Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Thijs wrote: 31 Aug 2023, 22:22
trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2023, 22:16 En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
Ai ai ai. Vrouwen en voetbal. Ze blijven het niet snappen.

We gaan gewoon zonder verdediging spelen, zodat de tegenstander altijd buitenspel staat…
De enige gepaste gif hiervoor:
Image
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    TomPSVFieseFriedrich
    Rikkert1234
    Vedette

Smeets14 wrote: 31 Aug 2023, 22:20
    trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2023, 22:16 En dan nu Lozano kopen zodat Baka op de bank beland terwijl we achterin met Ramalho blijven zitten omdat het geld op is voor een fatsoenlijke verdediger. Ik zal wel weer super dom zijn maar ik snap er geen hout meer van.
    Ik zou weer kunnen zeggen dat je alles weer negatief in ziet maar goed dat is dan weer geen inhoudelijke reactie.

Volgens de laatste berichten gaat Montes (jawel een cv) gehuurd worden met verplichte optie tot koop. Daarmee haal je dus en een gewenste versterking achterin en je zorgt voor voldoende kwaliteit in je aanval.
    Vind je Montes goed genoeg dan?
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 2):
    Leon77MJuancho
    ruuddevil
    Legende

Oeps, geen grote uitgaande transfer. Waar gaan we Lozano en een verdediger dan van betalen?
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Zowel Montes als Lozano zijn trouwens niet opgeroepen voor Mexico. Dat zal betekenen dat ze iig 2 weken in Nederland kunnen trainen als hun werkvergunning binnen is.
    Breur
    Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 31 Aug 2023, 22:24 Oeps, geen grote uitgaande transfer. Waar gaan we Lozano en een verdediger dan van betalen?
    Van het geld wat we nog hadden en de nieuwe CL inkomsten.
    Psvfighater
    Verbannen
    Favoriete speler: Saibari

Welke buitenkansjes komen er vrij om te huren voor de cv posities weet iemand dat?
    Jwoeloe
    Moderator

ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:20
    Jwoeloe wrote: 31 Aug 2023, 22:17

Ik wil je dan ook niet horen klagen als de verdediging in de loop van het seizoen zo lek als een mandje blijkt. Want dan had je minstens 1 van 2 moeten verkopen. Diezelfde parel is volgend jaar nog max. de helft waard nadat Lozano hem compleet uit het elftal heeft gespeeld. Het is voor PSV hele slechte business.
    Jammer dat je al besloten hebt dat Bakayoko naar de bank gaat Peter Bosz!
    Dus jij denkt dat Bosz die enorm aanvallend wil voetballen met een speler t.w.v. 40 miljoen gaat laten banken? Nou echt niet. Die gaan alle 3 spelen. En jij wil met Vertessen komen aankakken tegen Arsenal?

Het is gewoon irritant dat iedereen zo erg kickt op transfers dat het eigenlijk niet meer uitmaakt wie er komt als er maar wat komt. Dat is toch treurig.

Ik vind het tot op heden 2 prachtige dagen. Gisteren plaatsing CL en vandaag blijft onze beste middenvelder en een enorm talentvolle rechtsbuiten!

PSV gaat nog gewoon een verdediger halen. Let maar op.
    Het is een speler twv minder miljoen die je voor 40 kan verkopen. Want zo goed is hij niet. Het is hier op het forum ook al meermaals besproken en uitgelegd dat hij er cijfermatig goed op staat en daardoor nu zoveel geïnteresseerd clubs heeft op basis van data. Het is ook al meerdere malen benoemd dat die cijfers vertekend zijn. Dus ja, die gaat naar de bank en zal zo nu en dan wat wedstrijden gaan spelen. Maar die gaat zijn 'waarde' niet behouden zo.

Ik weet niet zo goed wat Vertessen hiermee te maken heeft? Bijzondere uitspraken die je me in de mond legt. Vertessen vind ik overigens een uitstekende 4e buitenspeler. Idealiter vertrekken Bakayoko (te veel waard om te banken, maar Lozano is simpelweg beter) en El Ghazi die geen perspectief heeft. Met Lozano en een nieuw talent erachter kan je ploeg dan weer door ontwikkelen.

