Ex
Ibrahim Sangaré
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Zou mijn goedkeuring hebben.
- Armada
- Internationale topspeler
Helemaal niet leuk dat hij gaat! Hele fijne gast en speler!
Ik denk wel het beste moment voor Sanga en voor PSV. Een afscheid door de voordeur, lachend... zoals hij altijd deed.
Toen Sanga boos in de auto ging zitten toen Ruud vertrok.. dat tekent Sanga.
Ik denk wel het beste moment voor Sanga en voor PSV. Een afscheid door de voordeur, lachend... zoals hij altijd deed.
Toen Sanga boos in de auto ging zitten toen Ruud vertrok.. dat tekent Sanga.
- These users thanked the author Armada for the post (total 17):
- ElTigre • Robson de Souza • NotoriousBIG046 • DonyellMalen • Rikkert1234 • Frank • TomV23 • alu.w • Paulus1913 • GiveCup2day • Ykhim • koetje • Siemen • RV1913 • MaartenV • Hammer • Ren Höek
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik wil echt een groots afscheid voor deze man. Ik ga hem oprecht missen. Gebeurt me niet snel bij spelers.
-
- Vedette
Hoezeer ik hem ook ga missen, overall gaan we er denk ik niet per se op achteruit, mits Vranckx + CV worden gehaald.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
- milansandro • Leon77M • johan derksen
-
- Vedette
Volgens Marco: De middenvelder vertrekt, als de laatste formaliteiten op Deadline Day afgerond worden, naar Nottingham Forest. De Engelse club wil een bedrag van 35 miljoen euro exclusief bonussen betalen.
-
- Bankzitter
In vind het echt jammer dat hij gaat. Had de laatste dagen de hoop gekregen dat hij nog een jaartje wilde blijven om te schitteren met PSV in de CL en afscheid te nemen met een kampioenschap. Helaas mocht het niet zo zijn, veel succes in Nottingham en wie weet kom je nog eens terug!
- These users thanked the author Mithras for the post:
- NotoriousBIG046
- Armada
- These users thanked the author Armada for the post (total 4):
- GiveCup2day • Kritischepsver • Vincent Vega • Tutti Frutti
- Standbeeld
- Mister PSV
Rik in zijn artikel op ed.nlDe Afrikaan zou vrijdagmiddag gaan trainen met PSV, maar is er naar verwachting niet meer bij en krijgt bij een definitief akkoord toestemming om naar Engeland te vliegen. PSV gaat ruim 35 miljoen euro voor hem cashen en dat bedrag is inclusief een aantal bonussen. Wel was er vrijdagmiddag nog discussie over de betalingstermijnen waar Nottingham aan wil voldoen. PSV wil het geld zo snel mogelijk hebben.
- Armada
Gisteren al hoorde ik dat PSV hier een doorverkooppercentage bij heeft bedongen. Zeer slim voor PSV, die gaat van Nottingham dadelijk naar de top voor echt grof geld.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Geselecteerd voor Oranje
Heerlijke speler, bedankt hiervoor nog John want je hebt echt een topper binnen gehaald met hem.
Het ga je goed, denk dat hij op handen gedragen wordt in de premier league.
Het ga je goed, denk dat hij op handen gedragen wordt in de premier league.
- These users thanked the author LeandroBonfim for the post:
- RIO
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Wel grappig om te zien hoeveel tweets ik voorbij zie komen van opluchting bij Arsenal en Sevilla supporters dat we ‘ beroofd ‘ zijn vlak voor deadline.
Zegt heel veel over onze King SangaMan.
Zegt heel veel over onze King SangaMan.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
Ik ga deze gozer wel missen hoor. Altijd die lach op het gezicht, altijd dat pure geluk uitstralend en altijd goud waard voor onze club. Was echt trots om voor PSV te spelen. Ik hoop enorm dat hij gaat slagen in Engeland. Nottingham Forest vind ik een ongelukkige keuze. Kutvoetbal, degradatievoetbal. Hopelijk wordt hij daar al na een jaar opgepikt.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
- RIO • DSQ2
-
- Vedette
Het is nog wachten tot Ten Hag komt met een bod van 60 omdat hij toch iets wil binnen halen.
Die heeft Sangaré vaak genoeg zien domineren op het middenveld.
Die heeft Sangaré vaak genoeg zien domineren op het middenveld.