Ik neem aan dat de volgende weg gaan:
- Unnerstall (gratis)
- Viergever (gratis)
- Gutierrez ( 4 miljoen)
- Rigo (gratis)
- Dumfries (15 miljoen)
- Baumgartl (verhuur, want niemand gaat hier 5 miljoen voor betalen)
- Bruma (6 miljoen)
- Doan (6 miljoen)
- Malen (35 miljoen)
- Ihattaren (10 miljoen)
Dat is nogal wat. Vanuit jong komt er dan bij:
- Fofana, Sambo, Oppegard, wellicht Antonnisse ook nog. Maar verder niemand lijkt mij.
Best wel een uitdaging, omdat je op Malen na, voor niemand echt de hoofdprijs gaat pakken en er een behoorlijk financieel gat gevuld moet worden. Ik neem aan dat er 20 miljoen nodig is voor zwarte cijfers.
John de Jong
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vrees dat er met de vorm waar Malen nu mee speelt hij nooit 35 miljoen zal opleveren. Dumfries ook nog maar 2 jaar contract. 15 miljoen is een werelddeal.Menno1 wrote: ↑26 Feb 2021, 21:57 Ik neem aan dat de volgende weg gaan:
- Unnerstall (gratis)
- Viergever (gratis)
- Gutierrez ( 4 miljoen)
- Rigo (gratis)
- Dumfries (15 miljoen)
- Bruma (6 miljoen)
- Doan (6 miljoen)
- Malen (35 miljoen)
- Ihattaren (10 miljoen)
- Fofana, Sambo, Oppegard, wellicht Antonnisse ook nog. Maar verder niemand lijkt mij.
Best wel een uitdaging, omdat je op Malen na, voor niemand echt de hoofdprijs gaat pakken en er een behoorlijk financieel gat gevuld moet worden. Ik neem aan dat er 20 miljoen nodig is voor zwarte cijfers.
-
- Legende
Ik denk dat dit wel haalbaar is. Malen wordt nogal onderschat hier. Staat al jaren bekend als super talent en staat in alle scout boekjes. Ik vind 35 miljoen een koopje eigenlijk; bij Ajax was hij nu 60 miljoen waard geweest. Heeft in de EL ook gewoon super gepresteerd.Jobvb1999 wrote: ↑26 Feb 2021, 22:03Ik vrees dat er met de vorm waar Malen nu mee speelt hij nooit 35 miljoen zal opleveren. Dumfries ook nog maar 2 jaar contract. 15 miljoen is een werelddeal.Menno1 wrote: ↑26 Feb 2021, 21:57 Ik neem aan dat de volgende weg gaan:
- Unnerstall (gratis)
- Viergever (gratis)
- Gutierrez ( 4 miljoen)
- Rigo (gratis)
- Dumfries (15 miljoen)
- Bruma (6 miljoen)
- Doan (6 miljoen)
- Malen (35 miljoen)
- Ihattaren (10 miljoen)
-
- Jeugdspeler
3 goals komende zondag zullen wel bijdragen aan een goede transfersom. Ik teken ervoorMenno1 wrote: ↑26 Feb 2021, 22:07Ik denk dat dit wel haalbaar is. Malen wordt nogal onderschat hier. Staat al jaren bekend als super talent en staat in alle scout boekjes. Ik vind 35 miljoen een koopje eigenlijk; bij Ajax was hij nu 60 miljoen waard geweest. Heeft in de EL ook gewoon super gepresteerd.
- ShovingNE2
- Site Admin
Vooral ervaring en leiderschap wil ik erbij. Op de positie van CV en die van Rosario. Papi mag terugkomen hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Baumgartl kan je eenvoudig vervangen, verkopen is lastig.
Conclusie: top CV, top CM en back up voor de backs. Kan gefinancierd worden door de verkoop van Denzel, Mo en Malen. 70 miljoen minus de corona kosten.
Conclusie: top CV, top CM en back up voor de backs. Kan gefinancierd worden door de verkoop van Denzel, Mo en Malen. 70 miljoen minus de corona kosten.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Van de Ven
- Aankoop DM
- Alderweireld
:bye
Edit: en Tzolis!!!
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik denk dat t gewoon komt omdat Rosario aanvallend meer te brengen heeft dan Sangare en dat t daarom logisch is om tegen een matige ploeg als VVV een wat aanvallender duo op te stellen dan Sangare die verdedigend beter is dan Rosario maar aanvallend minder brengt.
Allemaal niet moeilijker en opportunistischer maken dan t is..
- ShovingNE2
- Site Admin
Goed nieuws. PSV wil het contract van John de Jong verlengen! Aldus het ED.
https://www.ed.nl/dossier-PSV/PSV-wil-d ... ~aa5672fe/
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat de meningen inderdaad wel verdeeld zullen zijn
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Sta ook niet bepaald te springen. Heeft mij nog totaal niet kunnen overtuigen van zijn meerwaarde. Maargoed, het is een goede gast met een PSV-hart. Het is hem gegund en ik hoop dat ik er neffe zit.
#FreeGeneratie4
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik twijfel of ik dit objectief en neutraal of iets te positief verhaal vindt maar feit is dat er flink wat goede dingen zijn gebeurd buiten de aankopen die onder andere vaak hier worden aangehaald als een vastlopende plaat.ShovingNE2 wrote: ↑21 Apr 2021, 07:30 Goed nieuws. PSV wil het contract van John de Jong verlengen! Aldus het ED.
Bij Doan kun je nu een klein vraagtekentje zetten of het wel die miskoop was. Als die dit jaar fit als een hoentje was geweest had hij dit jaar 20 a 25 wedstrijden gespeeld en was hij niet voor 5 miljoen op te halen. Bruma en Baumgartl zijn de dure missers maar daarna heeft John zich keurig hersteld op het gebied van aankopen. De rest was eigenlijk altijd wel in orde.
Toch is de verdeeldheid heel groot onder de supporters. Ik ben zelf wel van continuïteit op bepaalde posities en denk dat er meer winst is te behalen op het gebied van scouting dan in de laag van managers.
-
- Internationale topspeler
Ik vind het prima nieuws om mee wakker te worden.
Wat voor referentiekader heb je nou als het gaat om een onervaren TD? Weinig denk ik. PSV heeft hem 2 jaar geleden voor de leeuwen gegooid. Ook al was hij jarenlang nauw betrokken bij Brands, op die stoel moet je eerst wat fouten maken en dat heeft ie. Hij is na de stadionrellen blijven zitten en heeft zijn verantwoordelijkheid gepakt. Ik denk niet dat er een beter persoon op die stoel kan zitten dan John de Jong momenteel.
Brands kwam van AZ, maar ging ook niet meteen heel goed. We speelden 2011-2012 met fucking Derijck en Marcelo achterin, erger me er gewoon weer aan als ik terug denk. JdJ heeft zomer 2019 als echte les, maar we moeten ook niet vergeten wat voor invloed van Bommel op alles heeft gehad.
2020 ging al meteen beter, begon met Rodriguez en daarna zijn we in de zomer en het najaar flink verwend. En het rijtje talenten dat hij heeft weten aan te trekken, danwel te verlengen is echt niet verkeerd. Hij lijkt net als Brands niet alleen de buitenkansjes te zien, maar ze ook te kunnen halen en tegen prima voorwaarden. Daarnaast gaat deze zomer gigantisch gerenoveerd worden, dat kun je echt niet even bij een nieuwe man neerleggen. Toon, John, Roger en Peter, dat staat momenteel en dat gaat goed. Laat dat het fundament zijn voor de komende jaren.
Wat voor referentiekader heb je nou als het gaat om een onervaren TD? Weinig denk ik. PSV heeft hem 2 jaar geleden voor de leeuwen gegooid. Ook al was hij jarenlang nauw betrokken bij Brands, op die stoel moet je eerst wat fouten maken en dat heeft ie. Hij is na de stadionrellen blijven zitten en heeft zijn verantwoordelijkheid gepakt. Ik denk niet dat er een beter persoon op die stoel kan zitten dan John de Jong momenteel.
Brands kwam van AZ, maar ging ook niet meteen heel goed. We speelden 2011-2012 met fucking Derijck en Marcelo achterin, erger me er gewoon weer aan als ik terug denk. JdJ heeft zomer 2019 als echte les, maar we moeten ook niet vergeten wat voor invloed van Bommel op alles heeft gehad.
2020 ging al meteen beter, begon met Rodriguez en daarna zijn we in de zomer en het najaar flink verwend. En het rijtje talenten dat hij heeft weten aan te trekken, danwel te verlengen is echt niet verkeerd. Hij lijkt net als Brands niet alleen de buitenkansjes te zien, maar ze ook te kunnen halen en tegen prima voorwaarden. Daarnaast gaat deze zomer gigantisch gerenoveerd worden, dat kun je echt niet even bij een nieuwe man neerleggen. Toon, John, Roger en Peter, dat staat momenteel en dat gaat goed. Laat dat het fundament zijn voor de komende jaren.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Revolinho wrote: ↑21 Apr 2021, 08:46 Ik vind het prima nieuws om mee wakker te worden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik ben benieuwd of een deel van zijn takenpakket naar iemand anders gaat zoals hij zelf al ruim 1,5 jaar geleden opperde.
- Joenepsv
- Legende
Ben altijd positief geweest over John. Vind voor zijn positie continuïteit wel een pré. Iemand die een bepaalde lijn uitzet. Bovendien een echte PSV'er. Is als speler, scout, hoofdscouting en nu TD al jaren aan onze club verbonden dus hij kent het door en door. Hij was in zijn tweede jaar als td wat ongelukkig met aankopen en Bruma en Baumgartl zijn een regelrechte flop gebleken, maar toen ze gehaald werden vond ik het zo gek nog niet. Met terugwerkende kracht blijken Doan en met name Boscagli toch niet zulke gekke aankopen. En vorig jaar heeft hij het heel goed gedaan naar mijn mening. Hele goede spelers gehaald, bijna allemaal (oud) international. Als Ajax die gasten had gehaald hadden ze bij Espn, De Telegraaf, Studio voetbal etc rauwe handen van het rukken. Daarnaast vind ik dat hij een goed oog heeft voor de opleiding. Slaagt er vaak in om jonge spelers lang vast te leggen en vroeg contracten te verlengen van spelers die doorbreken bij het eerste. Daar gaan we de vruchten van plukken binnenkort. Ik weet dat er wat tweespalt is onder de supporters wat John betreft maar ik vraag me af wie zou het beter doen?
- Joenepsv
- Legende
Daar ben ik zelf ook benieuwd naar. Bij Ajax hebben ze dat idee inmiddels gekaapt en die lange Hamstra aangesteld. Denk dat als hij blijft er een soort assistent voor hem bijkomt. Stan Valckx ofzoShovingNE2 wrote: ↑21 Apr 2021, 09:08 Ik ben benieuwd of een deel van zijn takenpakket naar iemand anders gaat zoals hij zelf al ruim 1,5 jaar geleden opperde.