Die verdediger gaat zeker nog komen. Maar doordat er geen budget is, wordt dit nu dus Montes die niet met ruimte in zijn rug kan spelen en eigenlijk niet zo geschikt is voor het voetbal dat we willen spelen. Dat gaat ons dus niet verder helpen. Die is nu ineens interessant omdat hij ook gehuurd kan worden.. oftewel: geen budget ivm aanblijven van zowel Sangare als Bakayoko. Het is al langer bekend dat 1 van beide verkocht moet worden voor een topaankoop achterin.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Maikel
    ComeOnPSV
    Vedette

ruuddevil wrote: 31 Aug 2023, 22:24 Oeps, geen grote uitgaande transfer. Waar gaan we Lozano en een verdediger dan van betalen?
    We kunnen tot 30 juni 2024 verkopen. Dat gaat echt wel gebeuren hoor met al die waarde op het veld. Komt goed man. Wat een paniek hier.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 3):
    BreurArdbegDoubleUCoolman
    MaxedMatthew
    Jeugdinternational

Wat is het perspectief voor Schouten als Sangare blijft? Ja, je speelt 50 wedstrijden, maar je hebt ook altijd wel een beoogd basis 11 in die wedstrijden. En ga ervan uit dat Schouten niet is gekomen voor wat bekerwedstrijdjes en potjes tegen RKC, Almere City en Excelsior.
    "Dan moet je maar op dammen gaan".
    Joenepsv
    Legende

Komt natuurlijk ook door de schijtclubs die zich melden. Nottingham en Brentford. Ik zou het ook wel weten. CL met de mooiste club ter wereld of het hele jaar tegen degradatie strijden in de PL. En eigenlijk is het best goed nieuws dat beide heren blijven. Die leveren in de winter of na dit seizoen samen ook 70 miljoen op. Uitgestelde betaling dus. Vraag me alleen af hoe je dit gaat managen met Lozano en wie Earnie nu uit de koker tovert als CV.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    PapaHiljemark
    TomPSV
    Legende

Lucht boven de Herdgang is verkocht, niet meegekregen?
    Teletubby
    Nationale topspeler

Lozano 12 miljoentjes, Rik gaf tijdens die Twitter podcast aan dat PSV niet eens had begroot op die extra 5 miljoen in de tussenronde. Je haalt nu dus 25 miljoen meer op dan je dacht en die Montes gaat dus gehuurd worden met optie tot koop. Waardoor je het geld uitstelt tot volgend boekjaar.
    ComeOnPSV
    Vedette

Jwoeloe wrote: 31 Aug 2023, 22:26
    ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:20

Jammer dat je al besloten hebt dat Bakayoko naar de bank gaat Peter Bosz!
    Dus jij denkt dat Bosz die enorm aanvallend wil voetballen met een speler t.w.v. 40 miljoen gaat laten banken? Nou echt niet. Die gaan alle 3 spelen. En jij wil met Vertessen komen aankakken tegen Arsenal?

Het is gewoon irritant dat iedereen zo erg kickt op transfers dat het eigenlijk niet meer uitmaakt wie er komt als er maar wat komt. Dat is toch treurig.

Ik vind het tot op heden 2 prachtige dagen. Gisteren plaatsing CL en vandaag blijft onze beste middenvelder en een enorm talentvolle rechtsbuiten!

PSV gaat nog gewoon een verdediger halen. Let maar op.
    Het is een speler twv minder miljoen die je voor 40 kan verkopen. Want zo goed is hij niet. Het is hier op het forum ook al meermaals besproken en uitgelegd dat hij er cijfermatig goed op staat en daardoor nu zoveel geïnteresseerd clubs heeft op basis van data. Het is ook al meerdere malen benoemd dat die cijfers vertekend zijn. Dus ja, die gaat naar de bank en zal zo nu en dan wat wedstrijden gaan spelen. Maar die gaat zijn 'waarde' niet behouden zo.

Ik weet niet zo goed wat Vertessen hiermee te maken heeft? Bijzondere uitspraken die je me in de mond legt. Vertessen vind ik overigens een uitstekende 4e buitenspeler. Idealiter vertrekken Bakayoko (te veel waard om te banken, maar Lozano is simpelweg beter) en El Ghazi die geen perspectief heeft. Met Lozano en een nieuw talent erachter kan je ploeg dan weer door ontwikkelen.

Die verdediger gaat zeker nog komen. Maar doordat er geen budget is, wordt dit nu dus Montes die niet met ruimte in zijn rug kan spelen en eigenlijk niet zo geschikt is voor het voetbal dat we willen spelen. Dat gaat ons dus niet verder helpen. Die is nu ineens interessant omdat hij ook gehuurd kan worden.. oftewel: geen budget ivm aanblijven van zowel Sangare als Bakayoko. Het is al langer bekend dat 1 van beide verkocht moet worden voor een topaankoop achterin.
    Geen budget? Lozano stond sowieso los van verkoop Bakayoko.

Dus dan had Sangare moeten vertrekken. Maar dat is de beste middenvelder.

