Transferwindow 2023/24
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Sangare
Hier is het nu rustig, net veel BMWs weg.
Last edited by TigTogFlip on 31 Aug 2023, 16:10, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Die Levy is echt een rare7Koentjuh7 wrote: ↑31 Aug 2023, 16:03https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... ez/1416899
''Daniel Levy, de voorzitter van de Londense club, wil zijn centrale verdediger voor minder dan 20 miljoen euro niet loslaten. Ook zou hij een lening met koopoptie van Dortmund hebben geweigerd.''
Rennes (waar speler volgens hun naartoe wil) wil max 14.
- These users thanked the author Bram for the post:
- PSVAchterhoek
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik ben niet zo enthousiast over Sanchez als het om meer dan 10 miljoen gaat. Ook niet over Debast als het om meer dan pakweg 13 miljoen gaat en ook niet over Robinson voor een paar grijpstuivers. Jarred huren is budgetvriendelijk en dan kunnen we in de winter weer verder kijken als we door kunnen selecteren op Ramalho en Obispo.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- BlackMambaSanga
- Razzaa
- Jeugdinternational
Da's inderdaad goedT te zien
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Baldado
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Yoeri Nikiforov
20 miljoen hahahaha... dan zou ik lekker met Ramalho verder gaanFanatic-U-s wrote: ↑31 Aug 2023, 16:14Laat hem lekker uit z'n contract lopen dan. Zo veel is hij echt niet waard.
Ready for Maddy
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Dat mag je dan wel niet vinden passen, maar als er geen andere club komt, heb je niet veel opties. Trouwens we hebben helemaal geen opties als Forrest gewoon die clausule aftikt, kan je springplank willen zijn, maar heb je 0 invloed verder op als Sangare die kant op wenst te gaan.Galactico wrote: ↑31 Aug 2023, 15:42Niet mee eens. Onze misschien beste speler verkopen aan onderkant PL vind ik niet passen bij onze rol als springplank voor de (sub)top, is dus niet goed voor onze aantrekkingskracht en zorgt er op de langere termijn voor dat je spelers geen Benfica/Porto/ Ajax bedragen opleveren. Nee ik heb veel liever dat hij naar een grote club vertrekt en daar top speelt.Frisian1913 wrote: ↑31 Aug 2023, 15:06 Wat maakt het verder uit waar hij heen gaat. Ik zou ook liefste zien dat hij bij Liverpool/Bayern/Real noem maar wat terecht komt. Maar als die niet komen en Forrest tikt 35 miljoen of 37 miljoen af en Sangare wil daar heen. Be my guest, als ze maar betalen. Met dat geld kunnen we gewoon weer investeren in een CV, Vranckx komt en miss nog een leuk talent.
Zoals ik zei, ik wil hem ook het liefste naar een grotere club zien gaan. Maar blijkbaar zien die het onvoldoende in hem zitten.
Die Ajax/Benfica bedragen komen ook als je gewoon in de CL een paar jaar zit. Dan acteer je als club op het hoogste podium en zullen je spelers automatisch duurder worden.
-
- Vaste waarde in elftal
- ComeOnPSV
- Vedette
We spelen 50 wedstrijden.
Als PSV dan wisselt en Vertessen of El Ghazi brengt ben je waarschijnlijk ook boos dat zij niet het niveau zijn. We hebben gewoon 3 uitstekende buitenspelers nodig.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 7):
- Frisian1913 • SKERLA • Niekuden • loginnaam • FieseFriedrich • PapaHiljemark • BlackMambaSanga
-
We gaan de CL in en daarom veel (zware) wedstrijden spelen. Daarnaast willen we ook bij de eerste twee eindigen in de competitie dus puntverlies na Europese wedstrijden kunnen we ons niet veroorloven. Ik denk dat als Bakayoko blijft én Lozano wordt gehaald dat je dan met Lang, Lozano en Bakayoko mooi kunt afwisselen en dat ze uiteindelijk allemaal rond hetzelfde aantal minuten komen
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- BlackMambaSanga
- Armada
Uitstekend tegenargument: Je kunt een blessure van Lang danwel Bakayoko, opvangen met El Ghazi!? We mogen in Eindhoven inmiddels wel wat hoger mikken!
Daarnaast Lozano + CV met kwaliteit, kan nog steeds zeer goed!
- These users thanked the author Armada for the post:
- Den Bondskoots
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
Klein beetje offtopic, maar het zou toch fantastisch zijn als we met eigen jeugd als Bakayoko, Saibari, Teze en Babadi de competitie, beker en CL in gaan.
- These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post:
- BlackMambaSanga
- Hatseflats
- Vedette
Nou jongens, ik denk dat er vandaag geen keuringen meer plaats gaan vinden. Of het moet vanavond zijn.
Morgen dus TRANSFERFRIDAY!!!! Nu dan eindelijk!
Morgen dus TRANSFERFRIDAY!!!! Nu dan eindelijk!
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
- Sensation • SKERLA • 7Koentjuh7 • PapaHiljemark
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind dat mensen 1 denkfout maken en dat is dat Bakayoko en Lozano voor 1 positie te veel is. Lozano kan net zo goed, of beter, op links dus het is geen dure insurance op Bakayoko maar op zowel Bakayoko als Lang.
- ComeOnPSV
- Vedette
-
- Lid van verdienste
Meerdere spelers en directie nu bij het stadion.
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 17):
- Timheu97 • Asterix • James Rodriguez • Breur • Tjompie • Haasie • Leon77M • AddoCultheld • DeefPeef • ElTigre • TomV23 • Tutti Frutti • DeEintovenaar • ruuddevil • ComeOnPSV • J O H N • PapaHiljemark
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Noa Lang
-
- Vedette
-
- Vedette
Dat gaat het zijn haha. Echt he?