Sangare was een topvoetballer voor ons. Ik gun hem deze stap naar de PL.
Het ga je goed Ibi!
Ibrahim Sangaré
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Let me tell you something brother. Ik Ben niet van gister, maak me meer zorgen over hem persoonlijk.Josef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2023, 16:27Stel je niet aan, doe gewoon BlackMambaSchoutenBlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 16:26 Voor de mods als hij toch vertrekt mijn account verwijderen aub.
Ben echt pissed of als hij gaat. Musampa
Zal wel garanties krijgen bij degradatie en wat PSV wil weet ik ook niet.
Nothingham (bout dorp zonder kans op prijzen) en dit na al een degradatie meegemaakt te hebben! Wat is hier voor hem nu logisch aan?
Ze doen maar beiden. Zal dan geen surprise meer zijn (voor mij) wanneer ze dan zelf, na hun carriere zelf aangeven dat ze better bij PSV konden blijven.
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat lul jij allemaal zeg Buiten het feit dat Nottingham een heel levendige stad is, waar de fuck heb je het over met je "ik maak me meer zorgen over hem persoonlijk"?BlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 16:41Let me tell you something brother. Ik Ben niet van gister, maak me meer zorgen over hem persoonlijk.
Nothingham (bout dorp zonder kans op prijzen) en dit na al een degradatie meegemaakt te hebben! Wat is hier voor hem nu logisch aan?
Ze doen maar beiden. Zal dan geen surprise meer zijn (voor mij) wanneer ze dan zelf, na hun carriere zelf aangeven dat ze better bij PSV konden blijven.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Well, then let me tell YOU something bro: niemand gaat naar Nottingham om er langdurig te spelen. Een goed seizoen en je wordt gekocht door een club uit de top 8. Zou Sanga direct naar Liverpool oid gaan, en hij speelt niet, is ie veel verder van huis.BlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 16:41Let me tell you something brother. Ik Ben niet van gister, maak me meer zorgen over hem persoonlijk.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Die frikandel heeft ook ooit op het andere PSV forum gelopen. Was ook al een uitdaging om serieus te nemen toenArdbeg wrote: ↑01 Sep 2023, 16:44Wat lul jij allemaal zeg Buiten het feit dat Nottingham een heel levendige stad is, waar de fuck heb je het over met je "ik maak me meer zorgen over hem persoonlijk"?BlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 16:41
Let me tell you something brother. Ik Ben niet van gister, maak me meer zorgen over hem persoonlijk.
- Razzaa
- Jeugdinternational
Moest dat nou
Omdat ik het me niet meer herinner... check gedaan of ie nog van PSV is..?? volgens transfermarkt zit ie op voetballes in Maccabi ..
Hij is toch verkocht (door PSV) toch ??
enne.. trouwens dit wist ik niet ==> Derrick Luckassen is broer van Brian Brobbey (dat verklaart heel veel... ).
Ontopic; Sangaré bedankt voor alles... én het gaat je goed (kan iemand dit ff naar het Frans vertalen.. want Sangaré's Nederlands tsja hij gaf vrijwel nooit interviews in het Nederlands.. dus ik weet nie' .
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Het mag wel iets vriendeiijker. Zeker voor mij als Sangare fan komt je niet leuk over.Ardbeg wrote: ↑01 Sep 2023, 16:44Wat lul jij allemaal zeg Buiten het feit dat Nottingham een heel levendige stad is, waar de fuck heb je het over met je "ik maak me meer zorgen over hem persoonlijk"?BlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 16:41
Let me tell you something brother. Ik Ben niet van gister, maak me meer zorgen over hem persoonlijk.
Fijne deadlineday Verder (brother we zijn beiden voor PSV!)
- These users thanked the author BlackMambaSanga for the post:
- Oldworld
-
- Lid van verdienste
Toch enigszins verrassend dat hij toch nog gaat, ik had het idee dat hij bleef omdat hij hier CL zou spelen. Maar het is een mooie stap voor hem en hij gaat door de voordeur weg. Zich hier verder doorontwikkeld tot een goede speler, prijzen gewonnen (helaas nooit de landstitel) en CL gehaald. Hopelijk gaat hij het goed doen daar en wordt hij volgende zomer al opgepikt door een betere club, de Wijnaldum-route, zeg maar.
