Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
NilisInOranje
Regelmatige invaller

Het zegt wel iets over de sfeer dat iedereen wil blijven! Fantastisch!!
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ronaldio wrote: 01 Sep 2023, 00:40 Ik vond Teze echt ijzersterk tegen Rangers. En let wel. Onder Schmidt had hij ook zo'n jaar als CV waarin hij zelfs oranje haalde en speelde. Ik zou vol gaan voor een centraal duo Teze, Boscagli. V. Aanholt links en Dest rechtsback. Van de meeste namen die ik nu voorbij hoor komen is er niet 1 echt beter dan Teze. Dan kun je beter als backup een speler als Gerrit huren. Kan Teze over een tijd ook een mooi bedrag opleveren.
Helemaal eens over Jorra. Ik geef toe, ben niet zijn grootste fan, heb meerdere malen gezegd dat ie er geen reet van kan, maar eerlijk is eerlijk, in deze rol doet ie het echt uitstekend en zijn snelheid is zo enorm belangrijk. Als ie zo door blijft spelen dan hoop ik dat ie het gehele seizoen in de basis mag staan en wellicht aan het eind ons trots maakt met een kampioenschap en een grote klapper maakt naar de PL. Hij is verdedigend zeker niet minder dan een Gertrude of Tinder op dit moment (niet moeilijk aangezien Tinder mank loopt).
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Maria-Franciscus
    Revolinho
    Internationale topspeler

Ik heb altijd vertrouwen gehouden in Teze. Er kwam op een gegeven moment gewoon teveel op zijn bordje terecht, maar als hij gewoon zijn ding kan doen is het een topper. Ook weer een eigen jongen die een mooie stap kan maken hierna. Maar eerst keihard knallen bij zijn eigen kluppie.
  • These users thanked the author Revolinho for the post:
    SKERLA
    Cas
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

Ronaldio wrote: 01 Sep 2023, 00:40 Ik vond Teze echt ijzersterk tegen Rangers. En let wel. Onder Schmidt had hij ook zo'n jaar als CV waarin hij zelfs oranje haalde en speelde. Ik zou vol gaan voor een centraal duo Teze, Boscagli. V. Aanholt links en Dest rechtsback. Van de meeste namen die ik nu voorbij hoor komen is er niet 1 echt beter dan Teze. Dan kun je beter als backup een speler als Gerrit huren. Kan Teze over een tijd ook een mooi bedrag opleveren.
    Teze moet mooi op rechtback blijven. In dit systeem wisselen we een soort van naar 3-4-3 met dest als overlappende back; dat werkt alleen met een verdedigende back aan de andere kant. In die rol, een soort van hybride back/centerback komt teze het beste tot zijn recht; dit is de afgelopen weken ook duidelijk te zien. Met alleen teze en boscagli achterin en van aanholt en dest op de vleugels ben je verdedigend te zwak.
    Donkie8774
    Jeugdspeler

koetje wrote: 31 Aug 2023, 23:44
    vak kk 1988 wrote: 31 Aug 2023, 23:40 Is het raar dat ik me deels zorgen maak over de financiële situatie ?
    We spelen CL en een grote kans dat je met deze selectie volgend seizoen ook CL speelt (2e worden is genoeg).

Verder staat er genoeg jongens op het veld nog die een transferwaarde vertegenwoordigen. Daar kunnen nog jongens als Saibari en Teze bijkomen. De eerste maakte echt veel indruk gisteren. En Teze lag al goed op de internationale markt (rond de 10 miljoen) en met dit soort optredens wordt dan enkel meer.
    Ben bang dat als Sangare niet vertrekt, zowel Saibari als Babadi maar weinig aan spelen toe gaan komen. Middenveld zal ws. Schouten - Veerman - Sangare worden, dus die waardestijging zie ik niet gebeuren. Eerder dat deze spelers in de winter willen vertrekken met het oog op speeltijd. (En Babadi zal wel eerst achter z'n oren krabben voordat ie überhaupt verlengt)
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Donkie8774 wrote: 01 Sep 2023, 05:48
    koetje wrote: 31 Aug 2023, 23:44

We spelen CL en een grote kans dat je met deze selectie volgend seizoen ook CL speelt (2e worden is genoeg).

