Hirving Lozano
- Hatseflats
- Vedette
Het is geen nieuws meer, maar hier de bevestiging dat de keuring nu definitief is gepland!
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 20):
- Breur • SKERLA • 10. Nilis • TomV23 • mateja • Zico • EesEes • Razzaa • Chucky • Magliore • MACVGNL • Ren Höek • Gundogang • Tutti Frutti • DonyellMalen • NotoriousBIG046 • TomPSV023 • Hammer • VanAnkeren • PSV 1973
-
- Talent
Chucky terug in de eredivisie. Dat wordt echt child's play
Last edited by FutureLysar on 01 Sep 2023, 10:35, edited 1 time in total.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Gewoon een random hoog nummer pakken. Dat is prachtig. Zie je ineens overal in de stad en bij amateurverenigingen mannekes met nummer 47 lopen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Volgens mij las ik een hele tijd terug een voorzichtig bericht van Ykhim dat het niet uitgesloten was dat Lozano terug zou kunnen keren deze zomer. Credits daarvoor. De hoop begon te kriebelen, maar elke vorm van ratio sprak deze tegen. Zó onmogelijk is deze transfer. En dan is het nu op de laatste dag toch werkelijkheid geworden. De helft van Europa ligt te slapen en Chucky is terug
- These users thanked the author Johnnie Walker for the post (total 12):
- Grasmat • Hatseflats • SjefPSV • Ren Höek • Robson de Souza • ElTigre • DeEintovenaar • Ykhim • VanAnkeren • De Realist • PSV 1973 • 10. Nilis
- Hatseflats
- Vedette
Premier league clubs wilde hem ook hebben. Had ik ergens gelezen in ieder geval. Maar Chucky wil naar het mooie PSV!Johnnie Walker wrote: ↑01 Sep 2023, 10:45 Volgens mij las ik een hele tijd terug een voorzichtig bericht van @Ykhim dat het niet uitgesloten was dat Lozano terug zou kunnen keren deze zomer. Credits daarvoor. De hoop begon te kriebelen, maar elke vorm van ratio sprak deze tegen. Zó onmogelijk is deze transfer. En dan is het nu op de laatste dag toch werkelijkheid geworden. De helft van Europa ligt te slapen en Chucky is terug
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- PSV 1973
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Wat de fuck maakt het uit met wat voor nummer hij gaat spelen? Al speelt hij met 69 op zijn rug...
CHUCKY IS TERUG!
edit: RIO was me (uiteraard...) voor met nummer 69
CHUCKY IS TERUG!
edit: RIO was me (uiteraard...) voor met nummer 69
- These users thanked the author DadOfFour for the post:
- VanAnkeren
La vida és massa curta per no fer broma
- DonyellMalen
- Legende
Hij had eigenlijk nummer 10 moeten krijgen. Dat zou een heerlijk shirt zijn, Lozano #10.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Jaapdebaap
-
- Vedette
Baka naar 10, Lozano #11. Tillman mag een paar nummertjes opschuiven naar 15DonyellMalen wrote: ↑01 Sep 2023, 10:53 Hij had eigenlijk nummer 10 moeten krijgen. Dat zou een heerlijk shirt zijn, Lozano #10.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- Jaapdebaap
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Schouten was al gekeurd en alles toen Bologna nog doodleuk een paar dagen treuzelde met wat krabbels. Zijn er nog dergelijke hobbels met Napoli? Zou toch kut zijn als de transfer klapt omdat Napoli een krabbeltje niet zet voor middernacht.
Ik ben dan ook nog even voorzichtig. Hij is pas binnen als PSV hem aankondigt.
Ik ben dan ook nog even voorzichtig. Hij is pas binnen als PSV hem aankondigt.
Last edited by Buitenspelgoal on 01 Sep 2023, 11:08, edited 1 time in total.
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Heeft nog maar een 1-jarig contract. Ik denk niet dat ze zich dat kunnen permitteren.Buitenspelgoal wrote: ↑01 Sep 2023, 11:06 Schouten was al gekeurd en alles toen Bologna nog doodleuk een paar dagen treuzelde met wat krabbels. Zijn er nog dergelijke hobbels met Napoli? Zou toch kut zijn als de transfer klapt omdat Napoli een krabbeltje niet zet voor middernacht.
-
Daar heeft Napoli toch niets aan? Ze hebben de vervanger al binnen dus dan zit je met een pissige mexicaan op de bank voor 4 miljoen+ per jaar.Buitenspelgoal wrote: ↑01 Sep 2023, 11:06 Schouten was al gekeurd en alles toen Bologna nog doodleuk een paar dagen treuzelde met wat krabbels. Zijn er nog dergelijke hobbels met Napoli? Zou toch kut zijn als de transfer klapt omdat Napoli een krabbeltje niet zet voor middernacht.
-
Kleinzerig van PSV. Gun de supporters wat..
- These users thanked the author Breur for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Maax
- Meervoudig international
Catogorie voorspelbaar, maar hij is in het stadion op dit moment.
- These users thanked the author Maax for the post:
- La Foquita