- These users thanked the author Mick Jagger for the post:
- BlackMambaSanga
-
- Legende
- Skuddem
- Nationale topspeler
FF rustig aan met die smileys, je zit op een forum, niet in een whatsapp gesprek met je nichtje van 12.Razzaa wrote: ↑01 Sep 2023, 16:50Moest dat nou
Omdat ik het me niet meer herinner... check gedaan of ie nog van PSV is..?? volgens transfermarkt zit ie op voetballes in Maccabi ..
Hij is toch verkocht (door PSV) toch ??
enne.. trouwens dit wist ik niet ==> Derrick Luckassen is broer van Brian Brobbey (dat verklaart heel veel... ).
Ontopic; Sangaré bedankt voor alles... én het gaat je goed (kan iemand dit ff naar het Frans vertalen.. want Sangaré's Nederlands tsja hij gaf vrijwel nooit interviews in het Nederlands.. dus ik weet nie' .
Max 1 smiley per post.
2 als je gezopen hebt.
- These users thanked the author Skuddem for the post (total 3):
- Breur • Ardbeg • BlackMambaSanga
-
- Vaste waarde in elftal
- Maax
- Meervoudig international
Earnest heeft daar nog een bijbaantje
- Zico
- Regelmatige invaller
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vind het opmerkelijk dat we geen nieuws meer vernemen door Aster Vranckx, die nog steeds met een volle koffer in Wolfsburg zit te wachten en met zijn boezemvriend Bakayoko wil spelen komend seizoen. Wat we nu weten is dat Lozano bijna een even groot zekerheidje is als CL-voetbal en het vertrek van Sangaré. Streep je dat eerste weg tegenover die laatste twee, dan staan we toch nog dusdanig in de plus dat je naast Sanchez Vranckx nog kunt ophalen vandaag? Wat als Schouten eens geblesseerd raakt?
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Kan ook best zijn dat alles al geregeld is. PSV kan dat vaak wel goed stil houden.O Goleiro Grande wrote: ↑01 Sep 2023, 19:16 Vind het opmerkelijk dat we geen nieuws meer vernemen door Aster Vranckx, die nog steeds met een volle koffer in Wolfsburg zit te wachten en met zijn boezemvriend Bakayoko wil spelen komend seizoen. Wat we nu weten is dat Lozano bijna een even groot zekerheidje is als CL-voetbal en het vertrek van Sangaré. Streep je dat eerste weg tegenover die laatste twee, dan staan we toch nog dusdanig in de plus dat je naast Sanchez Vranckx nog kunt ophalen vandaag? Wat als Schouten eens geblesseerd raakt?
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
Je komt de naam Vranckx echt nergens (via officiele kanalen) tegen verder. Zou echt wel fantastisch zijn. Sanchez en Vranckx nog halen.Vanthaman18 wrote: ↑01 Sep 2023, 19:22Kan ook best zijn dat alles al geregeld is. PSV kan dat vaak wel goed stil houden.O Goleiro Grande wrote: ↑01 Sep 2023, 19:16 Vind het opmerkelijk dat we geen nieuws meer vernemen door Aster Vranckx, die nog steeds met een volle koffer in Wolfsburg zit te wachten en met zijn boezemvriend Bakayoko wil spelen komend seizoen. Wat we nu weten is dat Lozano bijna een even groot zekerheidje is als CL-voetbal en het vertrek van Sangaré. Streep je dat eerste weg tegenover die laatste twee, dan staan we toch nog dusdanig in de plus dat je naast Sanchez Vranckx nog kunt ophalen vandaag? Wat als Schouten eens geblesseerd raakt?
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
De naam Vranckx is de afgelopen weken 138463829x tegengekomen in berichten waarbij gezegd werd dat alles rond was.Leeuwarden1964 wrote: ↑01 Sep 2023, 19:30Je komt de naam Vranckx echt nergens (via officiele kanalen) tegen verder. Zou echt wel fantastisch zijn. Sanchez en Vranckx nog halen.Vanthaman18 wrote: ↑01 Sep 2023, 19:22
Kan ook best zijn dat alles al geregeld is. PSV kan dat vaak wel goed stil houden.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf