Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Johann Vogel
Vedette

Noni is back, heerlijk. We hebben hem gemist. Wat een ontzettend groot talent. Heel knap dat hij er gelijk staat na zolang eruit te hebben gelegen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Johann Vogel wrote: 07 Mar 2021, 16:44 Noni is back, heerlijk. We hebben hem gemist. Wat een ontzettend groot talent. Heel knap dat hij er gelijk staat na zolang eruit te hebben gelegen.
Van de week nog de discussie of hij spits of half-10 is, blijkt ie gewoon een back te zijn
ShovingNE2
Site Admin

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Toptalent, zet reuze stappen richting topspeler voor PSV. Fantastisch staaltje scouting en business om hem binnen te halen.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

That’s up to the boss. Leuk interview weer, goed mannetje.
#FreeGeneratie4
Ren Höek
Vedette

Een topper in wording.
Hij is pas 18 en is nu al zo belangrijk en zo goed, als bonus heeft hij ook gewoon een geweldige en positieve mentaliteit.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende

Nog steeds mensen die twijfelen of hij Malen zijn rol kan overnemen?

Niet alleen die goal was klasse: ook andere acties waarin je zijn enorme power zag waren geweldig. Topspeler in de dop.
TomPSV
Legende

Dit is echt een geweldenaar. Ons grootste talent.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik denk dat hij enkel qua puur talent minder is dan Ihattaren, niet verkeerd bedoeld overigens. Maar Madueke is daarentegen zo compleet dat hij qua potentieel echt een absurd goeie speler is. Hij heeft echt alles: snelheid, explosiviteit, kracht, wendbaarheid, directheid, techniek, schotkracht, etc.

Als alles voorspoedig verloopt in zijn carrière, dan is dit echt absoluut het neusje van de zalm. Daar heb ik geen twijfel over.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Als je hem een seizoen lang opstelt en hij blijft blessure vrij dan maakt ie met gemak 25 goals. Tis ook nog eens iemand die veel oog heeft voor zijn medespelers dus 5-8 assists per seizoen draagt ie ook wel bij. Op zijn 22e zal ie niet meer bij ons spelen en verder zijn dan al zijn huidige teamgenoten. Verder zit er gewoon een heerlijke kop op!
Heissenberrug
Internationale topspeler

Misschien moeten we ook allemaal wat rustiger aan gaan doen. Iedereen ziet dat noni een exceptioneel talent is maar het verleden leert ons dat het niet des PSV’s is om hoog van de toren te blazen en het heeft ons ook weinig gebracht.

Ik bedoel bij Mo roepen we met z’n allen dat de supporters en met name de media hem te snel op een voetstuk hebben gezet, laten we die fout vooral niet nogmaals maken. Buiten dat denk ik dat het met noni z’n karakter wel goed zit hoor en dat hij zelf de eerste zal zijn om de voetjes aan de aarde te houden.
Heruone
Lid scoutingsteam

Nee, ben ik ook mee eens, maar er zit een verschil tussen iemand een exceptioneel talent benoemen en iemand als een exceptioneel goede speler bestempelen. Bij dat laatste is het bij wijze van vorig jaar redelijk misgegaan bij Ihattaren.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mo is een super talent, die komt 1x in de zoveel jaren voorbij. Maar Noni is een super teamspeler met enorm veel talent. Logisch dat ze Mo op een voetstuk plaatsen, alhoewel wij niks aan de media kunnen doen. Noni daarentegen is gewoon iemand die low profile blijft, heel gelovig en uit een goed gezin komt.

Props ook hoe hij credits geeft aan Mo, tis gewoon een slimme jongen die weet wat ie moet doen om de top te halen. Mo is helaas niet de slimste thuis.
Menno1
Legende

Ja, zeer stabiele jongen. Goed, dat dachten we wellicht ook van Mo 3 jaar terug. Maar Noni is nu bijna 19, plus heeft nog een lang contract. Zo ver je mag spreken over zekerheid, dan is dit wel het zekerheidje die het ver gaat schoppen
PCGC
Vedette

Als hij evt voor NL kiest, wordt ie dan in Engeland nog wel geschaard als Homegrown player? Maw , is ie dan nog steeds zoveel geld waard?
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende

Volgens mij is hij sowieso geen home grown speler...helaas.
loginnaam
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 08 Mar 2021, 05:54 Volgens mij is hij sowieso geen home grown speler...helaas.
Dat was een tijdje geleden hier op het forum nog uitgezocht. Voor de FA is hij wel een home grown speler, relevant voor de selectie in de Premier League, maar voor de UEFA is hij geen home grown speler, voor Engelse clubs dan tenminste (vanaf komend seizoen wel voor ons).
ShovingNE2
Site Admin

Precies. Je hebt twee verschillende soorten 'homegrown'.

