Transferwindow 2023/24
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Inmiddels is het 31 augustus en is morgen alweer de laatste dag van de transferwindow. Nog steeds hebben we geen CV. Hoe willen we in hemelsnaam de Champions League groepsfase gaan halen zonder CV?!?!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dat zijn zijn eigen posts. Wily wil tips, daar mag een topic voor komen waar enkel tips geplaatst kunnen worden. Zoals een vliegtuigje vanuit Napels of iemand die bij het stadion Mart spot terwijl Wily net bij de tandarts in Nuenen zit te campen.ComeOnPSV wrote: ↑31 Aug 2023, 10:49Die is er al in de rode balk:PSVAchterhoek wrote: ↑31 Aug 2023, 10:36 Kunnen we niet even een topic aanmaken waarin we alle info voor Willy in gooien? Hoeft ie ook niet 20 pagina's door te scrollen
search.php?author_id=262&sr=posts
-
- Basisspeler
En je kan nieuwe cashcows kopen zodat de financiën in de toekomst ook goed zit.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 11:00Kwalitatief zeer gewenst is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Als je veel geld binnenhaalt kun je je selectie op 3 en misschien zelfs 4 plekken verbeteren, en gaat de overall kwaliteit van de basis en bank er op vooruit.Vanthaman18 wrote: ↑31 Aug 2023, 10:58
Dat is geweldig nieuws. Ik kan me zo voorstellen dat zowel Baka als Ibi willen blijven. Dat is klote voor het beschikbare budget, maar kwalitatief zeer gewenst.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Dit bedoelde ik inderdaad. Kan ShovingNE2 dit regelen?Sensation wrote: ↑31 Aug 2023, 11:01Dat zijn zijn eigen posts. Wily wil tips, daar mag een topic voor komen waar enkel tips geplaatst kunnen worden. Zoals een vliegtuigje vanuit Napels of iemand die bij het stadion Mart spot terwijl Wily net bij de tandarts in Nuenen zit te campen.ComeOnPSV wrote: ↑31 Aug 2023, 10:49
Die is er al in de rode balk:
search.php?author_id=262&sr=posts
- trouwepsvfan
- Vedette
In het ideale scenario verkoop je Sanga en Baka en haal je Lozano, Vrancx en Sanchez er voor terug (en wellicht nog een leuke konijn uit het oostblok voor onder de 5 miljoen). Ik denk dat je selectie dan overall sterker is.Vanthaman18 wrote: ↑31 Aug 2023, 11:01Eens. Maar als Earnie bijvoorbeeld een Sanchez nu toch weet binnen te halen met het CL geld, heb je dan nog echt andere versterkingen nodig?trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 11:00
Kwalitatief zeer gewenst is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Als je veel geld binnenhaalt kun je je selectie op 3 en misschien zelfs 4 plekken verbeteren, en gaat de overall kwaliteit van de basis en bank er op vooruit.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- ShovingNE2 • Leon77M
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
https://www.transfermarkt.nl/zakaria-el ... ler/820474
Zal er voor Saibari zitten, allebei voor Marokko onder 23 gespeeld en volgens Transfermarkt is het een aanvaller, maargoed in deze periode delen we alles.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je Wily tagt ziet hij het ook natuurlijk he.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Lozano lijkt al te komen, als je nu Sanchez kan overtuigen zonder Sangare of Bakayoko te verkopen heb je kwalitatief toch een betere selectie?trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 11:02In het ideale scenario verkoop je Sanga en Baka en haal je Lozano, Vrancx en Sanchez er voor terug (en wellicht nog een leuke konijn uit het oostblok voor onder de 5 miljoen). Ik denk dat je selectie dan overall sterker is.Vanthaman18 wrote: ↑31 Aug 2023, 11:01
Eens. Maar als Earnie bijvoorbeeld een Sanchez nu toch weet binnen te halen met het CL geld, heb je dan nog echt andere versterkingen nodig?
Lozano > bakayoko
Bakayoko > Oostblok konijn
Sangare > Vranckx
Sanchez > Ramalho
Het ideale scenario is dure ballast zoals Til en el Ghazi slijten en kwaliteit toevoegen aan de selectie.
Last edited by Teletubby on 31 Aug 2023, 11:07, edited 1 time in total.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Precies wat ik bedoel.Teletubby wrote: ↑31 Aug 2023, 11:05Lozano lijkt al te komen, als je nu Sanchez kan overtuigen zonder Sangare of Bakayoko te verkopen heb je kwalitatief toch een betere selectie?trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 11:02
In het ideale scenario verkoop je Sanga en Baka en haal je Lozano, Vrancx en Sanchez er voor terug (en wellicht nog een leuke konijn uit het oostblok voor onder de 5 miljoen). Ik denk dat je selectie dan overall sterker is.
