Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Til is prima om erbij te houden, maar ik denk dat hij binnen nu en 1 jaar wel verkocht wordt.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
    TigTogFlipMC HammerTrixm
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Standbeeld
    Mister PSV

Heb het idee dat Til en Drommel het ook wel heel erg gezellig vinden bij PSV met dat groepje Nederlandse jongens (Veerman, De Jong, etc).
    Juancho
    Mister PSV

Geen vervanger voor Ibi (lees Vranckx) en geen topper op RCV zou wel een beetje inhouden hoe pasta zonder pasta saus is... 🤔
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Trixm
    Vedette

Joenepsv wrote: 01 Sep 2023, 16:06 Til heb je helemaal niks aan. Dan maar in de winter verkopen.
    Onzin; https://www.transfermarkt.nl/guus-til/l ... ler/372267
    Saibari is underrated.
    Maax
    Meervoudig international

Image

Lozanooo
  • These users thanked the author Maax for the post (total 27):
    giessiePapaHiljemarkMaduekeMC HammerGrasmatJwoeloeSKERLABrabanderJandeVakantiemanLeon77MAsterixArdbegTacticalReliableTienen7Koentjuh7B. DzsudzsakGiveCup2dayAddoCultheldSchnitzel2023J O H NSensationThijsbeast66Frisian1913RemontadaTomV23ruuddevil
    MC Hammer
    International

Juancho wrote: 01 Sep 2023, 16:09 Geen vervanger voor Ibi (lees Vranckx) en geen topper op RCV zou wel een beetje inhouden hoe pasta zonder pasta saus is... 🤔
    Spaghetti aglio e olio is heerlijk! Genoeg smaakmakers, waardoor je geen saus nodig hebt.

Maar maak je geen zorgen, er komt echt wel wat.
  • These users thanked the author MC Hammer for the post (total 2):
    G.M.Gutanoth
    Hammertime!
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Trixm wrote: 01 Sep 2023, 16:09
    Joenepsv wrote: 01 Sep 2023, 16:06 Til heb je helemaal niks aan. Dan maar in de winter verkopen.
    Til heeft maanden geleden voor het laatst gescoord of geassist.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Hoelang geleden is het trouwens dat we geen enkele speler (tot nu toe) verhuurd hebben?
    Juancho
    Mister PSV

MC Hammer wrote: 01 Sep 2023, 16:11
    Juancho wrote: 01 Sep 2023, 16:09 Geen vervanger voor Ibi (lees Vranckx) en geen topper op RCV zou wel een beetje inhouden hoe pasta zonder pasta saus is... 🤔
    Spaghetti aglio e olio is heerlijk! Genoeg smaakmakers, waardoor je geen saus nodig hebt.
    Maar dat is een beetje als een pizza met ananas 🍍... Of bier zonder alcohol 🤔

Van chefkok Earnie mogen we beter verwachten!
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Djorditje10
    Jeugdspeler

Geen Sangare meer, geen vervanger en nog geen CV. Ik vertrouw op Stewart maar het wordt toch wel spannend…. Nog interessante updates perongeluk gemist over de privejet vanuit Luton (Sanchez)?
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Maax wrote: 01 Sep 2023, 16:10 Image

Lozanooo
    Wist niet dat lozano een bril had. Wie loopt daar op de achtergrond eigenlijk in het thuisshirt?
  • These users thanked the author hondjevandebakker for the post (total 2):
    SKERLAMaax
    MC Hammer
    International

Juancho wrote: 01 Sep 2023, 16:12
    MC Hammer wrote: 01 Sep 2023, 16:11

Maar dat is een beetje als een pizza met ananas 🍍... 🤔

Van chefkok Earnie mogen we beter verwachten!
    Blasfemie!

Verder vind ik Vranckx niet noodzakelijk, gezien het aantal middenvelders in de selectie, ook zoals Land. Een laatste man hou ik wel rekening mee, omdat we daar echt vrijwel niks achter de hand hebben.
    Hammertime!
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Haha van vertrouwen bijna naar wanhoop. Er moet nog flink wat gebeuren en ik ben bang dat het niet allemaal gaat lukken.
    Joenepsv
    Legende

Je mag er uiteraard anders over denken maar ik vind Til een verschrikking. Hij heeft de techniek van een zondag amateur en voegt puur voetballend gezien bijzonder weinig toe. Als je voor de positie van aanvallende middenvelder kunt kiezen uit Saibari, Babadi, Tillman en door de komst van Lozano zelfs uit Lang geeft wel aan dat Til vrij weinig te zoeken heeft bij PSV. Maar hij valt wel lekker gretig in steeds.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Pizza met ananas is heerlijk
    Joenepsv
    Legende

Je mag er uiteraard anders over denken maar ik vind Til een verschrikking. Hij heeft de techniek van een zondag amateur en voegt puur voetballend gezien bijzonder weinig toe. Als je voor de positie van aanvallende middenvelder kunt kiezen uit Saibari, Babadi, Tillman en door de komst van Lozano zelfs uit Lang geeft wel aan dat Til vrij weinig te zoeken heeft bij PSV. Maar hij valt wel lekker gretig in steeds.
    Tovast
    Nationale topspeler

