Transferwindow 2023/24
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Til is prima om erbij te houden, maar ik denk dat hij binnen nu en 1 jaar wel verkocht wordt.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
- TigTogFlip • MC Hammer • Trixm
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
Heb het idee dat Til en Drommel het ook wel heel erg gezellig vinden bij PSV met dat groepje Nederlandse jongens (Veerman, De Jong, etc).
- Maax
- Meervoudig international
Lozanooo
- These users thanked the author Maax for the post (total 27):
- giessie • PapaHiljemark • Madueke • MC Hammer • Grasmat • Jwoeloe • SKERLA • Brabander • JandeVakantieman • Leon77M • Asterix • Ardbeg • TacticalReliable • Tienen • 7Koentjuh7 • B. Dzsudzsak • GiveCup2day • AddoCultheld • Schnitzel2023 • J O H N • Sensation • Thijs • beast66 • Frisian1913 • Remontada • TomV23 • ruuddevil
- MC Hammer
- International
Spaghetti aglio e olio is heerlijk! Genoeg smaakmakers, waardoor je geen saus nodig hebt.
Maar maak je geen zorgen, er komt echt wel wat.
Hammertime!
-
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Maar dat is een beetje als een pizza met ananas ... Of bier zonder alcohol
Van chefkok Earnie mogen we beter verwachten!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Jeugdspeler
Geen Sangare meer, geen vervanger en nog geen CV. Ik vertrouw op Stewart maar het wordt toch wel spannend…. Nog interessante updates perongeluk gemist over de privejet vanuit Luton (Sanchez)?
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- MC Hammer
- International
Blasfemie!
Verder vind ik Vranckx niet noodzakelijk, gezien het aantal middenvelders in de selectie, ook zoals Land. Een laatste man hou ik wel rekening mee, omdat we daar echt vrijwel niks achter de hand hebben.
Hammertime!
- Joenepsv
- Legende
Je mag er uiteraard anders over denken maar ik vind Til een verschrikking. Hij heeft de techniek van een zondag amateur en voegt puur voetballend gezien bijzonder weinig toe. Als je voor de positie van aanvallende middenvelder kunt kiezen uit Saibari, Babadi, Tillman en door de komst van Lozano zelfs uit Lang geeft wel aan dat Til vrij weinig te zoeken heeft bij PSV. Maar hij valt wel lekker gretig in steeds.
- Joenepsv
- Legende
Je mag er uiteraard anders over denken maar ik vind Til een verschrikking. Hij heeft de techniek van een zondag amateur en voegt puur voetballend gezien bijzonder weinig toe. Als je voor de positie van aanvallende middenvelder kunt kiezen uit Saibari, Babadi, Tillman en door de komst van Lozano zelfs uit Lang geeft wel aan dat Til vrij weinig te zoeken heeft bij PSV. Maar hij valt wel lekker gretig in steeds.
-
- Lid 2e elftal
- These users thanked the author 7Koentjuh7 for the post:
- Maax
- DonyellMalen
- Legende
Wacht nou maar gewoon af. Er wordt ongetwijfeld keihard gewerkt om alles in orde te krijgen achter de schermen.
- trouwepsvfan
- Vedette
Uit het nieuwe stuk van Rik:
"De Afrikaan zou vrijdagmiddag gaan trainen met PSV, maar is er niet meer bij. Naar verwachting gaat PSV geen vervanger meer voor hem halen."
https://www.ed.nl/PSV/sangare-neemt-afs ... haring_web
"De Afrikaan zou vrijdagmiddag gaan trainen met PSV, maar is er niet meer bij. Naar verwachting gaat PSV geen vervanger meer voor hem halen."
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Naar verwachting. Rik zei gister ook dat Sangare zou blijven, dus grove korrel zout. Het lijkt mij heel sterk dat Vranckx, die al lang in de wachtkamer zit, niet meer zou lukken. Al het grove onderhandelwerk is daarvoor allang gedaan. Kwestie van ff Bakayoka naar zijn mattie laten bellen, i de auto laaien en hierheen komen.trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2023, 16:18 Uit het nieuwe stuk van Rik:
Het zou gewoon zeer teleurstellend zijn als er geen RCV en vervanger voor Sangaré komt. Maar het is nu nog te vroeg om daarover te sikkepitten, even afwachten tot het 0.00 uur is.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
- Standbeeld • Ontbijtkoek • JoJo • Leon77M
-
- Jeugdspeler
Ik begrijp er niets van. Al die tijd gaat het over Vranckx en nu opeens wordt er niet eens over hem gesproken. Ik dacht dat elke positie dubbel bezet moet zijn? Veerman/Babadi, Saibari/Tillman, Schouten/??. Ik mag toch hopen dat gekke Guus niet als een van die zes wordt gezien...Die komt veel te kort.
