Ibrahim Sangaré
-
- Internationale topspeler
Ik denk dat het een financiële beslissingen is voor Ibi zelf. Als hij de transfer nu maakt, krijgt hij een deel van het bedrag dat ze voor hem betalen. Laten we zeggen, ik gok nu, dat dat 7 miljoen is. Is geen bedrag dat je zomaar even afwimpelt. Die jongen komt van niks.
Verloopt de clausule, dan zal hij niet meer meedelen verwacht ik. Dan blijf je dus puur vanwege de lol die je hier hebt met je maatjes en de deelname aan CL. Dat is een dure beslissing, maar kan natuurlijk goed uitpakken als hij een goed seizoen met PSV draait. Dan komt er volgend jaar nog een betere club en is de stap daarheen makkelijker dan wanneer hij 1 goed jaar bij NF speelt. Die gaan dan de jackpot voor hem vragen.
Ik snap dus wel dat hij twijfelt. Hoop alleen wel dat hij blijft, want hij brengt power die we al jaren niet meer hebben gezien bij PSV. En natuurlijk die glimlach.
Verloopt de clausule, dan zal hij niet meer meedelen verwacht ik. Dan blijf je dus puur vanwege de lol die je hier hebt met je maatjes en de deelname aan CL. Dat is een dure beslissing, maar kan natuurlijk goed uitpakken als hij een goed seizoen met PSV draait. Dan komt er volgend jaar nog een betere club en is de stap daarheen makkelijker dan wanneer hij 1 goed jaar bij NF speelt. Die gaan dan de jackpot voor hem vragen.
Ik snap dus wel dat hij twijfelt. Hoop alleen wel dat hij blijft, want hij brengt power die we al jaren niet meer hebben gezien bij PSV. En natuurlijk die glimlach.
-
- Vedette
Zijn er nog geruchten rond andere uitgaande transfers? Is El Ghazi al op weg richting de zandbak? Ramalho gespot op het vliegveld voor een enkeltje Brazilië? Zitten nu fans van een 2. Bundesliga team al f5’end te wachten tot Guus Til wordt aangekondigd?
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
De zandbak is toch nog drie weken open voor transfers toch? El Ghazi kan je dus nog altijd verkopen dan, gewoon een signaal geven met 0,0 speeltijd.Johann Vogel wrote: ↑01 Sep 2023, 11:50 Zijn er nog geruchten rond andere uitgaande transfers? Is El Ghazi al op weg richting de zandbak? Ramalho gespot op het vliegveld voor een enkeltje Brazilië? Zitten nu fans van een 2. Bundesliga team al f5’end te wachten tot Guus Til wordt aangekondigd?
-
- Jeugdspeler
Mooi voor Sangaré dat Forest hem zo graag wil, zal toch vleiend voelen. Dan hebben ze wel echt hun werk gedaan. In plaats van een club die dalijk uit "paniek" langskomt. Maar, lastige afweging voor hem. Gaat ie voor de "Wijnaldum-route" of gaat ie voor de kans (geen garanties) om volgend jaar als "grote meneer" te vertrekken naar een mogelijk aansprekender club?
- DC_PSV
- Vedette
Hij kan daar de best betaalde speler worden, de duurste transfer ooit en een jaar Forest gebruiken als tussenstop naar Chelsea, Man City of Liverpool. Het is een nietszeggende grauwe kutclub, maar ik snap dat hij gevleid is door de interesse.
#simplythebest
-
- Nationale topspeler
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Veerman
Dan denk ik wel. Samen met een CV uit het A lijstjeOntbijtkoek wrote: ↑01 Sep 2023, 12:30 Als onze Ivoriaan toch vertrekt, kunnen we Vranckx dan nog verwachten of is dat klaar?
- DonyellMalen
- Legende
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Het kan ook zijn dat PSV hem gewoon richting de uitgang duwt. Vervanger is er / staat klaar en zal minder spelen met schouten.
Geld zal nodig zijn voor Rcv.
Ben benieuwd hoe dit afloopt…
- DC_PSV
- Vedette
PSV zal dit never nooit doen, zelfs als ze van een miskoop afwillen zoals Lucassen.Qwazi a Dodo wrote: ↑01 Sep 2023, 12:33 Het kan ook zijn dat PSV hem gewoon richting de uitgang duwt. Vervanger is er / staat klaar en zal minder spelen met schouten.
#simplythebest
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Wat ga ik je missen grote vriendelijke reus
We can't change the world until we change ourselves.