Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Baka blijkt dus een heel bijzonder mens te zijn. En een uitzondering in de voetbalwereld.
Dat spreekt absoluut voor hem. Voor hem en voor PSV dus heel mooi nieuws dat hij blijft (Y) :boks:
O Goleiro Grande wrote: 01 Sep 2023, 11:29 maar met clausules in de contracten van Gakpo, Simon en Sangaré
Welke clausule had Cody dan?
PSV had het geld hard nodig, daarom werd Cody verkocht. En het betrof Liverpool, waardoor Cody alsnog graag wilde vertrekken (logisch natuurlijk).

Simons had zonder clausule nooit bij PSV gespeeld, vergeet dat element vooral niet.

En voor zowel Sanga als PSV blijkt die clausule prima te zijn, clubs weten precies waar ze aan toe zijn en voor (veel) meer zou hij toch niet verkocht worden. Ondanks dat ik hem zelf veel meer waard vind en het onbegrijpelijk vind dat nog geen PL club dat bedrag lachend is komen aftikken.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zonder Simons (en Ruud), nooit geen 2e plek. Ben stiekem blij dat Johan blijft. Pareltje.
Frank
Lid 2e elftal

Guus Peters bevestigd wat ik al dacht, de zaakwaarnemer van Bakayoko wilde hem heel graag wegbrengen voor de poen. Gelukkig heeft Bakayoko z'n poot stijf gehouden.
koetje
Legende

Frank wrote: 01 Sep 2023, 11:59 Guus Peters bevestigd wat ik al dacht, de zaakwaarnemer van Bakayoko wilde hem heel graag wegbrengen voor de poen. Gelukkig heeft Bakayoko z'n poot stijf gehouden.
Het is bijna altijd hetzelfde met die zaakwaarnemers. Het begint al vaak bij de naam. Fulco bijvoorbeeld. Dan weet je eigenlijk al genoeg.

Die zaakwaarnemers willen altijd een speler wegbrengen. Nu het poen pakken. Volgend jaar ben je wellicht al ingeruild voor een ander. Mocht een speler niet lukken ook mooi. Kun je nog een keer poen pakken bij een nieuwe transfer of verhuur. Dubbel kassa.

En maar mooie verhaaltjes richting spelers houden.
Armada
Internationale topspeler

Andere plus hiervan is dat Baka geluisterd heeft naar Bosz en niet naar zijn zaakwaarnemer.

… natuurlijk ook naar eigen gevoel en familie… maar toch: het schept een band.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 2):
    Tutti FruttiDonyellMalen
    DonyellMalen
    Legende

Johan :heart:

Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Ze weten het weer mooi te verkopen daar in Engeland :mrgreen:
    PSV have not been able to get a suitable replacement for the player and he is now expected to stay ❌
  • These users thanked the author Leon77M for the post:
    Gekke Gerrit
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Small club Brentford.
    Lucky Luc
    Jeugdspeler

Top dat Bakayoko blijft. Laat hem maar doorontwikkelen bij ons. Die wordt alleen maar beter en meer waard.
    Zou ook zuur zijn als we onze talenten gaan verkopen voor we er zelf echt van kunnen profiteren. Voor de speler en ook de afspiegeling op PSV is dit echt beter (zie Madueke).
    Een ontwikkelpad als Depay, Gakpo, Malen, Affelay is het perspectief dat we onze toptalenten moeten bieden
    Hatseflats
    Vedette

Leon77M wrote: 01 Sep 2023, 12:28 Ze weten het weer mooi te verkopen daar in Engeland :mrgreen:
    PSV have not been able to get a suitable replacement for the player and he is now expected to stay ❌
    Denk ook dat Lozano niet goed genoeg is als vervanger :lol:
    Madueke
    Legende

Is er wat bekend over die zaakwaarnemer? Johan is zijn enige cliënt.

Wat ze bij FC Afkicken al zeiden, als Johan dat gepush niet prettig heeft gevonden dan gooit die zaakwaarnemer straks zijn eigen glazen in en heeft hij geen spelers meer.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Ren Höek wrote: 01 Sep 2023, 11:40 Baka blijkt dus een heel bijzonder mens te zijn. En een uitzondering in de voetbalwereld.
    Dat spreekt absoluut voor hem. Voor hem en voor PSV dus heel mooi nieuws dat hij blijft (Y) :boks:
    O Goleiro Grande wrote: 01 Sep 2023, 11:29 maar met clausules in de contracten van Gakpo, Simon en Sangaré
    Welke clausule had Cody dan?
    PSV had het geld hard nodig, daarom werd Cody verkocht. En het betrof Liverpool, waardoor Cody alsnog graag wilde vertrekken (logisch natuurlijk).

