Noa Lang
- Koenjo
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Hij was één van de mindere, maar de rest was natuurlijk ook gewoon erg goed! Hij moet zich alleen niet zo laten provoceren na de wedstrijd, nergens voor nodig man broer.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Tavernier is zo'n speler die je imo moeiteloos bij een topclub in NL of een subtopper in PL in de basis kan zetten. Waarom die man al 8 jaar bij Rangers speelt is mij een raadsel maar zal wel verliefd zijn op die club ofzo.
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Die gozer wordt op handen gedragen daar. God in Schotland.
Champions are not born. Champions are made during practice.
-
- Nationale topspeler
Ondanks dat hij het ons moeilijk heeft gemaakt de afgelopen wedstrijden heb ik ontzettend veel respect voor hem dat hij de club trouw blijft.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Volgens mij omdat ie verdedigend echt veel te kort komt voor een stap hogerop
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
- Ykhim
-
- Regelmatige invaller
De wisselwerking met Dest is in mijn ogen nog niet zo leker. Lang moest zich positioneren tussen de linies, maar doordat de Rangers het zo compact hielden was er totaal geen passlijn beschikbaar. Zou in dat geval wat vaker willen zien dat Lang aan de buitenkant begint en dat Dest dan aan de binnenkant speelt.
Maar verder is verdedigend gewoon hartstikke stabiel en gaf de voorassist op Veerman en had enkele teruggetrokken ballen waardoor er grote schatkansen kwamen rondom de 16. Had ook zomaar 2 assists kunnen hebben.
Maar verder is verdedigend gewoon hartstikke stabiel en gaf de voorassist op Veerman en had enkele teruggetrokken ballen waardoor er grote schatkansen kwamen rondom de 16. Had ook zomaar 2 assists kunnen hebben.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Ik vind dat zowel Lang als Dest heel erg vergelijkbare type spelers zijn, ze lijken vaak dezelfde ruimtes aan te vallen, waardoor ze een beetje in elkaars vaarwater komen. Ik denk dat dit wel een beetje ten koste gaat van het spel van Lang.Kolkmania wrote: ↑31 Aug 2023, 10:13 De wisselwerking met Dest is in mijn ogen nog niet zo leker. Lang moest zich positioneren tussen de linies, maar doordat de Rangers het zo compact hielden was er totaal geen passlijn beschikbaar. Zou in dat geval wat vaker willen zien dat Lang aan de buitenkant begint en dat Dest dan aan de binnenkant speelt.
-
- Internationale topspeler
Lang stond veel te ver naar binnen in de eerste helft, liep de ruimtes dicht en was te weinig aanspeelbaar. Had het breed moeten houden, daar lag veel ruimte voor hem. Heeft Bosz in de rust ook gezegd denk ik, want na rust zag je daar verandering in. Maar speelde over de hele erg ongelukkig, was misschien wel de minste op het veld. Misschien nog niet helemaal fit. Komt wel weer goed.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik vind 't altijd mooi om Noa's verdedigende werk te zien, is daar ook echt waardevol mee. Zegt m.i. wat over z'n instelling.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat went wel.Dr. Gonzo wrote: ↑31 Aug 2023, 13:07Ik vind dat zowel Lang als Dest heel erg vergelijkbare type spelers zijn, ze lijken vaak dezelfde ruimtes aan te vallen, waardoor ze een beetje in elkaars vaarwater komen. Ik denk dat dit wel een beetje ten koste gaat van het spel van Lang.Kolkmania wrote: ↑31 Aug 2023, 10:13 De wisselwerking met Dest is in mijn ogen nog niet zo leker. Lang moest zich positioneren tussen de linies, maar doordat de Rangers het zo compact hielden was er totaal geen passlijn beschikbaar. Zou in dat geval wat vaker willen zien dat Lang aan de buitenkant begint en dat Dest dan aan de binnenkant speelt.
-
- International
-
- Meervoudig international
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Wie neemt er weer een trommel mee naar 't stadion? Deze moet er wel inzitten hoor.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Kan iemand de lyrics vertalen? Ik spreek geen Noanoziege maar ook zagge wrote: ↑15 Sep 2023, 09:16
Wie neemt er weer een trommel mee naar 't stadion? Deze moet er wel inzitten hoor.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Buitenspelgoal wrote: ↑15 Sep 2023, 09:25Kan iemand de lyrics vertalen? Ik spreek geen Noanoziege maar ook zagge wrote: ↑15 Sep 2023, 09:16
Er is al iemand mee begonnen. Ik denk dat het een crowdsourcing project wordt.
- These users thanked the author Franciscus for the post:
- ziege maar ook zagge
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Waar ik een beetje benieuwd naar ben is hoe Lang zich zelf nu bij PSV voelt. Met de winnende tegen Feyenoord en de belangrijke en knappe 1-0 tegen Utrecht was hij een beetje het mannetje en duurste aankoop. Nu een maand later ziet hij andere goede aankopen naast zich en hebben bv ook Luuk en Saibari een ongekende start gemaakt. Hij is niet die enige sterspeler maar meer één van de vele goede spelers.
Hopelijk wordt dit een hele mooie week voor hem
Hopelijk wordt dit een hele mooie week voor hem
-
- Internationale topspeler
Ik zou dit oprecht lachen vinden als goaltune. Wel alleen bij goal of assist van Lang uiteraard..
- These users thanked the author Breur for the post (total 6):
- Trixm • R.Manco • Zeeuwse-psver • ziege maar ook zagge • Ren Höek • Dr. Gonzo