Transferwindow 2023/24
-
- Legende
Volgens mij hebben sommigen hier het alcohol van gisteravond nog in het bloed, maar wat ik in dit topic en het Bakayoko-topic lees dat is echt te schandalig voor woorden en het is te hopen dat die jongen dit soort teksten niet onder ogen krijgt. Van je eigen supporters moet je het hebben.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 18):
- Chucky • ComeOnPSV • MR02 • Bossche bol • Fenomeno • RemPSV • Thijs • SKERLA • TomV23 • Noosa • Frisian1913 • NotoriousBIG046 • Stefan1913 • Juancho • Dai Ragazzi • stefanD • ElTigre • Arie_Gold
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Mensen. We mogen tot 30-06-2024 verkopen. Het boekjaar is net bezig. Mensen die zich nooit druk maken gaan zich ineens druk maken om het geld.
Wees blij. Kom op.
Wees blij. Kom op.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
- Fenomeno • DoubleUCoolman
- colocolofc
- Meervoudig international
Als jij je conclusies wil trekken over een scriptje op een website die uitsluitend de transfers meerekent dan ga je gang.Leeuwarden1964 wrote: ↑31 Aug 2023, 22:34 We hebben nog wel wat geld over hoor! Is wel vaker gedeeld hier, maar check de balans:
https://www.transfermarkt.nl/PSV-eindho ... verein/383
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Vooropgesteld: ik ben blij dat deze twee klasbakken toch lijken te blijven. Maar nog veel belangrijker dan dat is dat er een hele goede, sterke RCV komt. Als dat morgen samen met de komst van Lozano nog steeds mogelijk is (mede door het opsparen van Maduekecentjes, CL inkomsten en begintransferpot) dan is dat helemaal prima.
Echter, als blijkt dat we niet alle mogelijke opties zouden kunnen realiseren omdat we daarvoor toch het extra geld voor óf Sangaré, óf Bakayoko nodig hadden, dan is het heel erg zuur dat we toch niet een van deze twee hebben kunnen verkopen voor deze mooie bedragen.
Wordt het dus toch nog spannend morgen...
Echter, als blijkt dat we niet alle mogelijke opties zouden kunnen realiseren omdat we daarvoor toch het extra geld voor óf Sangaré, óf Bakayoko nodig hadden, dan is het heel erg zuur dat we toch niet een van deze twee hebben kunnen verkopen voor deze mooie bedragen.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- Rikkert1234 • Leon77M • dannyPSV
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Bakayoko en Sangaré die blijven, Montes voor €8-10M ophalen en Lozano dan huren met verplichte koopoptie. Zou ik een prima deadline day vinden!
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Veerman
En voor ons als club natuurlijk ook prima dat ze niet meteen bij het eerste bod aan de hele wereld kenbaar maken dat ze willen vertrekken. Doordat zij uitspreken te willen blijven gaan de bedragen die geboden worden alleen maar omhoog. Tot er een bod of club komt die niet meer te weigeren is voor zowel speler als clubJohann Vogel wrote: ↑31 Aug 2023, 22:33 Op zich is het ook positief dat basisspelers graag bij PSV blijven in plaats van naar de onderkant van de PL te gaan. Wellicht dat ze wachten op een grotere club. Maar wellicht willen ze ook onderdeel uitmaken van dit team omdat er iets groeiende is.
Ik hoop dat we Lozano snel aankondigen maar een centrale verdediger is wel broodnodig. Wellicht dat je met het verkopen van jongens als Ramalho, Til, Vertessen en el Ghazi ook budget maakt voor een verdediger. Die met er je dan ook komen.
- These users thanked the author psveindhoven_vakW for the post:
- DE MADERA 76
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Bosz zet Schouten gewoon als 1 vd eerste op het wedstrijdformulier denk ik.MaxedMatthew wrote: ↑31 Aug 2023, 22:26 Wat is het perspectief voor Schouten als Sangare blijft? Ja, je speelt 50 wedstrijden, maar je hebt ook altijd wel een beoogd basis 11 in die wedstrijden. En ga ervan uit dat Schouten niet is gekomen voor wat bekerwedstrijdjes en potjes tegen RKC, Almere City en Excelsior.
- DC_PSV
- Vedette
Ik snap wel dat beide heren niet willen vertrekken naar fucking Brentford en Nothingham met alle respect.
- These users thanked the author DC_PSV for the post:
- Buitenspelgoal
#simplythebest
-
- Legende
Geef die CL plek maar aan Rangers, dan kunnen al die spelers die niet weg willen opflikkeren naar al die nietszeggende clubjes.
- ComeOnPSV
- Vedette
Gaat eerder andersom worden. Lozano kopen en Montes huren.O Goleiro Grande wrote: ↑31 Aug 2023, 22:37 Bakayoko en Sangaré die blijven, Montes voor €8-10M ophalen en Lozano dan huren met verplichte koopoptie. Zou ik een prima deadline day vinden!
