Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Vandaag alles op Sanchez, daarna lijkt het mij Debast en ik denk dat de derde op het lijstje Montes is. Rik gaf aan in zijn artikel van vanochtend dat Robinson waarschijnlijk transfervrij in de winter zou komen.Standbeeld wrote: ↑31 Aug 2023, 13:33Ik verwacht dat dit geen eerste optie is. PSV zal nu concreet zijn met een stuk of 4 CV's (Sanchez, Gerrit, Robinson, Montes, etc.). Even afwachten of optie 1 op de lijst van PSV lukt en anders doorschakelen.
- Baldado
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Yoeri Nikiforov
-
- Lid scoutingsteam
100% geen eerste optie. En zou ook geen geschikte aankoop zijn.Standbeeld wrote: ↑31 Aug 2023, 13:33Ik verwacht dat dit geen eerste optie is. PSV zal nu concreet zijn met een stuk of 4 CV's (Sanchez, Gerrit, Robinson, Montes, etc.). Even afwachten of optie 1 op de lijst van PSV lukt en anders doorschakelen.
-
- Nationale topspeler
vind je Sanchez dat wel ondanks zijn vorm? (gewoon een vraag btw)Ykhim wrote: ↑31 Aug 2023, 13:42100% geen eerste optie. En zou ook geen geschikte aankoop zijn.Standbeeld wrote: ↑31 Aug 2023, 13:33Ik verwacht dat dit geen eerste optie is. PSV zal nu concreet zijn met een stuk of 4 CV's (Sanchez, Gerrit, Robinson, Montes, etc.). Even afwachten of optie 1 op de lijst van PSV lukt en anders doorschakelen.
-
- Lid scoutingsteam
Sánchez is in principe basisspeler bij Colombia en heeft het jarenlang verdienstelijk gedaan bij Ajax en Tottenham. Montes deed het aardig bij Monterrey en leuk bij Espanyol. Dat is nogal een verschil. Nu is Sánchez niet in beste vorm, maar dat heeft in mijn ogen duidelijk te maken met vertrouwen. Ik heb die jongen te vaak zien spelen om te weten dat hij een monsterlijke verdediger kan zijn. Als je die 1-0 van Fulham eerder deze week ziet: slap, angstig, twijfelachtig. Maar het heeft niks te maken met een gebrek aan wendbaarheid, snelheid, kracht, power, het fysieke voorkomen. Ik geloof dat hij een andere omgeving nodig heeft en ik geloof ook dat de Herdgang, de Eredivisie en Peter Bosz een ideale combinatie is om dat vertrouwen te kunnen hervinden.
Maar ik geloof helemaal niet dat Sánchez financieel haalbaar is. En dat heeft niks te maken met het verschil tussen CL en EL, zoals ook vandaag weer wordt geroepen, maar met het feit dat de combinatie salaris+transfersom een te hoog kostenpakket voor de komende jaren met zich meebrengt. In dat geval zie ik liever iemand als Gerrit komen. Biedt ook geen zekerheid, maar heeft wel de potentie om heel erg goed te worden.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 5):
- RV1913 • iJasper040 • TomV23 • Rikkert1234 • PapaHiljemark
-
- Internationale topspeler
Wanneer wordt een voetballer nou ook zo maar slechter? Misschien als die 35 is en de sleet begint erop te komen. Iemand die afhankelijk was van zijn fysieke attributen, terwijl het fysiek niet meer zo wil. Maar dit lijkt me bij een Sanchez allemaal nog lang niet van toepassing. Net 27 zie ik.
Dat hij nu slecht speelt, is denk ik allemaal een kwestie van vertrouwen. Een slechte speler met veel vertrouwen zal geen goede speler zijn. Maar een goede speler met weinig zelfvertrouwen kan wel héél slecht zijn.
Dat hij nu slecht speelt, is denk ik allemaal een kwestie van vertrouwen. Een slechte speler met veel vertrouwen zal geen goede speler zijn. Maar een goede speler met weinig zelfvertrouwen kan wel héél slecht zijn.
-
-
Het eerste voorbeeld wat ik mij zo kan bedenken is een Eden Hazard, die na zijn transfer naar Real geen schim meer was van zijn oude zelf. Maar zo zijn er wel veel meer. Kan ook gewoon zijn dat ze een of twee seizoen 'overpresteren'. Niet alles is vertrouwen. Kan ook gewoon zijn dat de omstandigheden (medespelers, tactiek, beetje geluk) in een soort perfect storm de goede omstandigheden kweken waardoor spelers boven zichzelf uitstijgen. Kan ook gewoon zijn dat de PL te moeilijk voor die jongen is. Meerdere dingen te bedenken maar voor mij betreft echt geen zekerheidje. Maar goed, dat is niemand eigenlijk en zo kan ik alles doodredeneren. Mijn gevoel zegt in ieder geval dat we niet onze spaarbank moeten kapot slaan op deze jongen.
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Ibrahim Afellay
Ik moet iets kwijt….
Sangaré was gisteren wederom weer de beste van het veld en we kunnen hem niet missen of vervangen.
Sangaré was gisteren wederom weer de beste van het veld en we kunnen hem niet missen of vervangen.
-
- Lid van verdienste
In de categorie opvallend, maar geen nieuws : John de Jong loopt al bellend rondje om het stadion.
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 6):
- Breur • ruuddevil • PapaHiljemark • FritskePhilips • TylerDurdn • J O H N
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Als je hem gisteren de beste van het veld vond dan kijken wij denk ik op een andere manier naar voetbalIbiAppelvlaai wrote: ↑31 Aug 2023, 14:11 Ik moet iets kwijt….
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- SKERLA • FritskePhilips • Dai Ragazzi
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- colocolofc
- Meervoudig international
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
Fijn dat Di Marzio voor ons effekes aan het werk gaat om die deal af te ronden#Calciomercato | #Napoli , Hirving #Lozano heel dicht bij #PSV . Ga binnen deze minuten aan het werk om de deal te sluiten.
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
- STRAEHV