Lozano > bakayoko
Bakayoko > Oostblok konijn
Sangare > Vranckx
Sanchez > Ramalho
-
- Vaste waarde in elftal
Ik vind dat helemaal geen ideaal scenario. Als een van de twee vleugelspelers niet kunnen spelen, heb je het zitten. Als je CL speelt en ambitie hebt, heb je drie toppers nog voor twee posities. Je moet ook iets ‘in kunnen brengen’.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 11:02In het ideale scenario verkoop je Sanga en Baka en haal je Lozano, Vrancx en Sanchez er voor terug (en wellicht nog een leuke konijn uit het oostblok voor onder de 5 miljoen). Ik denk dat je selectie dan overall sterker is.Vanthaman18 wrote: ↑31 Aug 2023, 11:01
Eens. Maar als Earnie bijvoorbeeld een Sanchez nu toch weet binnen te halen met het CL geld, heb je dan nog echt andere versterkingen nodig?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Wel minder overzichtelijk voor de beste man, wij moeten hem in deze laatste dagen toch optimaal faciliteren?!
- trouwepsvfan
- Vedette
Van welk geld ga je Sanchez kopen als je Lozano ook al koopt en zonder Sangare of Bakayoko te verkopen. Dat kan volgens mij helemaal niet.
-
- Nationale topspeler
Zijn we al meerdere keren mee in verband gebracht deze window.TomPSV wrote: ↑31 Aug 2023, 11:04
Zal er voor Saibari zitten, allebei voor Marokko onder 23 gespeeld en volgens Transfermarkt is het een aanvaller, maargoed in deze periode delen we alles.
Edit: oeps dat was een andere.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Ik gok op:trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 11:09Van welk geld ga je Sanchez kopen als je Lozano ook al koopt en zonder Sangare of Bakayoko te verkopen. Dat kan volgens mij helemaal niet.
Geen verkoop Baka/Sangaré = Lozano + Branthwaite (huur)
Verkoop Sangaré = Lozano + Sanchez + Vranckx
Verkoop Baka = Lozano + Sanchez + evt. verrassing
En dat staat allemaal los van wat er in de laatste dagen nog met Sambo, Vertessen, El Ghazi, Drommel kan gebeuren. Die zullen imo één op één vervangen worden bij vertrek.
-
- Legende
RV1913 wrote: ↑31 Aug 2023, 11:09Zijn we al meerdere keren mee in verband gebracht deze window.TomPSV wrote: ↑31 Aug 2023, 11:04
Edit: oeps dat was een andere.
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/339 ... uahdi.html
Neehoor, je hebt gelijk
- Trixm
- Vedette
De Sanchez van ajax was een geweldige en imponerende voetballer. Waar ik bij Dest het gevoel had dat hij nog voldoende leeftijd en energie heeft om te blijven groeien, zie ik bij Sanchez meer een geval van vergaande glorie. Een speler met veel krasjes. De oude PSV tactiek. Ik ben bang dat hij het niveau van ajax niet meer gaat halen.
Jarrad heb ik altijd een hele modale voetballer gevonden. Houterig, statisch, slecht bij voorzetten, wél met specifieke kwaliteiten maar net niet de echte manddekker waar ik vrolijk van zou worden.
- These users thanked the author Trixm for the post:
- De Realist
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
-
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler
en Baka ook naar de PL maar die is er ook nogsteeds.
- trouwepsvfan
- Vedette
Tja, ik vind het persoonlijk niet kunnen om straks 40 miljoen aan de aanval uit te besteden en voor de centrale verdediging alleen een kale huur te doen in de vorm van Gerrit.Sensation wrote: ↑31 Aug 2023, 11:12Ik gok op:trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 11:09
Van welk geld ga je Sanchez kopen als je Lozano ook al koopt en zonder Sangare of Bakayoko te verkopen. Dat kan volgens mij helemaal niet.
Geen verkoop Baka/Sangaré = Lozano + Branthwaite (huur)
Verkoop Sangaré = Lozano + Sanchez + Vranckx
Verkoop Baka = Lozano + Sanchez + evt. verrassing
En dat staat allemaal los van wat er in de laatste dagen nog met Sambo, Vertessen, El Ghazi, Drommel kan gebeuren. Die zullen imo één op één vervangen worden bij vertrek.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- HarveySpecter