Juancho wrote: ↑01 Sep 2023, 14:27
Big fail anders hoor. Hem laten wachten en wachten en wachten. En dan gaat Sangare en dan is er geen tijd meer. Zou best lachwekkend zijn. Kortom, die jongen wordt gewoon gehaald. Als de verhalen kloppen is alles al rond, zowel met de speler als Wolfsburg.
Is het niet raar dat Wolfsburg daar ook tot het einde van de window op wil wachten?
Denk dat Wolfsburg het graag anders had gezien (dat Vranckx al verkocht was, aan welke club dan ook), maar dat de speler zich (schijnbaar als je de berichten mag geloven) zo duidelijk heeft uitgesproken dat ze niet veel anders kunnen dan wachten.
Bosz zegt net dat t nog steeds onduidelijk is of Sangaré naar Nottingham gaat, ben benieuwd of er daarom nog geen neiwus omtrent Vranckx (of andere vervanger) is. Hopen dat het allemaal in orde komt, nog 9 uur
Bruneau wrote: ↑01 Sep 2023, 14:48
Bosz zegt net dat t nog steeds onduidelijk is of Sangaré naar Nottingham gaat, ben benieuwd of er daarom nog geen neiwus omtrent Vranckx (of andere vervanger) is. Hopen dat het allemaal in orde komt, nog 9 uur
Zie het bericht van @Armada . Dan snap je waarom.
Als ik Wolfsburg was, vroeg ik 2m meer.. die moet PSV dan maar door NF laten tikken vanuit een hoger basisbedrag Sangare.
Als ik Wolfsburg was, vroeg ik 2m meer.. die moet PSV dan maar door NF laten tikken vanuit een hoger basisbedrag Sangare.
Als ik was, zou ik dat niet betalen. Ze hebben eigenlijk een slechte positie in deze onderhandelingen. De speler wilt graag naar PSV, en ze hebben zelf al een vervanger. Waardeloos dus om 2 miljoen extra te vragen