Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Doperwt11
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker wrote: 31 Aug 2023, 20:00 Wat ongelooflijk last-minute om morgen nog die verdediger binnen te halen
We hebben er gelukkig geen schade door opgelopen :party:
Doperwt11
Regelmatige invaller

hondjevandebakker wrote: 31 Aug 2023, 20:00 Wat ongelooflijk last-minute om morgen nog die verdediger binnen te halen
We hebben er gelukkig geen schade door opgelopen :party:
Breur
Internationale topspeler

Wat een paniek. Volgens mij komt er naast Lozano nog gewoon een CV. Dat was altijd al het plan en met het plaatsen voor de CL is het alleen maar makkelijker geworden.
trouwepsvfan
Vedette

En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
    GrasmatMaartenVPapaHiljemarkJuancho
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Vandaar de Spaanse berichten dat Montes gehuurd wordt met (mogelijk een verplichte) optie tot koop. Alles valt nu op zijn plek. Zal beteken dat Lozano gewoon gekocht kan worden en er toch een CV bijkomt.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    ComeOnPSV
    Jwoeloe
    Moderator

ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:12
    LeandroBonfim wrote: 31 Aug 2023, 22:12 Morgen dus een rustig dagje, jammer :(
    Dit is echt wat mij betreft topnieuws.
    Onze beste middenvelder blijft en onze parel op rechtsbuiten blijft ook.
    Geweldig nieuws!
    Ik wil je dan ook niet horen klagen als de verdediging in de loop van het seizoen zo lek als een mandje blijkt. Want dan had je minstens 1 van 2 moeten verkopen. Diezelfde parel is volgend jaar nog max. de helft waard nadat Lozano hem compleet uit het elftal heeft gespeeld. Het is voor PSV hele slechte business.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 6):
    MaikelArdbegJoenepsvRikkert1234MaartenVtrouwepsvfan
    Liefhebber#23
    Jeugdspeler

Dan nu Montes huren met optie tot koop?
    Chucky
    Vedette

OnsPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:07 Zou toch een beste ramp zijn als we door het NIET vertrekken van Bakayoko en Sangaré geen centrale verdediger kunnen halen.

Dikke kras op de transferperiode, in dat geval!
    Ik vind het vooral te wijten aan het halen van back-up Pepi voor een bedrag van 2 cijfers…
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    RWeindhoven16
    Psvfighater
    Verbannen
    Favoriete speler: Saibari

Achterin hoeft er toch niks bij? Teze kan ook centraal wanneer Mauro fit is.
    Joenepsv
    Legende

Vind het dikke prima dat Bakayoko en Sangare blijven. Zijn gewoon hele goede spelers. Ik kan de komst van Lozano echter niet verklaren als je Bakayoko hebt. Vind het een rare transfer als je in je achterhoofd houdt dat je nog steeds geen cv hebt maar wel 15 miljoen aftikt voor een rechtsbuiten waar toevallig je grootste talent speelt. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Lozano fantastisch. Balans. Daar gaat het om. En Lozano kopen en dan een cv (Montes) huren vind ik geen balans. Maar goed. We gaan het zien. We hebben in elk geval de beste aanval van de Benelux.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
    Leon77MJuancho
    Bram
    Nationale topspeler

Breur wrote: 31 Aug 2023, 22:16 Wat een paniek. Volgens mij komt er naast Lozano nog gewoon een CV. Dat was altijd al het plan en met het plaatsen voor de CL is het alleen maar makkelijker geworden.
    Lijkt me toch wel dat we de miljoenen van één van de transfers nodig hebben.
    MC Hammer
    International

Bakayoko is 20. Die hoeft nog helemaal niet basisspeler te zijn, om waarde te vertegenwoordigen. Als hij 25 potjes speelt dit jaar, want we gaan de 50 wel aantikken, dan is dat helemaal dikke prima.
    Hammertime!
    PSV_Haarlem
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Luc Nilis

Als Baka en Sangare blijven, komen CV en Lozano dan wel? Zo ja; welke geldboom (naast de CL inkomsten) staat er in het Philips Stadion en zo nee, maar ik wil 'Chucky en een CV!'

Spannende laatste 24u.

Sportief gezien zou het kopen van Lozano en een CV en het aanblijven van Sangare en Baka echt monsterlijk zijn. Dan ga ik morgen gewoon de bandjes van de Platte Kar alvast oppompen.
    Smeets14
    Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2023, 22:16 En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
    Ik zou weer kunnen zeggen dat je alles weer negatief in ziet maar goed dat is dan weer geen inhoudelijke reactie.

Volgens de laatste berichten gaat Montes (jawel een cv) gehuurd worden met verplichte optie tot koop. Daarmee haal je dus en een gewenste versterking achterin en je zorgt voor voldoende kwaliteit in je aanval.
    ComeOnPSV
    Vedette

Jwoeloe wrote: 31 Aug 2023, 22:17
    ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:12

Dit is echt wat mij betreft topnieuws.
    Onze beste middenvelder blijft en onze parel op rechtsbuiten blijft ook.
    Geweldig nieuws!
    Ik wil je dan ook niet horen klagen als de verdediging in de loop van het seizoen zo lek als een mandje blijkt. Want dan had je minstens 1 van 2 moeten verkopen. Diezelfde parel is volgend jaar nog max. de helft waard nadat Lozano hem compleet uit het elftal heeft gespeeld. Het is voor PSV hele slechte business.
    Jammer dat je al besloten hebt dat Bakayoko naar de bank gaat Peter Bosz!
    Dus jij denkt dat Bosz die enorm aanvallend wil voetballen met een speler t.w.v. 40 miljoen gaat laten banken? Nou echt niet. Die gaan alle 3 spelen. En jij wil met Vertessen komen aankakken tegen Arsenal?