Ik ben er blij mee. Tuurlijk hoop ik op een verdediger, maar dat deze jongens blijven is ook enorm belangrijk.
    ElChucky2
    Jeugdspeler

Jwoeloe wrote: 31 Aug 2023, 22:17
    ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:12

Dit is echt wat mij betreft topnieuws.
    Onze beste middenvelder blijft en onze parel op rechtsbuiten blijft ook.
    Geweldig nieuws!
    Ik wil je dan ook niet horen klagen als de verdediging in de loop van het seizoen zo lek als een mandje blijkt. Want dan had je minstens 1 van 2 moeten verkopen. Diezelfde parel is volgend jaar nog max. de helft waard nadat Lozano hem compleet uit het elftal heeft gespeeld. Het is voor PSV hele slechte business.
    Precies dit. Schijnt moeilijk te zijn om te begrijpen maar sommige hier lijken te denken dat wij aan de top van de voedselketen staan en niemand hoeven te verkopen om een uitgebalanceerde selectie te krijgen. Het tegengestelde is echter waar. 40 miljoen voor Baka was echt een uitstekende deal geweest. Niet te verwarren met het feit dat Baka uiteraard zelf de touwtjes in handen hoort te hebben
    ruuddevil
    Legende

ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:26
    We kunnen tot 30 juni 2024 verkopen. Dat gaat echt wel gebeuren hoor met al die waarde op het veld. Komt goed man. Wat een paniek hier.
    Naast resultaat heb je ook nog zoiets als liquiditeit. Je kan het je als club niet permitteren een zwaar negatieve transferbalans te hebben.
    MaartenV
    Nationale topspeler

De deal van de eeuw en dan wil onze speler zelf niet. Wat een domper.

Misschien een signaal aan hem afgeven door lozano te halen en hem 3 miljoen bonus te geven als hij vertrekt ?!
  • These users thanked the author MaartenV for the post:
    10. Nilis
    Smeets14
    Nationale topspeler

Joenepsv wrote: 31 Aug 2023, 22:27 Komt natuurlijk ook door de schijtclubs die zich melden. Nottingham en Brentford. Ik zou het ook wel weten. CL met de mooiste club ter wereld of het hele jaar tegen degradatie strijden in de PL. En eigenlijk is het best goed nieuws dat beide heren blijven. Die leveren in de winter of na dit seizoen samen ook 70 miljoen op. Uitgestelde betaling dus. Vraag me alleen af hoe je dit gaat managen met Lozano en wie Earnie nu uit de koker tovert als CV.
    Nottingham inderdaad een degradatie kandidaat. Maar een Brentford vorig jaar 9e en die hebben een uitstekende trainer en beleid.
    ComeOnPSV
    Vedette

Dat Madueke geld gaat ons een bizarre selectie geven. heerlijk.
    Bram
    Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 31 Aug 2023, 22:28
    ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2023, 22:26

Naast resultaat heb je ook nog zoiets als liquiditeit. Je kan het je als club niet permitteren een zwaar negatieve transferbalans te hebben.
    Robert heeft vast wel een kortlopende lening voor ons :)
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Hatseflats wrote: 31 Aug 2023, 22:24 Als je Lozano kan halen voor 12 mil moet je dat ALTIJD doen als PSV zijnde.
    Die verdediger komt wel.
    Ik hoop het van ganser harte maar ik denk oprecht dat we morgen te horen krijgen dat de Lozano-deal afketst omdat we het geld echt nodig hebben voor een cv
    Bram
    Nationale topspeler

MaartenV wrote: 31 Aug 2023, 22:30 De deal van de eeuw en dan wil onze speler zelf niet. Wat een domper.

Misschien een signaal aan hem afgeven door lozano te halen en hem 3 miljoen bonus te geven als hij vertrekt ?!
    Pardon? Ga je serieus nu voorstellen om een 20 jarige jongen de club uit te werken en een "signaal geven"???
  • These users thanked the author Bram for the post (total 2):
    Jur1913Dai Ragazzi
    Teletubby
    Nationale topspeler

Marco heeft het nog steeds over Sanchez als we toch bakayoko en sangare behouden en Sanchez en Lozano toevoegen dan kunnen we met kerst die gegarandeerde CL miljoenen bijschrijven. Geen enkel nut dit gezeur over geld jongens
    DonyellMalen
    Legende

Kan morgen allemaal nog totaal veranderen als een Liverpool of Newcastle zich gaat melden. Morgen gaat abnormaal gekkenhuis worden in ieder geval.
    Johann Vogel
    Vedette

Op zich is het ook positief dat basisspelers graag bij PSV blijven in plaats van naar de onderkant van de PL te gaan. Wellicht dat ze wachten op een grotere club. Maar wellicht willen ze ook onderdeel uitmaken van dit team omdat er iets groeiende is.

Ik hoop dat we Lozano snel aankondigen maar een centrale verdediger is wel broodnodig. Wellicht dat je met het verkopen van jongens als Ramalho, Til, Vertessen en el Ghazi ook budget maakt voor een verdediger. Die met er je dan ook komen.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post:
    PapaHiljemark
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

We hebben nog wel wat geld over hoor! Is wel vaker gedeeld hier, maar check de balans:

https://www.transfermarkt.nl/PSV-eindho ... verein/383
  • These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post:
    DoubleUCoolman
    Post Reply