[mention]RIO[/mention] Als hij in staat is om 25 goals te maken (en dat kan hij), dan legt hij er ook zeker 15 klaar...

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mr.top
Internationale topspeler

PCGC wrote: 08 Mar 2021, 04:58 Als hij evt voor NL kiest, wordt ie dan in Engeland nog wel geschaard als Homegrown player? Maw , is ie dan nog steeds zoveel geld waard?
Die kans is vrijwel Nihil. Het is een vriendelijk en beleefd mannetje. Zijn opmerking over Nederland zou ik echt met een korrel zout nemen.
Ardbeg
Mister PSV

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... ndige.html

Ik ben het vooral hier mee eens. Het slaat echt nergens op.
Kezza75!
Bankzitter
Old name: Kezza75!
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Ik realiseer me dat het in voetbal tegenwoordig veel om geld draait, maar het is nu toch niet zo relevant hoeveel hij waard is? Hij speelt lekker bij ons en voor ons is hij nu al veel waard (voor ons) en hopelijk straks nog meer (voor ons).

Laten we er vooral van genieten hoe hij presteert en hoe hij zich gaat ontwikkelen komende jaren. Leuke gozer met heel veel talent en fysieke eigenschappen om het ver te schoppen.

Vreemd gisteren, maar ik voelde een soort van opluchting toen hij weer inviel gisteren. Blij voor hem vooral. Hij was goed bezig voor zijn blessure en hopelijk zet hij die lijn weer door. Nu Cody nog. Ook een bijzondere speler.
Champions are not born. Champions are made during practice.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Moet je toch ook niet willen, in het Nederlands elftal? Daar horen Nederlanders te spelen, punt.
#FreeGeneratie4
Brael
Vedette

Heruone wrote: 08 Mar 2021, 01:28 Ik denk dat hij enkel qua puur talent minder is dan Ihattaren, niet verkeerd bedoeld overigens. Maar Madueke is daarentegen zo compleet dat hij qua potentieel echt een absurd goeie speler is. Hij heeft echt alles: snelheid, explosiviteit, kracht, wendbaarheid, directheid, techniek, schotkracht, etc.

Als alles voorspoedig verloopt in zijn carrière, dan is dit echt absoluut het neusje van de zalm. Daar heb ik geen twijfel over.
Wat vind je "puur talent" dan?

Want van het rijtje eigenschappen dat je opnoemt, is Madueke in de meeste dingen toch getalenteerder dan Ihattaren, wat mij betreft.

snelheid, explosiviteit, kracht, wendbaarheid, directheid, techniek, schotkracht, etc.

Alleen op het technische vlak is Ihattaren beter.
Kezza75!
Bankzitter
Old name: Kezza75!
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Brael wrote: 08 Mar 2021, 13:17
Heruone wrote: 08 Mar 2021, 01:28 Ik denk dat hij enkel qua puur talent minder is dan Ihattaren, niet verkeerd bedoeld overigens. Maar Madueke is daarentegen zo compleet dat hij qua potentieel echt een absurd goeie speler is. Hij heeft echt alles: snelheid, explosiviteit, kracht, wendbaarheid, directheid, techniek, schotkracht, etc.

Wat vind je "puur talent" dan?

Want van het rijtje eigenschappen dat je opnoemt, is Madueke in de meeste dingen toch getalenteerder dan Ihattaren, wat mij betreft.

snelheid, explosiviteit, kracht, wendbaarheid, directheid, techniek, schotkracht, etc.

Alleen op het technische vlak is Ihattaren beter.
En Mo heeft (veel) meer voetbal gogme, inzicht en creativiteit. Drie dingen die nauwelijks trainbaar zijn.
Champions are not born. Champions are made during practice.
koetje
Legende

De huidige Mo zou beter gedijen in de jaren 70, 80 en 90. Madueke is veel meer een speler van de huidige tijd.
Post Reply