We hebben er gelukkig geen schade door opgelopenhondjevandebakker wrote: ↑31 Aug 2023, 20:00 Wat ongelooflijk last-minute om morgen nog die verdediger binnen te halen
Transferwindow 2023/24
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
We hebben er gelukkig geen schade door opgelopenhondjevandebakker wrote: ↑31 Aug 2023, 20:00 Wat ongelooflijk last-minute om morgen nog die verdediger binnen te halen
- trouwepsvfan
- Vedette
En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
- Grasmat • MaartenV • PapaHiljemark • Juancho
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Meervoudig international
Vandaar de Spaanse berichten dat Montes gehuurd wordt met (mogelijk een verplichte) optie tot koop. Alles valt nu op zijn plek. Zal beteken dat Lozano gewoon gekocht kan worden en er toch een CV bijkomt.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- ComeOnPSV
-
- Moderator
Ik wil je dan ook niet horen klagen als de verdediging in de loop van het seizoen zo lek als een mandje blijkt. Want dan had je minstens 1 van 2 moeten verkopen. Diezelfde parel is volgend jaar nog max. de helft waard nadat Lozano hem compleet uit het elftal heeft gespeeld. Het is voor PSV hele slechte business.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 6):
- Maikel • Ardbeg • Joenepsv • Rikkert1234 • MaartenV • trouwepsvfan
-
- Jeugdspeler
-
- Vedette
Ik vind het vooral te wijten aan het halen van back-up Pepi voor een bedrag van 2 cijfers…
- These users thanked the author Chucky for the post:
- RWeindhoven16
- Psvfighater
- Verbannen
- Favoriete speler: Saibari
Achterin hoeft er toch niks bij? Teze kan ook centraal wanneer Mauro fit is.
- Joenepsv
- Legende
Vind het dikke prima dat Bakayoko en Sangare blijven. Zijn gewoon hele goede spelers. Ik kan de komst van Lozano echter niet verklaren als je Bakayoko hebt. Vind het een rare transfer als je in je achterhoofd houdt dat je nog steeds geen cv hebt maar wel 15 miljoen aftikt voor een rechtsbuiten waar toevallig je grootste talent speelt. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Lozano fantastisch. Balans. Daar gaat het om. En Lozano kopen en dan een cv (Montes) huren vind ik geen balans. Maar goed. We gaan het zien. We hebben in elk geval de beste aanval van de Benelux.
-
- Nationale topspeler
- MC Hammer
- International
Bakayoko is 20. Die hoeft nog helemaal niet basisspeler te zijn, om waarde te vertegenwoordigen. Als hij 25 potjes speelt dit jaar, want we gaan de 50 wel aantikken, dan is dat helemaal dikke prima.
Hammertime!
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
Als Baka en Sangare blijven, komen CV en Lozano dan wel? Zo ja; welke geldboom (naast de CL inkomsten) staat er in het Philips Stadion en zo nee, maar ik wil 'Chucky en een CV!'
Spannende laatste 24u.
Sportief gezien zou het kopen van Lozano en een CV en het aanblijven van Sangare en Baka echt monsterlijk zijn. Dan ga ik morgen gewoon de bandjes van de Platte Kar alvast oppompen.
Spannende laatste 24u.
Sportief gezien zou het kopen van Lozano en een CV en het aanblijven van Sangare en Baka echt monsterlijk zijn. Dan ga ik morgen gewoon de bandjes van de Platte Kar alvast oppompen.
-
- Nationale topspeler
Ik zou weer kunnen zeggen dat je alles weer negatief in ziet maar goed dat is dan weer geen inhoudelijke reactie.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 22:16 En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
Volgens de laatste berichten gaat Montes (jawel een cv) gehuurd worden met verplichte optie tot koop. Daarmee haal je dus en een gewenste versterking achterin en je zorgt voor voldoende kwaliteit in je aanval.
- ComeOnPSV
- Vedette
Jammer dat je al besloten hebt dat Bakayoko naar de bank gaat Peter Bosz!Jwoeloe wrote: ↑31 Aug 2023, 22:17Ik wil je dan ook niet horen klagen als de verdediging in de loop van het seizoen zo lek als een mandje blijkt. Want dan had je minstens 1 van 2 moeten verkopen. Diezelfde parel is volgend jaar nog max. de helft waard nadat Lozano hem compleet uit het elftal heeft gespeeld. Het is voor PSV hele slechte business.