Het is gewoon irritant dat iedereen zo erg kickt op transfers dat het eigenlijk niet meer uitmaakt wie er komt als er maar wat komt. Dat is toch treurig.

Ik vind het tot op heden 2 prachtige dagen. Gisteren plaatsing CL en vandaag blijft onze beste middenvelder en een enorm talentvolle rechtsbuiten!

PSV gaat nog gewoon een verdediger halen. Let maar op.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 6):
    Jur1913Alex RDDCbachusYouneedtogotheretocomebackPapaHiljemarkDai Ragazzi
    Breur
    Internationale topspeler

Bram wrote: 31 Aug 2023, 22:19
    Breur wrote: 31 Aug 2023, 22:16 Wat een paniek. Volgens mij komt er naast Lozano nog gewoon een CV. Dat was altijd al het plan en met het plaatsen voor de CL is het alleen maar makkelijker geworden.
    Lijkt me toch wel dat we de miljoenen van één van de transfers nodig hebben.
    Waarom? Heeft iemand dat gezegd dan? Volgens mij hebben ze altijd gezegd dat ze nog een CV gingen halen en is er in de tussentijd buiten Lozano en het plaatsen van de CL niets veranderd. Als je die 2 tegen elkaar wegsteept, dan is er niets veranderd.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Arme Vranckx. Weken wachten en dan toch niet komen. 🤣
    Voijke
    Internationale topspeler

Psvfighater wrote: 31 Aug 2023, 22:17 Achterin hoeft er toch niks bij? Teze kan ook centraal wanneer Mauro fit is.
    Je bent echt een PSV fig hater :wonder:
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Maikel
    Site Admin

Ik vind dit enkel top als er nog een CV bij komt.
    Anders is het gewoon kut.
    DonyellMalen
    Legende

Bizarre ontknoping zo weer.

Als die CB maar komt, ondanks de komst van Lozano.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Joenepsv wrote: 31 Aug 2023, 22:18 Vind het dikke prima dat Bakayoko en Sangare blijven. Zijn gewoon hele goede spelers. Ik kan de komst van Lozano echter niet verklaren als je Bakayoko hebt. Vind het een rare transfer als je in je achterhoofd houdt dat je nog steeds geen cv hebt maar wel 15 miljoen aftikt voor een rechtsbuiten waar toevallig je grootste talent speelt. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Lozano fantastisch. Balans. Daar gaat het om. En Lozano kopen en dan een cv (Montes) huren vind ik geen balans. Maar goed. We gaan het zien. We hebben in elk geval de beste aanval van de Benelux.
    Het is geen kale huur hè. Het gaat om een verplichte optie tot koop. Stel je draait het om, PSV huurt een aanvaller met verplichte optie tot koop en koopt een cv voor 15 miljoen ben je dan wel tevreden? Die optie is er nu niet omdat Lozano maar een 1 jarig contract heeft.
    dePinhodeSouza

Joenepsv wrote: 31 Aug 2023, 22:18 Vind het dikke prima dat Bakayoko en Sangare blijven. Zijn gewoon hele goede spelers. Ik kan de komst van Lozano echter niet verklaren als je Bakayoko hebt. Vind het een rare transfer als je in je achterhoofd houdt dat je nog steeds geen cv hebt maar wel 15 miljoen aftikt voor een rechtsbuiten waar toevallig je grootste talent speelt. En begrijp me niet verkeerd, ik vind Lozano fantastisch. Balans. Daar gaat het om. En Lozano kopen en dan een cv (Montes) huren vind ik geen balans. Maar goed. We gaan het zien. We hebben in elk geval de beste aanval van de Benelux.
    Is heel makkelijk te verklaren, Bakayoko is alles behalve consistent, en wanneer Bakayoko en/of Lang geblesseerd raakt heb je een probleem. Een club als PSV moet gewoon minimaal 3 goede buitenspelers hebben, en niet enkel gokken op de redelijk blessuregevoelige Lang en de inconsistente Bakayoko.
  • These users thanked the author dePinhodeSouza for the post (total 2):
    PapaHiljemarkDoubleUCoolman
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2023, 22:16 En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
    Ai ai ai. Vrouwen en voetbal. Ze blijven het niet snappen.

We gaan gewoon zonder verdediging spelen, zodat de tegenstander altijd buitenspel staat…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    BrabanderWexler
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Huur dan Brainthwaite mAar weer. Er moet wel wat bij.
    Hatseflats
    Vedette

Als je Lozano kan halen voor 12 mil moet je dat ALTIJD doen als PSV zijnde.
    Die verdediger komt wel.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    nectarine
    Post Reply