Verder staat er genoeg jongens op het veld nog die een transferwaarde vertegenwoordigen. Daar kunnen nog jongens als Saibari en Teze bijkomen. De eerste maakte echt veel indruk gisteren. En Teze lag al goed op de internationale markt (rond de 10 miljoen) en met dit soort optredens wordt dan enkel meer.
    Ben bang dat als Sangare niet vertrekt, zowel Saibari als Babadi maar weinig aan spelen toe gaan komen. Middenveld zal ws. Schouten - Veerman - Sangare worden, dus die waardestijging zie ik niet gebeuren. Eerder dat deze spelers in de winter willen vertrekken met het oog op speeltijd. (En Babadi zal wel eerst achter z'n oren krabben voordat ie überhaupt verlengt)
    Dan moet je niet bij PSV willen spelen als je niet om kan gaan met concurrentie. Het wordt een vol seizoen, we hebben ook een sterke bank nodig en iedereen zal zijn speeltijd echt wel krijgen, ideaal ook om spelers rust te geven af en toe, zonder dat je meteen verzwakt. Eindelijk gaat de lat omhoog.
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post:
    Marcopsv
    DadOfFour
    Internationale topspeler

TRANSFER FRIDAY!
    Laten we eens zien wat ome Earnie uit de hoge hoed weet te toveren en hoe laat we "Inside Hirving" gaan...
    La vida és massa curta per no fer broma
    LarsKempie
    Jeugdinternational

Ben ik de enige die, nu er geen uitgaande klapper is, het gek vind dat PSV veel geld gaat uitgeven voor lozano maar dat de RCV nog steeds eens lastig verhaal wordt?
    Teletubby
    Nationale topspeler

LarsKempie wrote: 01 Sep 2023, 06:54 Ben ik de enige die, nu er geen uitgaande klapper is, het gek vind dat PSV veel geld gaat uitgeven voor lozano maar dat de RCV nog steeds eens lastig verhaal wordt?
    Ja

Het niveau moest al jaren omhoog van de PSV fans. Nu gaat eindelijk het niveau omhoog waardoor we dit seizoen 4 basiswaardige aanvallers hebben en is het ook niet goed. Earnie heeft aangegeven niet alles in een transferperiode te kunnen doen. Hij heeft de aanval, het middenveld en de backposities op oorlogssterkte gebracht en we moeten vandaag aankijken of het hem lukt om de cv te doen.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 3):
    De RealistKingfisherPapaHiljemark
    Qwazi a Dodo
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Lozano

LarsKempie wrote: 01 Sep 2023, 06:54 Ben ik de enige die, nu er geen uitgaande klapper is, het gek vind dat PSV veel geld gaat uitgeven voor lozano maar dat de RCV nog steeds eens lastig verhaal wordt?
    Nee ik maak me hier ook wel enigszins zorgen over.. want we hebben miljoenen uitgegeven aan aanval en middenveld en dat potje moet ondertussen ook wel een keer op zijn.. dat zal wel huren worden denk ik.. en juist op de plek waar we echt versterking nodig hebben.

Maar we gaan het vandaag zien. Wordt spannende dag zo 🫣
    Breur
    Internationale topspeler

Dadelijk wordt gewoon een cv gekocht voor 10 miljoen en dan ben ik wel benieuwd waar we dan over kunnen gaan zeiken..
    RIO
    Legende

Ja precies. Zeikerds.

We hebben Teze, Schouten kan er spelen. Ik vind het prima. Zie wel liever Debast komen.
    ComeOnPSV
    Vedette

80% van de mensen doet net of we iedere wedstrijd 90 minuten lang met dezelfde 11 spelen...

