Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Had (ondanks zijn goede spel) gewisseld moeten worden. Volgende week tegen Sparta maar even met Mauro op linksback graag.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat een geweldenaar zeg. Sangare en hij zijn echt waanzinnige aankopen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Omdat ik vandaag aandacht wil voor alle uitblinkers: ook Max mocht er wezen. Als hij het op z'n heupen heeft, dan is het een genot om naar te kijken. Wat een machine.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zegt genoeg dat we dit soort wedstrijden als normaal beschouwen voor hem.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Echt een Maxchine
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft het meest constante linkerbeen dat ik ooit heb gezien. Je ziet die man zelden een slechte voorzet geven of een bal die volledig afzwaait: alles strak, met de juiste snelheid gegeven.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat Max zondag rust krijgt.
Gewoon beginnen op de bank en als het mis dreigt te gaan laten spelen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 27 Nov 2020, 00:05 Omdat ik vandaag aandacht wil voor alle uitblinkers: ook Max mocht er wezen. Als hij het op z'n heupen heeft, dan is het een genot om naar te kijken. Wat een machine.
Stapeltje veren gevonden? :mrgreen: Maar. Eens. Max is een baas.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Met een beter bezetting voor goal en meer samenspelen gaat hij op nog meer assists komen.

Vandaag zes of zeven keer een vrije voorzet gegeven. Die is meestal snel gegeven en snoeihard, een teen er tegen aan is voldoende. Naar mijn idee is daar nog meer uit te halen.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die gast is fantastisch. Het gaat om een halve meter of minder zo vlak voor de goal maar zijn voorzetten en overzicht is echt meesterlijk.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het is met terugwerkende kracht een stunt van jewelste dat hij bij ons speelt. Een hele knappe transfer. Hoop dat we nog een poosje van hem kunnen genieten maar ik ben er bang voor. Hij speelt geweldig en is inmiddels Duits international. Denk dat John voorzichtig al in zijn bestanden kan kijken naar een nieuwe linksback.

Zou me overigens niks verbazen als hij rust krijgt zondag. Zat er helemaal doorheen aan het einde van de wedstrijd. Het feit dat we hem en ook Dumfries niet fatsoenlijk kunnen vervangen vind ik wel een probleem.
tijn0

Was bepalend in onze goede eerste helft. Loopt in 45 minuten continu heen en weer. Misschien kunnen we nog ergens een back-up vandaan toveren in de winter, want dit houdt hij nooit zo vol.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja is zeker nodig.
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 04 Dec 2020, 08:24 Het is met terugwerkende kracht een stunt van jewelste dat hij bij ons speelt. Een hele knappe transfer. Hoop dat we nog een poosje van hem kunnen genieten maar ik ben er bang voor. Hij speelt geweldig en is inmiddels Duits international. Denk dat John voorzichtig al in zijn bestanden kan kijken naar een nieuwe linksback.

Zou me overigens niks verbazen als hij rust krijgt zondag. Zat er helemaal doorheen aan het einde van de wedstrijd. Het feit dat we hem en ook Dumfries niet fatsoenlijk kunnen vervangen vind ik wel een probleem.
Wat mij betreft krijgt hij rust regen Omonia, geplaatst zijn we toch al.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vond hem maar matig beginnen eigenlijk, maar hij herstelde zich uitstekend.
Met wederom een uitstekende assist, hij is echt een fantastische aankoop.

En veel andere clubs hebben behoorlijk lopen slapen, maar dat is prima.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het heel prettig dat PSV nog in staat is om zulke spelers te halen die het niveau omhoog brengen, al wat relevante ervaring hebben en vanaf dag 1 er staat. Dit soort spelers kunnen qua transfersom met een eenjarig contract opeens haalbaar worden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Zijn grootste kracht is ook zijn grootste zwakte. Hij is er namelijk altijd. Als back wordt soms gezegd dat je beter 5 goede momenten kan kiezen dan constant gaan maar dat is in dit systeem ook niet het geval. Maar als je ziet hoe diep hij druk zet op de helft van de tegenstander dan is het niet gek dat hij na 60 min al in het rood zit.

Wat we eigenlijk nodig hebben is een linksback die elke wedstrijd de laatste 20 a 25 min kan spelen als het nodig is. Als je 2 0 voor staat, of als Max er doorheen zit of zelfs als je 2 0 achter staat. Die back-up kun je best wel wat bieden qua speeltijd en met een druk programma helemaal. Daarnaast kunnen we al voorsorteren op een vertrek van Max zodat we ook rustig kunnen speuren naar een nieuwe Max.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Max is zo goed, zo constant. Heerlijk, wat een aankoop!
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Verdedigend is hij niet heel sterk anders hoor.
Ex unitate vires
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 04 Dec 2020, 10:30 Wat we eigenlijk nodig hebben is een linksback die elke wedstrijd de laatste 20 a 25 min kan spelen als het nodig is. Als je 2 0 voor staat, of als Max er doorheen zit of zelfs als je 2 0 achter staat. Die back-up kun je best wel wat bieden qua speeltijd en met een druk programma helemaal. Daarnaast kunnen we al voorsorteren op een vertrek van Max zodat we ook rustig kunnen speuren naar een nieuwe Max.
Brenet zou voor zowel links als rechts echt geen gekke optie zijn in de winter. Past volgens mij prima in deze speelstijl.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 04 Dec 2020, 10:35 Verdedigend is hij niet heel sterk anders hoor.
Het scheelt dat dat dan ook niet zijn belangrijkste taak is. Das war einmal dat backs primaire taak verdedigen was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 04 Dec 2020, 10:35 Verdedigend is hij niet heel sterk anders hoor.

Het is geen Dumfries maar ook zeker geen koekebakker. Wint bijna al zijn duels wanneer hij fel op de aanname zit. Alleen in de 1 tegen 1 laat hij zich nog wel eens te simpel uitkappen maar dat vindt ik bij Denzel ook vaak het geval. Laten we alsjeblieft dolgelukkig zijn met deze stoomtrein op links want die speelt hier volgende jaar echt niet meer.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Oh ja maar ik ben ontzettend blij met Max, misschien wel de allerbeste aankoop van afgelopen transferperiode. Maar ik wilde wel de kanttekening plaatsen op alle euforie die hier heerst.
Ex unitate vires
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gister was hij na 80 minuten ook wel op hoor. Dat was ook zichtbaar toen die Machis ineens tegenover hem stond.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No



Baas
Post Reply