Komen echt nog wel een 3 en 6. Komt goed.
  • These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
    DeefPeefDoubleUCoolman
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

Maax wrote: 01 Sep 2023, 16:10 Image

Lozanooo
    Baas!
  • These users thanked the author 7Koentjuh7 for the post:
    Maax
    DonyellMalen
    Legende

Wacht nou maar gewoon af. Er wordt ongetwijfeld keihard gewerkt om alles in orde te krijgen achter de schermen.
    trouwepsvfan
    Vedette

Uit het nieuwe stuk van Rik:

"De Afrikaan zou vrijdagmiddag gaan trainen met PSV, maar is er niet meer bij. Naar verwachting gaat PSV geen vervanger meer voor hem halen."

https://www.ed.nl/PSV/sangare-neemt-afs ... haring_web
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 16:18 Uit het nieuwe stuk van Rik:

"De Afrikaan zou vrijdagmiddag gaan trainen met PSV, maar is er niet meer bij. Naar verwachting gaat PSV geen vervanger meer voor hem halen."

https://www.ed.nl/PSV/sangare-neemt-afs ... haring_web
    Naar verwachting. Rik zei gister ook dat Sangare zou blijven, dus grove korrel zout. Het lijkt mij heel sterk dat Vranckx, die al lang in de wachtkamer zit, niet meer zou lukken. Al het grove onderhandelwerk is daarvoor allang gedaan. Kwestie van ff Bakayoka naar zijn mattie laten bellen, i de auto laaien en hierheen komen.

Het zou gewoon zeer teleurstellend zijn als er geen RCV en vervanger voor Sangaré komt. Maar het is nu nog te vroeg om daarover te sikkepitten, even afwachten tot het 0.00 uur is.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
    StandbeeldOntbijtkoekJoJoLeon77M
    CDune
    Jeugdspeler

Ik begrijp er niets van. Al die tijd gaat het over Vranckx en nu opeens wordt er niet eens over hem gesproken. Ik dacht dat elke positie dubbel bezet moet zijn? Veerman/Babadi, Saibari/Tillman, Schouten/??. Ik mag toch hopen dat gekke Guus niet als een van die zes wordt gezien...Die komt veel te kort.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Vranckx en Bornauw in een package deal zou ook fantastisch zijn. Gooi er met een verkoop van onze Ivoriaanse vriend 20/22 miljoen tegenaan.

Sebastian Bornauw, ook een Belg die met 24 jaar en een flink potentieel ook wel kwaliteiten die we achterin ontberen.
    Hij is groot, sterk, redelijk sterk, ook bij aanvallende spelsituaties enorm gevaarlijk.
    Ook komt hij uit de Anderlecht opleiding en kan opbouwen, maar vooral een echt goede verdediger.
    Geef fluwelen voeten als Debast maar wel degelijk en betrouwbaar. Daarnaast zit hij op dit moment op de bank. Hij wil deze zomer eigenlijk naar de PL, alleen top op heden niet gelukt. Fulham werd genoemd alleen die kozen voor Bassey. Wolfsburg heeft intussen geïnvesteerd in Jenz en Zesiger, die voor mooie bedragen zijn gevonden van onder de 10 miljoen en samen strijden voor de plek naast Lacroix.

Hij heeft zichzelf met zijn vertrek wens in de voet geschoten. Waardoor er wellicht wat mogelijk is...
    Hij is een intussen al ervaren speler in de Bundesliga, vier seizoenen basisspeler, die ook de organisatie achterin goed neer kan zetten.
    Bij Köln deed hij het zo goed dat Wolfsburg 13,50 miljoen heeft neergelegd.
    MC Hammer
    International

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 16:18 Uit het nieuwe stuk van Rik:

Ik neem aan dat "de media" wel even gaan vragen hoe dat zit met die Vranckx. Misschien zit het 'm in persoonlijke eisen (zoals een gegarandeerde basisplaats) en is het ook daarom dat Fiorentina en hij niks werd.

Anders dan dat: alle begrip voor deze keuze. We hebben Saibari, Babadi, Til, Land en Tillman in elk geval. Dat lijkt me best prima. Je wil niet zoals Ajax vorig jaar een spelersbank hebben, van 50+ miljoen.
    Last edited by MC Hammer on 01 Sep 2023, 16:23, edited 1 time in total.
    Hammertime!
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

Heruone wrote: 01 Sep 2023, 16:08 Til is prima om erbij te houden, maar ik denk dat hij binnen nu en 1 jaar wel verkocht wordt.
    Ere wie ere toekomt. Ik ben absoluut geen Til fan (vind dat ie voetballend veel tekort komt) maar door dat sleuren en jagen na het invallen tegen Rangers kwamen de rest wel wat meer aan voetballen toe. Dat is ook een kwaliteit.
    Post Reply