We hebben alle posities dubbel bezet nodig
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 3):
    PiotrmatysDe RealistPapaHiljemark
    Hatseflats
    Vedette

Breur wrote: 01 Sep 2023, 07:01 Dadelijk wordt gewoon een cv gekocht voor 10 miljoen en dan ben ik wel benieuwd waar we dan over kunnen gaan zeiken..
    Dat zal ik jou vertellen. "Kan niet verdedigen", "te langzaam", "te duur", "geen vooruitgang op huidige verdedigers".
    Zo moeilijk is het hier niet ;)

Edit: ruuddevil is de eerste die hierover gaat klagen :mrgreen:
    Last edited by Hatseflats on 01 Sep 2023, 07:27, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    BreurPapaHiljemark
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Naja, zo vreemd is het niet natuurlijk dat de roep om een centrale verdediger er is, het is onze zwakste positie. Notabene Bosz zelf gaf aan dat hij hoopte dat die positie nog versterkt zou worden. Dus dat supporters dat hetzelfde zien, lijkt me logisch.
    Maar desondanks ben ik blij met de bezetting op het middenveld en de aanval en kan ik zelfs zonder nieuwe centrale verdediger niet ontevreden zijn over deze transferwindow. Er is duidelijk ingezet op echte kwaliteit en ja, dat kost wat, maar we hebben echt een sterke selectie als straks Lozano nog wordt toegevoegd. Al ben ik wel benieuwd hoe uiteindelijk het beoogde basiselftal eruit zal komen te zien.

En ergens vind ik de casus Vranckx ook wel bijzonder; zou hij echt het risico genomen hebben om tot en met de laatste dag op PSV te wachten met de kans dat hij daardoor alsnog niet kan vertrekken bij Wolfsburg? We zullen het wellicht nooit te horen krijgen, maar benieuwd hoe zoiets precies is gegaan.
    Voijke
    Internationale topspeler

Laat dit idd de ultieme #transferfriday zijn
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    RIO
    Legende

Tissues klaar?
    Teletubby
    Nationale topspeler

RIO wrote: 01 Sep 2023, 07:33Tissues klaar?
    Multifunctioneel, als we geen centrale verdediger halen (of de verkeerde natuurlijk maar dat is bij elke verdediger behalve Ruben Dias) dan kan het forum ze gebruiken om de tranen te drogen en als toch wonder boven wonder een centrale verdediger komt waarin we het allemaal zien zitten dan kunnen we daar onze troep mee opdweilen
    Haha
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Wordt een mooie dag. Als we een CV huren met optie tot koop en Sangaré en Bakayoko blijven dan hebben we een top window. Lozano als kers op de taart.
    Mensen die zeuren over de financiële situatie moeten eens naar het elftal in het stadion gaan kijken. Wordt een prachtig seizoen dit met geweldig spel.

Dubbel bezet op sommige posities is exact wat we nodig hebben.
    Teletubby
    Nationale topspeler

29.04.2007 wrote: 01 Sep 2023, 07:26 Naja, zo vreemd is het niet natuurlijk dat de roep om een centrale verdediger er is, het is onze zwakste positie. Notabene Bosz zelf gaf aan dat hij hoopte dat die positie nog versterkt zou worden. Dus dat supporters dat hetzelfde zien, lijkt me logisch.
    Maar desondanks ben ik blij met de bezetting op het middenveld en de aanval en kan ik zelfs zonder nieuwe centrale verdediger niet ontevreden zijn over deze transferwindow. Er is duidelijk ingezet op echte kwaliteit en ja, dat kost wat, maar we hebben echt een sterke selectie als straks Lozano nog wordt toegevoegd. Al ben ik wel benieuwd hoe uiteindelijk het beoogde basiselftal eruit zal komen te zien.

En ergens vind ik de casus Vranckx ook wel bijzonder; zou hij echt het risico genomen hebben om tot en met de laatste dag op PSV te wachten met de kans dat hij daardoor alsnog niet kan vertrekken bij Wolfsburg? We zullen het wellicht nooit te horen krijgen, maar benieuwd hoe zoiets precies is gegaan.
    Maar was het onze zwakste positie voor de transferperiode?

De basis zonder alle spelers die zijn vertrokken.

