wordt steeds niet op gereageerd dus zal wel niks in hebben gezeten en weg zijn gegaan,.Ontbijtkoek wrote: ↑01 Sep 2023, 15:38 Is er al nieuws over dat geblindeerde busje voor het stadion?
Transferwindow 2023/24
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Lang
- These users thanked the author HetErKijkOp for the post:
- Ontbijtkoek
-
- Nationale topspeler
GeldLarsKempie wrote: ↑01 Sep 2023, 15:40 Ik vind dit heel gek. Rik geeft aan dat Sangare het lastig heeft met zijn vertrek. De directie accepteert een bod onder de clausule. En PSV haal geen vervanger voor Sangare en CV is nog hoogst onduidelijk. Waarom dan toch deze deal maken ?
- Stefan1913
- Jeugdspeler
Hoe weten we dat? Als Rik er sinds gisteren een hard hoofd in heeft dat Vranckx naar PSV komt, dan zit hij misschien wel helemaal niet meer in de startblokken. Kan me voorstellen dat hij op de allerlaatste dag ook doorschakelt.
- These users thanked the author Stefan1913 for the post:
- HetErKijkOp
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Armada is mijn laatste hoop voor Vranckx
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
- Ontbijtkoek
- Ardbeg
- Mister PSV
Helemaal niet gek. Ontzettend logisch. PSV wil afmaken waar ze mee bezig zijn en daar zijn de centen voor nodig.LarsKempie wrote: ↑01 Sep 2023, 15:40 Ik vind dit heel gek. Rik geeft aan dat Sangare het lastig heeft met zijn vertrek. De directie accepteert een bod onder de clausule. En PSV haal geen vervanger voor Sangare en CV is nog hoogst onduidelijk. Waarom dan toch deze deal maken ?
- Lente
- Meervoudig international
Heeft een clausule toch, net als onze Sanga. Dan heeft Espanyol niet zo heel veel tegen te houden (mocht het waar zijn van die clausule).Captain(C) wrote: ↑01 Sep 2023, 15:40Helemaal mee eens, al las ik dat Espanyol Montes niet meer laat gaan.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Lang
kloptDumfel Demfries wrote: ↑01 Sep 2023, 15:44Wordt met die keuring niet bedoeld dat Sangare nog gekeurd moet worden?
-
- Jeugdspeler
Die top RCV gaat er gewoon komen. Alle vertrouwen in Earnie. Pijlen werden zo lang het verantwoord is nog gericht op de 1e keus (Sanchez / Debast).
Verder moest het ook een soort van gelijk oversteken worden omdat, na de aankoop van Lozano, voor de “1e keus” RCV financieel een getekend contract van Sangaré nodig is. Dat is nu rond blijkbaar dus de volgende stap kan worden gezet. Ik verwacht ook nog Vrankcx.
Verder moest het ook een soort van gelijk oversteken worden omdat, na de aankoop van Lozano, voor de “1e keus” RCV financieel een getekend contract van Sangaré nodig is. Dat is nu rond blijkbaar dus de volgende stap kan worden gezet. Ik verwacht ook nog Vrankcx.
Last edited by Lucky Luc on 01 Sep 2023, 16:28, edited 2 times in total.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Denzel Dumfries
Spelers in Spanje hebben altijd een clausule, het gaat er natuurlijk om hoe hoog die nou precies isLente wrote: ↑01 Sep 2023, 15:45Heeft een clausule toch, net als onze Sanga. Dan heeft Espanyol niet zo heel veel tegen te houden (mocht het waar zijn van die clausule).Captain(C) wrote: ↑01 Sep 2023, 15:40
Helemaal mee eens, al las ik dat Espanyol Montes niet meer laat gaan.
-
- Internationale topspeler
Ik hoop toch dat we een rcv krijgen?
- These users thanked the author Breur for the post:
- GiveCup2day
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Cody Gakpo
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
RCV, LCV's hebben we voldoende in kwantiteit.Lucky Luc wrote: ↑01 Sep 2023, 15:46 Die top LCV gaat er gewoon komen. Alle vertrouwen in Earnie. Pijlen werden zo lang het verantwoord is nog gericht op de 1e keus (Sanchez / Debast).
Verder moest het ook een soort van gelijk oversteken worden omdat, na de aankoop van Lozano, voor de “1e keus” LCV financieel een getekend contract van Sangaré nodig is. Dat is nu rond blijkbaar dus de volgende stap kan worden gezet. Ik verwacht ook nog Vrankcx.
-
Die CV moet er wat mij betreft toch wel komen. Anders is het wel een smetje op deze transferperiode. Er is geld, en dat er versterking moest komen was vanaf het begin al duidelijk. Brantwaithe en onze Duitse vriend zijn vertrokken. Teze wordt half gezien als RB. Dan heb je dus Obispo, die nog herstellende is, Ramalho, die kwalitatief tekort komt en Boscagli. Naast dat het dun bezet is, is het kwalitatief dus ook niet je van het.
Daarom verwacht ik sowieso dat er nog een goede CV bijkomt vandaag. Anders zou er echt een flater zijn begaan wat mij betreft.
Daarom verwacht ik sowieso dat er nog een goede CV bijkomt vandaag. Anders zou er echt een flater zijn begaan wat mij betreft.
-
- Legende
Gelukkig weet niemand hoe ver ik gisteren was met mijn nog op te leveren rapport
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Gewoon alvast klaarzetten in outlook om te verzenden om 5 voor 5 en lekker ongegeneerd f5en.Josef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2023, 15:49Gelukkig weet niemand hoe ver ik gisteren was met mijn nog op te leveren rapport
-
- Nationale topspeler
nee armada zei dat de eis was dat er een vervanger moet kunnen worden gehaald voor Ibi weg mochtDumfel Demfries wrote: ↑01 Sep 2023, 15:44Wordt met die keuring niet bedoeld dat Sangare nog gekeurd moet worden?
-
- Nationale topspeler
Uhhh PSV is bezig met een RCV geen LCV.Lucky Luc wrote: ↑01 Sep 2023, 15:46 Die top LCV gaat er gewoon komen. Alle vertrouwen in Earnie. Pijlen werden zo lang het verantwoord is nog gericht op de 1e keus (Sanchez / Debast).
Verder moest het ook een soort van gelijk oversteken worden omdat, na de aankoop van Lozano, voor de “1e keus” LCV financieel een getekend contract van Sangaré nodig is. Dat is nu rond blijkbaar dus de volgende stap kan worden gezet. Ik verwacht ook nog Vrankcx.
- trouwepsvfan
- Vedette
Benieuwd hoe dat te rijmen is met de woorden van Rik over een hard hoofd hebben in Vranckx. Of Rik zit er naast of er komt dan iemand anders voor Ibi.RV1913 wrote: ↑01 Sep 2023, 15:51nee armada zei dat de eis was dat er een vervanger moet kunnen worden gehaald voor Ibi weg mochtDumfel Demfries wrote: ↑01 Sep 2023, 15:44
Wordt met die keuring niet bedoeld dat Sangare nog gekeurd moet worden?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 10):
- Aesir • Zezima • GiveCup2day • Breur • PapaHiljemark • Ykhim • MC Hammer • Heissenberrug • bachus • Ren Höek