Een vervanger van Sangaré staat natuurlijk helemaal los van het perspectief van Babadi.
Nee, want zowel Vranckx als Babadi kunnen op '8'.
Kunnen maar voor beide niet de positie die Bosz voor ze voor ogen heeft. Vranckx voor de 6 positie en Babadi als 10. Voor zover je over een 10 kan spreken in het huidige systeem.
Bij een vertrek van Sangaré heb je een vervanger nodig. Schouten is wel goed genoeg maar je hebt gewoon 2 cvm’s nodig. Veerman kan er spelen maar dat is echt verre van ideaal.
De kans dat daar een nieuwe naam bij komt vind ik niet zo groot. Eigenlijk vind ik voor alles wat te zeggen maar qua prijs/kwaliteit is het allemaal zeer twijfelachtig. Dit gaat wellicht een teleurstelling worden terwijl er wellicht geld in overvloed is als er nog wat spelers gaan.
11 Tinus wrote: ↑31 Aug 2023, 18:10
Dus de namen van een nieuwe CV:
Jarred
Sanchez
Debast
Montes
Robinson
De kans dat daar een nieuwe naam bij komt vind ik niet zo groot. Eigenlijk vind ik voor alles wat te zeggen maar qua prijs/kwaliteit is het allemaal zeer twijfelachtig. Dit gaat wellicht een teleurstelling worden terwijl er wellicht geld in overvloed is als er nog wat spelers gaan.
Jarred huren met optie , en Sanchez binnen halen.
Klaar.
De geruchten over César Montes en PSV zijn waar. In Eindhoven hebben ze al contact opgenomen met de entourage van Montes en ze willen de deal zo snel mogelijk sluiten. Almeria is ook nog steeds aan het vechten om de deal te sluiten. Alles zal in de komende uren worden beslist.
Montes is een uitstekende mandekker, maar mist snelheid en wendbaarheid, nog meer dan Ramalho. Aan de bal ook matig. Ik zie geen enkel scenario waarin dat een match is met wat Bosz voor ogen heeft.
De kwalitatief zware versterkingen die worden gezien als sloper en tevens rete snel zijn = simpelweg onhaalbaar voor PSV. Montes is een sloper, die zijn wat minder wendbaar, dat klopt. Boscagli, Teze en en Dest zijn dat gelukkig wel…
Ykhim wrote: ↑31 Aug 2023, 18:17
Montes is een uitstekende mandekker, maar mist snelheid en wendbaarheid, nog meer dan Ramalho. Aan de bal ook matig. Ik zie geen enkel scenario waarin dat een match is met wat Bosz voor ogen heeft.
Wtf moeten wij er mee dan. Zeg ff tegen Earnie datie normaal moet dan
Ykhim wrote: ↑31 Aug 2023, 18:13
Montes naar PSV is dus serieus. Waanzinnig aardige jongen, maar een onbegrijpelijke transfer.
Even de internetscout uitgehangen na dit nieuws.
Toch wordt ik hier wel enthousiast van. Is inderdaad vrij traag , maar kiest vaak goed positie, heeft een goede sliding, is een grote sterke jongen die vaker scoort dan Ramalho( die krijg zijn ketchupfles niet open ) , buiten dat is het lekker om weer 2 Mexicaans internationals in ons team te hebben, extra Grinta.
Voor 10 miljoen lijkt me dit toch een hele fijne aankoop.
Vroeger was dit het talent wat we hier allemaal wilden hebben
Last edited by NotoriousBIG046 on 31 Aug 2023, 18:24, edited 1 time in total.