Armada wrote: ↑01 Sep 2023, 12:54
Vranckx, Debast, Bakayoko... Vanaf volgende week Westmalle Triple op de tap in het stadion. Wat zullen we er iedere wedstrijd uitzien!
Vranckx, Debast, Bakayoko... Vanaf volgende week Westmalle Triple op de tap in het stadion. Wat zullen we er iedere wedstrijd uitzien!
is dit serieus aan de orde?
Volgens mij zijn er al contacten gelegd met de paters van Westmalle...
RIO wrote: ↑01 Sep 2023, 12:53
100% geen Sanchez. Moet 30 miljoen kosten voor 3 jaar contract.
Volgens jou kwam de Ketelaere ook
Ja klopt. Zat ik fout. Maar ik wist ook dat Ibi ging voordat Rik en Fabrizio het melden. Sterker nog, ik wist het op het moment dat ie het besloten had.
Ja klopt. Zat ik fout. Maar ik wist ook dat Ibi ging voordat Rik en Fabrizio het melden. Sterker nog, ik wist het op het moment dat ie het besloten had.
is dit serieus aan de orde?
Heb je de laatste maanden toevallig meegekeken op dit forum?
Ik lees nog nergens iets over Vranckx in de media/Twitter. Alleen hier. Of zie ik iets over het hoofd? Elfrink schreef laatst dat er geen vervanger komt voor Sangare
Kunnen die aanwinsten eventueel nog aansluiten morgen? Zou wel klote zijn als je straks Ibi kwijt bent en bijvoorbeeld Vranckx niet meer kunt aanmelden voor komende speelronde.
Madueke wrote: ↑01 Sep 2023, 12:58
Kunnen die aanwinsten eventueel nog aansluiten morgen? Zou wel klote zijn als je straks Ibi kwijt bent en bijvoorbeeld Vranckx niet meer kunt aanmelden voor komende speelronde.
Ach, voor die ene wedstrijd lossen we het wel op wen andere manier op
RIO wrote: ↑01 Sep 2023, 12:53
100% geen Sanchez. Moet 30 miljoen kosten voor 3 jaar contract.
De LCV was met de linksbuiten onze topprioriteit deze transferperiode. Daar gaat echt wel met de verkoop van Sangaré Earnies eerste keus komen. Kan me niet voorstellen dan dat dan hangt op het verschil tussen 12 of 15 mio. Wellicht dat Tottenham nog een stapje terug doet met naderen van de deadline. Verschil in Salaris met Debast zal er zijn, maar ik schat Sanchez ook wel hoger in, ook als waarde voor PSV . Gewoon onze vaste top CV voor de komende 3 jaar. Ik zie Sanchez ook wel komen.
Last edited by Lucky Luc on 01 Sep 2023, 12:59, edited 1 time in total.
Godver als je op een deadline day Vranckx, Lozano en een CV kan presenteren zeg. De afgelopen jaren stond de deadline day in het teken van ‘de lampen gaan uit, men is klaar bij PSV, morgen een groot interview met De Jong waarom alles net niet op zijn plaats viel”