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- Youneedtogotheretocomeback
-
- Internationale topspeler
Jaaa hahaha. Je weet natuurlijk nooit wat er morgen nog gaat gebeuren, maar dit is top. Gewoon top. Vranckx kan Sangare gewoon niet volledig vervangen en Baka is nog niet klaar bij PSV. Kijk naar de sfeerbeelden rondom dit team. De vibe en connectie is electric, deze jongens wijzen de Prem af om samen bij PSV te blijven.
Haal Chucky en Montes, laat Ghazi en Ramalho gaan. Klaar.
Haal Chucky en Montes, laat Ghazi en Ramalho gaan. Klaar.
-
- Vaste waarde in elftal
We gaan gewoon de 2e ronde CL halen, dan hebben we helemaal geen verkoop nodig voor 30-06-24
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Die vraag kreeg Rik van Opa vanavond, of hij iets weet van het gerucht dat Lozano gehuurd gaat worden.O Goleiro Grande wrote: ↑31 Aug 2023, 22:37 Bakayoko en Sangaré die blijven, Montes voor €8-10M ophalen en Lozano dan huren met verplichte koopoptie. Zou ik een prima deadline day vinden!
Het antwoord was nee overigens.
- ComeOnPSV
- Vedette
-
Ik verwacht Branthwaite of Montes op huurbasis met optie tot koop. En Lozano gewoon voor 4 jaar. En een kampioenschap. En overwintering in de CL.
- ComeOnPSV
- Vedette
Die vraag kwam omdat als je de tweet van Daniel Reyes vertaalde er verhuurd stond. Maar dat was door X verkeerd vertaald.SKERLA wrote: ↑31 Aug 2023, 22:42Die vraag kreeg Rik van Opa vanavond, of hij iets weet van het gerucht dat Lozano gehuurd gaat worden.O Goleiro Grande wrote: ↑31 Aug 2023, 22:37 Bakayoko en Sangaré die blijven, Montes voor €8-10M ophalen en Lozano dan huren met verplichte koopoptie. Zou ik een prima deadline day vinden!
Het antwoord was nee overigens.
-
- Vedette
Je legt de lat wel laag vind ik. Halve finale CL, minimaal.Eindhovenvoetbal wrote: ↑31 Aug 2023, 22:43 Ik verwacht Branthwaite of Montes op huurbasis met optie tot koop. En Lozano gewoon voor 4 jaar. En een kampioenschap. En overwintering in de CL.
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Moderator
Ik denk dat dit wel de perfecte samenvatting is inderdaad. En nu weer tijd voor een paar flauwe grappen voordat het te serieus wordt.Grasmat wrote: ↑31 Aug 2023, 22:37Vooropgesteld: ik ben blij dat deze twee klasbakken toch lijken te blijven. Maar nog veel belangrijker dan dat is dat er een hele goede, sterke RCV komt. Als dat morgen samen met de komst van Lozano nog steeds mogelijk is (mede door het opsparen van Maduekecentjes, CL inkomsten en begintransferpot) dan is dat helemaal prima.
- ComeOnPSV
- Vedette
Je hebt humorLorenzo von Matterhorn wrote: ↑31 Aug 2023, 22:45 Sangaré zit hier gewoon op de bank als hij blijft.
-
- Legende
Naast Noa Lang en Luuk de Jong zeker. Grapjas.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑31 Aug 2023, 22:45 Sangaré zit hier gewoon op de bank als hij blijft.
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- Eindhovenvoetbal
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Iemand verwijten dat hij de lat te laag legt en vervolgens maar halve finale CL als doel noemenChucky wrote: ↑31 Aug 2023, 22:44Je legt de lat wel laag vind ik. Halve finale CL, minimaal.Eindhovenvoetbal wrote: ↑31 Aug 2023, 22:43 Ik verwacht Branthwaite of Montes op huurbasis met optie tot koop. En Lozano gewoon voor 4 jaar. En een kampioenschap. En overwintering in de CL.
CL-winst + WK clubteams winst
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Normaal weten spelers niet hoe snel ze weg moeten naar het buitenland.
Wees eens blij dat er spelers zijn die graag voor ons mooie PSV willen spelen en niet na 1 of 2 jaar al weg willen.
Met het CL geld moeten Lozano en een cv gewoon nog lukken.
Ik vind het alleen wel lullig voor Vranckx maar als daar vantevoren duidelijke afspraken over zijn gemaakt moet hij het begrijpen.
Wees eens blij dat er spelers zijn die graag voor ons mooie PSV willen spelen en niet na 1 of 2 jaar al weg willen.
Met het CL geld moeten Lozano en een cv gewoon nog lukken.
Ik vind het alleen wel lullig voor Vranckx maar als daar vantevoren duidelijke afspraken over zijn gemaakt moet hij het begrijpen.
Last edited by Doperwt11 on 31 Aug 2023, 22:49, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Doperwt11 for the post (total 3):
- Chucky • Den Bondskoots • TomV23