Vertessen-Luuk-Bakayoko
    Sangare-Til-Veerman
    Pva-Boscagli-Ramalho-teze
    Benny

Ik zie in deze opstelling 3 zwakke posities en het is muntje gooien wie nou het zwakst is tussen Vertessen, Til en Ramalho als basisspeler. Een linksbuiten was dus enorm nodig, maar versterkingen voor het middenveld evengoed. Ook even indenken dat Vertessen of El Ghazi ook de back up spits waren was dat ook een enorm zwakke positie. Rcv is inderdaad nu onze zwakste posities maar met alle vertrekkers deze zomer waren er veel meer zwakke posities en ik zal vinken wat Earnest voor elkaar heeft gekregen:

Basis linksbuiten: ✓
    Back up spits: ✓
    Roulatie vleugelspeler die op LV en RV kan: ✓
    Een echte 6 gemaakt voor Boszbal: ✓
    Vervanger Xavi voor de 10: ✓
    Back die op beide posities kan en die kwalitatief wat toevoegt: ✓
    Rechter centrale verdediger:

Zoals Earnie al zei, je kan niet alles fixen in een window, maar wat ik hierboven neer heb gezet was bijna allemaal zo essentieel als een RCV.
    Last edited by Teletubby on 01 Sep 2023, 07:49, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 4):
    11 TinusRIORYURen Höek
    Rikkert1234
    Vedette

ComeOnPSV wrote: 01 Sep 2023, 07:16 80% van de mensen doet net of we iedere wedstrijd 90 minuten lang met dezelfde 11 spelen...

We hebben alle posities dubbel bezet nodig
    De flankposities waren al dubbel bezet?
    RIO
    Legende

Nee joh, we hadden Xavi op links, die was weg, dan heb je El Ghazi en Yorbe, nou das net aan Conference League niveau.
    Rechts had je Johan en El Ghazi.

Nu heb je Noa, Chucky op links, Chucky, Johan op rechts en dan die 2 erachter. De linksbuiten positie vond ik belangrijker dan de CV positie en een echte 6 (Jerdy).
    Gijs4
    Ballenjongen

Nu alles qua CV redelijk last minute lijkt te worden, zou Earnie niet Xavier Mbuyamba van Volendam op zijn schaduwlijstje hebben staan? Heeft veel positieve eigenschappen, zou voor max €3M opgehaald kunnen worden, geen mega salaris, is al in NL dus qua keuring etc zou snel gefixt moeten kunnen worden.
    Dan heb je voor weinig geld in ieder geval een backup met potentie.
    Raw85
    Meervoudig international

Breur wrote: 01 Sep 2023, 07:01 Dadelijk wordt gewoon een cv gekocht voor 10 miljoen en dan ben ik wel benieuwd waar we dan over kunnen gaan zeiken..
    Te weinig geld in het laatje gekomen? Als Lozano en die verdediger gaan komen hebben we een miljoen of 60 uitgeven tegen een miljoen of 15 aan inkomsten? Vind die balans wel behoorlijk scheef
  • These users thanked the author Raw85 for the post:
    Cynili(cu)s
    MaartenV
    Nationale topspeler

Werkelijk iedere wedstrijd dit seizoen is nog gebleken dat de verdediging onze zwakste linie is. Niet verrassend omdat met dezelfde spelers dat al 3 jaar het geval is. De zwakte zit vooral centraal. Daarom heeft Bosz een CVM als CV moeten opstellen afgelopen wedstrijd. Hetgeen hij niet gedaan zou hebben als hij 2 goede CVs had.

Dat dan serieus mede forumleden denken dat je de aankoop op CV positie achterwege kan laten.....hoe opportunistisch kun je zijn. We winnen dus het is allemaal goed. Er komt een tijd en er komen tegenstanders tegen wie ons deze centrale verdediging gaat opbreken. En dat is erg zonde omdat de rest van de selectie zo goed is. Vergelijkbaar met 1e jaar Schmidt.
    Last edited by MaartenV on 01 Sep 2023, 08:56, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author MaartenV for the post (total 3):
    ConsiglierePapaHiljemarkCristiano
    Post Reply