Dus jij denkt dat Bosz die enorm aanvallend wil voetballen met een speler t.w.v. 40 miljoen gaat laten banken? Nou echt niet. Die gaan alle 3 spelen. En jij wil met Vertessen komen aankakken tegen Arsenal?
Het is gewoon irritant dat iedereen zo erg kickt op transfers dat het eigenlijk niet meer uitmaakt wie er komt als er maar wat komt. Dat is toch treurig.
Ik vind het tot op heden 2 prachtige dagen. Gisteren plaatsing CL en vandaag blijft onze beste middenvelder en een enorm talentvolle rechtsbuiten!
PSV gaat nog gewoon een verdediger halen. Let maar op.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 6):
- Jur1913 • Alex RDDC • bachus • Youneedtogotheretocomeback • PapaHiljemark • Dai Ragazzi
-
- Internationale topspeler
Waarom? Heeft iemand dat gezegd dan? Volgens mij hebben ze altijd gezegd dat ze nog een CV gingen halen en is er in de tussentijd buiten Lozano en het plaatsen van de CL niets veranderd. Als je die 2 tegen elkaar wegsteept, dan is er niets veranderd.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Je bent echt een PSV fig haterPsvfighater wrote: ↑31 Aug 2023, 22:17 Achterin hoeft er toch niks bij? Teze kan ook centraal wanneer Mauro fit is.
Sangaré, le Roi du PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Het is geen kale huur hè. Het gaat om een verplichte optie tot koop. Stel je draait het om, PSV huurt een aanvaller met verplichte optie tot koop en koopt een cv voor 15 miljoen ben je dan wel tevreden? Die optie is er nu niet omdat Lozano maar een 1 jarig contract heeft.Joenepsv wrote: ↑31 Aug 2023, 22:18 Vind het dikke prima dat Bakayoko en Sangare blijven. Zijn gewoon hele goede spelers. Ik kan de komst van Lozano echter niet verklaren als je Bakayoko hebt. Vind het een rare transfer als je in je achterhoofd houdt dat je nog steeds geen cv hebt maar wel 15 miljoen aftikt voor een rechtsbuiten waar toevallig je grootste talent speelt. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Lozano fantastisch. Balans. Daar gaat het om. En Lozano kopen en dan een cv (Montes) huren vind ik geen balans. Maar goed. We gaan het zien. We hebben in elk geval de beste aanval van de Benelux.
Is heel makkelijk te verklaren, Bakayoko is alles behalve consistent, en wanneer Bakayoko en/of Lang geblesseerd raakt heb je een probleem. Een club als PSV moet gewoon minimaal 3 goede buitenspelers hebben, en niet enkel gokken op de redelijk blessuregevoelige Lang en de inconsistente Bakayoko.Joenepsv wrote: ↑31 Aug 2023, 22:18 Vind het dikke prima dat Bakayoko en Sangare blijven. Zijn gewoon hele goede spelers. Ik kan de komst van Lozano echter niet verklaren als je Bakayoko hebt. Vind het een rare transfer als je in je achterhoofd houdt dat je nog steeds geen cv hebt maar wel 15 miljoen aftikt voor een rechtsbuiten waar toevallig je grootste talent speelt. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Lozano fantastisch. Balans. Daar gaat het om. En Lozano kopen en dan een cv (Montes) huren vind ik geen balans. Maar goed. We gaan het zien. We hebben in elk geval de beste aanval van de Benelux.
- These users thanked the author dePinhodeSouza for the post (total 2):
- PapaHiljemark • DoubleUCoolman
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ai ai ai. Vrouwen en voetbal. Ze blijven het niet snappen.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 22:16 En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
We gaan gewoon zonder verdediging spelen, zodat de tegenstander altijd buitenspel staat…
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Hatseflats
- Vedette
Als je Lozano kan halen voor 12 mil moet je dat ALTIJD doen als PSV zijnde.
Die verdediger komt wel.
Die verdediger komt wel.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- nectarine