Misschien niet waar de grote hype zit vandaag, maar verwachten we eigenlijk nog dat een van onze talentvolle jeugdspelers verhuurd gaan worden? (Van Duiven, Nassoh, Fofana?)
mateja wrote: ↑01 Sep 2023, 13:28
Earnest 'het kan niet allemaal in 1 transferwindow' Stewart is het toch even allemaal in 1 transferwindow aan het doen hè?
mateja wrote: ↑01 Sep 2023, 13:28
Earnest 'het kan niet allemaal in 1 transferwindow' Stewart is het toch even allemaal in 1 transferwindow aan het doen hè?
Armada wrote: ↑31 Aug 2023, 10:53
Laat duidelijk zijn dat de puzzel een stuk ingewikkelder is geworden na gisteren.
Dat is positief nieuws.
Earnie, leg die puzzel nu... nog maar 3 stukjes!!!!!! Het moeilijkste stukje is normaliter nu gelegd. Een hoekstukje (easy), een middenstukje (medium) en een stukje lucht (moeilijker).
Moeilijkste stukje wat gelegd is = Sangaré
Hoekstukje = Lozano
Middenstukje = Vranckx
Stukje lucht = Montes
Ik denk dat de focus nu op CV gaat en dat een vervanger voor Sangaré te moeilijk blijkt om op zo'n korte termijn nog te presenteren. Ik hoor namelijk echt 0,0 over Vranckx.....
KoningB wrote: ↑01 Sep 2023, 13:34
Ik denk dat de focus nu op CV gaat en dat een vervanger voor Sangaré te moeilijk blijkt om op zo'n korte termijn nog te presenteren. Ik hoor namelijk echt 0,0 over Vranckx.....
Vranckx is wel al persoonlijk akkoord met PSV en ook Wolfsburg is akkoord met PSV (dacht ik).
Vranckx is wel al persoonlijk akkoord met PSV en ook Wolfsburg is akkoord met PSV (dacht ik).
Wat een lelijke profielfoto heb jij. Wie is dat eigenlijk?
Dan zou ik zeggen haal die man op en keuren met die handel. Als Vranckx en ook een slager als CV nog lukken dan krijgt Stewart wel echt de kudo's hoor. Topzomer gedraaid dan.
Fok, schiet me nu pas te binnen. Als Earnest snel een CV gefixt moet hebben.....
Van de Biggelaar in Nuenen, gouden kerel en fixt het gelijk. Dan komen we nie in de kou te zitten. Gas erop !