Transferwindow 2023/24
-
- Lid van verdienste
Stewart ook aanwezig. Druk bellende. Parkeergarage is vol. Dus iedereen moet draaien, wat conische beelden oplevert.
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 6):
- 11 Tinus • AlexDeTank4 • ComeOnPSV • Fc Denzel • DeBruyne • PapaHiljemark
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ga even live op de socials en drop hier de link.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- GiveCup2day • Ontbijtkoek • 11 Tinus
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Vraag is ff waarom Earnie niet in de keuken staat
- These users thanked the author Sensation for the post:
- Jaapdebaap
- Hatseflats
- Vedette
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Die geruchten rondom Montes lijken toch vrij serieus (geruchtentopic). Ik weet alleen niet of dat de snelle voetballende CV is die we nodig hebben.
-
- Nationale topspeler
Ik zeg nee.hondjevandebakker wrote: ↑31 Aug 2023, 17:05 Die geruchten rondom Montes lijken toch vrij serieus (geruchtentopic). Ik weet alleen niet of dat de snelle voetballende CV is die we nodig hebben.
Indien de ruimte in zijn rug wordt afgebakend met prikkeldraad kan het wel uitstekend werken. Dus het is ook maar net waar je de grens legt.
Last edited by Zuc0 on 31 Aug 2023, 17:08, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
- These users thanked the author kastoekast for the post (total 5):
- Den Bondskoots • TinuZzZ • FieseFriedrich • PapaHiljemark • Iderealist
-
- Regelmatige invaller
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- MC Hammer • Heissenberrug
-
- Jeugdspeler
Gezien de laatste berichten en de geweldige beleving gisteren, kan ik mij heel goed voorstellen dat Bakayoko niet weg wil en dat hij een jaar ontwikkeling en CL bij PSV de voorkeur geeft. En pas volgend seizoen de stap naar de PL gaat maken.
Ook Sangaré zie ik nog wel blijven als hij alleen maar naar een club als Nottingham kan terwijl hij hier CL kan spelen. PL salaris heeft hij al
De puzzel is dan of in dit scenario Lozano en Sanchez/Debast financieel haalbaar zijn met alleen de CL gelden. Prioriteit ligt bij de RCV lijkt mij. Gaat dat dan toch alleen maar huur (+otk) Montes of Branthwaite worden?
Ook Sangaré zie ik nog wel blijven als hij alleen maar naar een club als Nottingham kan terwijl hij hier CL kan spelen. PL salaris heeft hij al
De puzzel is dan of in dit scenario Lozano en Sanchez/Debast financieel haalbaar zijn met alleen de CL gelden. Prioriteit ligt bij de RCV lijkt mij. Gaat dat dan toch alleen maar huur (+otk) Montes of Branthwaite worden?
-
- Legende
De klok tikt door en Spurs stuurt Tanganga via huur met optie tot koop naar Augsburg. Het ligt er natuurlijk aan wat Sanchez zelf wil, maar de komende uren kunnen er hier en daar nog wat transfersommen en salariseisen omlaag gaan. Het contract van Sanchez loopt ook af volgend jaar, dus Spurs moet straks eieren voor zijn geld kiezen.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Ik hoop echt dat PSV voor Olij gaat mocht Drommel vertrekken.Joenepsv wrote: ↑31 Aug 2023, 09:59 Sambo alleen verkopen als hij zijn contract niet verlengd. Vind het sowieso allemaal lang duren, die verlengingen. Babadi en Sambo en half Jong PSV lopen uit hun contract volgend jaar. Beetje focus op de eigen jongens zou wel fijn zijn.
Hoop verder dat ze Ghazi nog kunnen doorselecteren. Die valt buiten de boot.
Drommel inruilen voor Vaessen lijkt me geen vooruitgang.
Geweldige lijnkeeper, goede reflexen en sterk in de spelvoortzetting middels vaak lange uittrappen. Zéér betrouwbare sluitpost dus.
- Hatseflats
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV