiging van een verkoop.
-
- Nationale topspeler
Regeren is vooruitzien. Als je had gewacht met onderhandelen met een Napoli en Lozano tot gisteren 23:00 dan had je nooit meer genoeg tijd om alles over de streep te trekken. Nu heb je al een akkoord waarschijnlijk met Napoli en Lozano met als voorwaarde dat PSV het geld van de CL nodig had om het waar te maken. Als het niet gelukt was dan had PSV misschien wel bakayoko en Sangare moeten verkopen om dit te bewerkstelligen. Nu kan je misschien alleen Sangare verkopen.Sjorsensjimmie wrote: ↑31 Aug 2023, 10:07Dat snap ik na gisteravond. Maar de waarschijnlijke komst van Lozano lekte voor gisteren al uit. Als je gister verloren had, hoe had je Lozano dan betaald? Heel benieuwd wat er nog gebeurd vandaag en morgen en vermoedelijk hebben ze bij PSV meer informatie om hierop door te schakelen.
- Maax
- Meervoudig international
Maar wat is het nut van het halen van Lozano maar het al hebben van Lang en Baka? Dat is toch enorm kapitaalvernieteging, aangezien er een zal moeten banken. En ik snap het, druk schema en je hebt drie goede wingers nodig, maar je gaat niet of een van je twee grootst aankopen laten banken en ook niet iemand met een waarde van 35 miljoen. Ondanks dat ik van Johan hou, lijkt het me beter als hij dan vertrekt..
- De Realist
- Internationale topspeler
Even ons trackrecord qua blessures van de afgelopen 3 jaar even erbij pakken, dan snap je het welMaax wrote: ↑31 Aug 2023, 10:19 Maar wat is het nut van het halen van Lozano maar het al hebben van Lang en Baka? Dat is toch enorm kapitaalvernieteging, aangezien er een zal moeten banken. En ik snap het, druk schema en je hebt drie goede wingers nodig, maar je gaat niet of een van je twee grootst aankopen laten banken en ook niet iemand met een waarde van 35 miljoen. Ondanks dat ik van Johan hou, lijkt het me beter als hij dan vertrekt..
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Maax
Dan zou ik eerder gaan voor een groot talent erachter, en niet twee topaankopen en je op dit moment meest gewilde speler. Ik snap heus wel dat er veel potjes aankomen, maar voor hetzelfde geldt blijft zowel Lang, Lozano als Baka het hele jaar fit en dan zal er iemand moeten banken. Maargoed, wel extreme luxe dat we het ineens hier over hebben.De Realist wrote: ↑31 Aug 2023, 10:28Even ons trackrecord qua blessures van de afgelopen 3 jaar even erbij pakken, dan snap je het welMaax wrote: ↑31 Aug 2023, 10:19 Maar wat is het nut van het halen van Lozano maar het al hebben van Lang en Baka? Dat is toch enorm kapitaalvernieteging, aangezien er een zal moeten banken. En ik snap het, druk schema en je hebt drie goede wingers nodig, maar je gaat niet of een van je twee grootst aankopen laten banken en ook niet iemand met een waarde van 35 miljoen. Ondanks dat ik van Johan hou, lijkt het me beter als hij dan vertrekt..
-
- Legende
Ik kan wel met allebei vrede hebben. Zowel het blijven en dan 3 goede buitenspelers hebben als een heel dik bedrag voor Bakayoko ontvangen en daarmee meer financiële mogelijkheden hebben met eventueel een vervanger voor hem zou ik prima vinden. El Ghazi is uitgespeeld bij PSV waarbij de transfermarkt in Griekenland en Turkije open zijn tot en met 15 september. Vertessen kan volgens de berichten ook nog vertrekken, maar als die blijft heb je een 4e buitenspeler aan hem en dan kan je over een half jaar of jaar verder kijken.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- colocolofc
Poeh dan hebben we wel een goede bezetting op die positie. Benieuwd of iedereen dan genoeg speeltijd krijgt.
- trouwepsvfan
- Vedette
Maar wie komt er dan op de bank terecht?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik denk Bakayoko. Die andere 2 zijn te goed. Maar we hebben 3 top buitenspelers nodig. Je ziet gisteren ook Lang gaat eraf na 70 minuten. Baka is al paar keer gewisseld in de rust.