Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Prachtig dat hij wil blijven. Jongen van de club die niet wegloopt voor concurrentie en niet blind kiest voor het geld. Voorbeeld voor velen. Volgend jaar voor een recordbedrag weg naar een veel mooiere club dan Brentford.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 6):
    DE MADERA 76René1978ThijsVincent VegaTomV23DeEintovenaar
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Wil een speler graag blijven moet die weg..
    We can't change the world until we change ourselves.
    ComeOnPSV
    Vedette
    Clubvoorkeur: PSV

ElChucky2 wrote: 31 Aug 2023, 22:11Haha we zijn geen Man City hé waar we een waarde van 40 miljoen op de bank kunnen houden.
    We hebben een toptrainer. Die gaat zorgen dat de beste spelers spelen. Kans is gewoon 90% dat ze alle 3 spelen. Lang op 10 is ook enorm goed.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

10. Nilis wrote: 31 Aug 2023, 22:02
    TomPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:00

Naait ons behoorlijk? Pardon?
    Geen 40 miljoen die we kunnen investeren in de selectie. Lozano overbodig of Johan zelf overbodig als Lozano alsnog komt. Waardeloos dit.
    Moet niet gekker worden hier. Je weet dat slavernij al een tijdje is afgeschaft hè. Mensen mogen eigen keuzes maken.
  • These users thanked the author Mikelvb for the post (total 2):
    EindhovenvoetbalRazzaa
    Chucky
    Vedette

Sommige reacties hier zijn echt te treurig voor woorden. Ik ben groot fan van onze Chucky, maar Johan is ook gewoon een topper die niet op de eerste de beste trein naar de uitgang springt. Een beetje waardering is wel op zijn plaats vind ik.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 5):
    EindhovenvoetbalRazzaaNoosaTomV23Juancho
    psveindhoven_vakW
    Bankzitter
    Favoriete speler: Veerman

Rikkert1234 wrote: 31 Aug 2023, 22:05
    DonyellMalen wrote: 31 Aug 2023, 22:03 Baka is komende zomer ook nog 50 miljoen waard. Verwacht wel een vertrek van Sangaré nu.
    Ligt eraan. Zouden clubs dat neertellen voor een speler die maar de helft van de wedstrijden speelt?
    je ziet wat ze nu al neer klappen voor Gravenbergh, dus ja als hij in de wedstrijden die hij speelt dusdanig goed speelt dat ze overtuigd zijn van zijn talent heb je nog steeds kans op een prima bedrag
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

10. Nilis wrote: 31 Aug 2023, 21:59 Man man man, daar naait Johan ons behoorlijk.
    Jij moet je echt doodschamen. Walgelijk.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 3):
    RazzaaChuckymateja
    10. Nilis
    Bankzitter

Mikelvb wrote: 31 Aug 2023, 22:14

Geen 40 miljoen die we kunnen investeren in de selectie. Lozano overbodig of Johan zelf overbodig als Lozano alsnog komt. Waardeloos dit.
    Moet niet gekker worden hier. Je weet dat slavernij al een tijdje is afgeschaft hè. Mensen mogen eigen keuzes maken.
    Waar beweer ik iets anders? Ik zeg slechts dat Bakayoko's keuze niet goed is voor PSV.
    dePinhodeSouza

Mikelvb wrote: 31 Aug 2023, 22:14

Ik zou een jaarsalaris van meerdere miljoen per jaar niet onder slavernij scharen... :tear:
  • These users thanked the author dePinhodeSouza for the post:
    10. Nilis
    ElChucky2
    Jeugdspeler

ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:14
    ElChucky2 wrote: 31 Aug 2023, 22:11Haha we zijn geen Man City hé waar we een waarde van 40 miljoen op de bank kunnen houden.
    We hebben een toptrainer. Die gaat zorgen dat de beste spelers spelen. Kans is gewoon 90% dat ze alle 3 spelen. Lang op 10 is ook enorm goed.
    Daar kan ik in meegaan idd. Wel vervelend dat we dan 4 a 5 spelers hebben die allemaal op 10 kunnen en waarvan er maar 1 kan spelen. Ik denk trouwens dat binnen PSV zelf ze ook liever het geld binnen hadden gehad. Maar niks tegen Baka zelf uiteraard. Valt echt te prijzen dat hij wil blijven en ik snap het helemaal. Ons clubbie is ook veel mooier dan Brentford :)
    dePinhodeSouza

Prima, al was 40 miljoen denk ik wel de jackpot voor Johan. Hopelijk gaat dit niet ten koste van de centrale verdediger...
    DSQ2
    Lid 2e elftal

Ik weet het nog niet. Zou goed kunnen dat er vannacht of morgen nog een poging wordt gedaan door Brentford of een andere club.
    Breur
    Internationale topspeler

Het is Johans goed recht om te blijven. Hij koet wel beseffen dat ie flinke concurrentie krijgt, maar daar wordt hij hopelijk alleen maar beter van.
    Persepolis
    Vedette

Jammer van die miljoenen maar ik kan echt wel respect hebben voor zo'n jongen hoor. Hier opgegroeid, kon naar Engeland maar wil per se eerst hier doorbreken. Prachtig.
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    SKERLA
    Rikkert1234
    Vedette

psveindhoven_vakW wrote: 31 Aug 2023, 22:15
    Rikkert1234 wrote: 31 Aug 2023, 22:05

Ligt eraan. Zouden clubs dat neertellen voor een speler die maar de helft van de wedstrijden speelt?
    je ziet wat ze nu al neer klappen voor Gravenbergh, dus ja als hij in de wedstrijden die hij speelt dusdanig goed speelt dat ze overtuigd zijn van zijn talent heb je nog steeds kans op een prima bedrag
    Ja die kopen hem van Bayern Munchen, andere club dan PSV. Plus Gravenberch heeft zich al op Eredivisie niveau bewezen, iets wat Bakayoko nogsteeds moet doen. Zijn beide niet vergelijkbaar
    ruuddevil
    Legende

koetje wrote: 31 Aug 2023, 20:10 Net bij de VI liveshow over de loting.

Pieter Zwart heeft toegang dat de data van alle spelers in Europa. Nadat hij hoorde dat Brentford 40 miljoen heeft geboden ging er bij hem een belletje af. Een club die heel slim scout.

Toen die de data van Bakayoko bekeek in de database was zijn reactie: Bakayoko is god. Blijkbaar zeer goed.

Dus Pietertje gaat zich er pas in verdiepen zodra er een club die slim scout een mooi bedrag biedt? Wat een journalist.

Lekker dat Baka niet naar Brentford wil. Wat moet ie bij zo’n nietszeggende club?
    MR02
    Talent

Sinds dit filmpje ben ik fan. Johan is een leuk mens, een enorm gevaarlijke rechtsbuiten en vind het een eer voor PSV 1 te mogen spelen. Hoe meer van dat soort spelers, hoe beter. Als hij wil blijven, graag! :)
  • These users thanked the author MR02 for the post (total 3):
    EndorphinmachinePSV 1973TomV23
    JChovanec
    Meervoudig international

Smeets14 wrote: 31 Aug 2023, 22:06
    JChovanec wrote: 31 Aug 2023, 22:04

Of Lozano komt nu niet.....
    Of je hebt niet geluisterd naar Bosz en weet dat het er niet van af hangt….
    Klopt ik heb Bosz niet horen zeggen dat de komst van Lozano afhangt van het wel of niet blijven Baka.
    Ik hoop dat Lozano gewoon komt, maar zou het begrijpen als hij nu niet zou komen .
    Ronaldio
    Meervoudig international

Goed nieuws dat Johan wil blijven! Is ook veel te vroeg om te gaan. Onder Bosz gaat hij nog veel beter worden, paar keer scoren in de CL en PSV krijgt volgende zomer 80 miljoen in plaats van 40 miljoen.