-
- Lid scoutingsteam
Vranckx en Bornauw in een package deal zou ook fantastisch zijn. Gooi er met een verkoop van onze Ivoriaanse vriend 20/22 miljoen tegenaan.
Sebastian Bornauw, ook een Belg die met 24 jaar en een flink potentieel ook wel kwaliteiten die we achterin ontberen.
Hij is groot, sterk, redelijk sterk, ook bij aanvallende spelsituaties enorm gevaarlijk.
Ook komt hij uit de Anderlecht opleiding en kan opbouwen, maar vooral een echt goede verdediger.
Geef fluwelen voeten als Debast maar wel degelijk en betrouwbaar. Daarnaast zit hij op dit moment op de bank. Hij wil deze zomer eigenlijk naar de PL, alleen top op heden niet gelukt. Fulham werd genoemd alleen die kozen voor Bassey. Wolfsburg heeft intussen geïnvesteerd in Jenz en Zesiger, die voor mooie bedragen zijn gevonden van onder de 10 miljoen en samen strijden voor de plek naast Lacroix.
Hij heeft zichzelf met zijn vertrek wens in de voet geschoten. Waardoor er wellicht wat mogelijk is...
Hij is een intussen al ervaren speler in de Bundesliga, vier seizoenen basisspeler, die ook de organisatie achterin goed neer kan zetten.
Bij Köln deed hij het zo goed dat Wolfsburg 13,50 miljoen heeft neergelegd.
Sebastian Bornauw, ook een Belg die met 24 jaar en een flink potentieel ook wel kwaliteiten die we achterin ontberen.
Hij is groot, sterk, redelijk sterk, ook bij aanvallende spelsituaties enorm gevaarlijk.
Ook komt hij uit de Anderlecht opleiding en kan opbouwen, maar vooral een echt goede verdediger.
Geef fluwelen voeten als Debast maar wel degelijk en betrouwbaar. Daarnaast zit hij op dit moment op de bank. Hij wil deze zomer eigenlijk naar de PL, alleen top op heden niet gelukt. Fulham werd genoemd alleen die kozen voor Bassey. Wolfsburg heeft intussen geïnvesteerd in Jenz en Zesiger, die voor mooie bedragen zijn gevonden van onder de 10 miljoen en samen strijden voor de plek naast Lacroix.
Hij heeft zichzelf met zijn vertrek wens in de voet geschoten. Waardoor er wellicht wat mogelijk is...
Hij is een intussen al ervaren speler in de Bundesliga, vier seizoenen basisspeler, die ook de organisatie achterin goed neer kan zetten.
Bij Köln deed hij het zo goed dat Wolfsburg 13,50 miljoen heeft neergelegd.
- MC Hammer
- International
Ik neem aan dat "de media" wel even gaan vragen hoe dat zit met die Vranckx. Misschien zit het 'm in persoonlijke eisen (zoals een gegarandeerde basisplaats) en is het ook daarom dat Fiorentina en hij niks werd.trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2023, 16:18 Uit het nieuwe stuk van Rik:
Anders dan dat: alle begrip voor deze keuze. We hebben Saibari, Babadi, Til, Land en Tillman in elk geval. Dat lijkt me best prima. Je wil niet zoals Ajax vorig jaar een spelersbank hebben, van 50+ miljoen.
Last edited by MC Hammer on 01 Sep 2023, 16:23, edited 1 time in total.
Hammertime!
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Joey
Ere wie ere toekomt. Ik ben absoluut geen Til fan (vind dat ie voetballend veel tekort komt) maar door dat sleuren en jagen na het invallen tegen Rangers kwamen de rest wel wat meer aan voetballen toe. Dat is ook een kwaliteit.