Simons had zonder clausule nooit bij PSV gespeeld, vergeet dat element vooral niet.

En voor zowel Sanga als PSV blijkt die clausule prima te zijn, clubs weten precies waar ze aan toe zijn en voor (veel) meer zou hij toch niet verkocht worden. Ondanks dat ik hem zelf veel meer waard vind en het onbegrijpelijk vind dat nog geen PL club dat bedrag lachend is komen aftikken.
    Snap de discussie niet. Ik zeg toch dat gezien de situatie waarin PSV zich bevond op dat moment die meewerkende opstelling cq clausules begrijpelijk is?
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Ik vind het mooi dat deze jongen de weg van de geleidelijkheid kiest. Verstandig ook van hem. Tegelijkertijd acht ik de kans niet groot dat dit bod over een jaar ofzo nog wordt geëvenaard. Ik verwacht niet dat de volledige potentie die hierin is verdisconteerd er uit gaat komen. Desalniettemin blij dat hij blijft. We zijn immers een voetbalclub en geen accountants.
    fritske
    Bankzitter

Sparts wrote: 01 Sep 2023, 12:38 Ik vind het mooi dat deze jongen de weg van de geleidelijkheid kiest. Verstandig ook van hem. Tegelijkertijd acht ik de kans niet groot dat dit bod over een jaar ofzo nog wordt geëvenaard. Ik verwacht niet dat de volledige potentie die hierin is verdisconteerd er uit gaat komen. Desalniettemin blij dat hij blijft. We zijn immers een voetbalclub en geen accountants.
    Hij schiet België komend EK naar de halve finales waar ze NL treffen, wordt alleen maar meer waard
    :logoo:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Voor degene die nog twijfelde wie er rechtsbuiten gaat spelen:

PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

SKERLA wrote: 01 Sep 2023, 14:45 Voor degene die nog twijfelde wie er rechtsbuiten gaat spelen:

Ja, dus wie gaat nou rechtsbuiten spelen? :grin:
    SKERLA
    Legende

PSVAchterhoek wrote: 01 Sep 2023, 14:47
    SKERLA wrote: 01 Sep 2023, 14:45 Voor degene die nog twijfelde wie er rechtsbuiten gaat spelen:

Vertessen.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    trouwepsvfan
    Hatseflats
    Vedette

Ja, SKERLA , wie gaat er rechtsbuiten spelen? :grin: :tear:
    RSPSV
    Lid 2e elftal

Bakayano
    nilssonH
    Moderator

Bij Afkicken zit nu een individuele coach die onder andere met Baka en Saibari werkt.
  • These users thanked the author nilssonH for the post:
    Heruone
    SKERLA
    Legende

Hatseflats wrote: 01 Sep 2023, 14:48

Ja, @SKERLA , wie gaat er rechtsbuiten spelen? :grin: :tear:
    "Daarbij kun je als trainer alleen maar eerlijk zijn en zeggen dat je altijd meer dan elf spelers nodig hebt."

Duidelijker kan niet. Lozano in, Baka out.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Hatseflats
    trouwepsvfan
    Vedette

In dat opzicht vind ik het wel interessant dat hij dus perse wil blijven en niet naar Engeland wil. Hij weet notabene dat hij tweede viool wordt.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Persepolis
    Vedette

Hij gaat gewoon de concurrentie aan. Iets wat we nodig hebben en de afgelopen jaren hebben gemist bij PSV: concurrentie. Wordt ie beter van.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 14:52 In dat opzicht vind ik het wel interessant dat hij dus perse wil blijven en niet naar Engeland wil. Hij weet notabene dat hij tweede viool wordt.
    Zou ie daar ook zijn, met nog veel minder kans op spelen...
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    koetje
    Legende

Wel goed dat Bakayoko zijn zaakwaarnemer voor hem laat werken in plaats van andersom.

Veel voetballers hebben van dat standaard Brobbey gelul dat ze het aan hun zaakwaarnemer overlaten. Dan wordt je een soort lijfeigene. Goed dat je als 20 jarige al zelf regie neemt. Dat zijn de 'echte' wat mij betreft.
    Post Reply