Lozano is ook nodig in een dubbel en zwaar programma. Noa Lang loopt na 3 wedstrijden al met pijntjes rond. Bij langdurige blessures moet er gewoon een vervanger van niveau aanwezig zijn.

Wat heerlijk om een seizoen in te gaan met aanvallers als Bakayoko, Lang, Lozano, Luuk, Pepi, Vertessen, Tillman, Saibari en Babadi. Een heel seizoen niet meer billenknijpen in de Eredivisie. Als het een keer niet loopt is er zoveel keuze en kwaliteit voor handen om een wedstrijd te kantelen en in winst om te zetten.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post:
    Eindhovenvoetbal
    psveindhoven_vakW
    Bankzitter
    Favoriete speler: Veerman

TomPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:00

Naait ons behoorlijk? Pardon?
    Dus je wilt weer eens kampioen worden, dus je wilt weer eens schitteren op het hoogste podium en dan baal je ervan dat 1 van je betere spelers graag wil blijven. Ik snap dit dus echt helemaal niet. Als je een kampioen/CL waardig team wilt hebben dan wil je toch juist 3 van die kanonnen voor de 2 flankposities. Stel je voor dat er 1 geblesseerd raakt. Kun je de Cl in met Vertessen. Dat scheelt echt nogal een jas.
    Je kunt beter mopperen in het forum voor onze TD want hij is verantwoordelijk voor onze selectie. Niet een manneke van 19 wat hier in de jeugd heeft gespeeld, doorgebroken is in het eerste en nu nog een jaar wil knallen voor onze mooie club.
    Ronaldio
    Meervoudig international

JChovanec wrote: 31 Aug 2023, 22:20
    Smeets14 wrote: 31 Aug 2023, 22:06

Of je hebt niet geluisterd naar Bosz en weet dat het er niet van af hangt….
    Klopt ik heb Bosz niet horen zeggen dat de komst van Lozano afhangt van het wel of niet blijven Baka.
    Ik hoop dat Lozano gewoon komt, maar zou het begrijpen als hij nu niet zou komen .
    Waarom zou Lozano niet komen?

Pepi is toch ook gekomen voor 10 miljoen. Terwijl Luuk de Jong er ook nog is.

Je moet vervangers hebben met kwaliteit. En Lozano kan zowel links als rechts op de vleugels.
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik ben blij dat deze lieverd met strikje blijft. Echt een topper.
    Vincent Vega
    Jeugdinternational

Langer Bakayoko = meer en langer strikjes!
    nilssonH
    Moderator

Se queda!

Image
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
    BewussieEindhovenvoetbalTomV23
    dePinhodeSouza

Ronaldio wrote: 31 Aug 2023, 22:20 Goed nieuws dat Johan wil blijven! Is ook veel te vroeg om te gaan. Onder Bosz gaat hij nog veel beter worden, paar keer scoren in de CL en PSV krijgt volgende zomer 80 miljoen in plaats van 40 miljoen.

Lozano is ook nodig in een dubbel en zwaar programma. Noa Lang loopt na 3 wedstrijden al met pijntjes rond. Bij langdurige blessures moet er gewoon een vervanger van niveau aanwezig zijn.

Wat heerlijk om een seizoen in te gaan met aanvallers als Bakayoko, Lang, Lozano, Luuk, Pepi, Vertessen, Tillman, Saibari en Babadi. Een heel seizoen niet meer billenknijpen in de Eredivisie. Als het een keer niet loopt is er zoveel keuze en kwaliteit voor handen om een wedstrijd te kantelen en in winst om te zetten.
    Daar hebben we dr weer eentje haha, 80 miljoen voor Bakayoko :lol:
    Post Reply