Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Sangare was een topvoetballer voor ons. Ik gun hem deze stap naar de PL.

Het ga je goed Ibi!
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    TomPSV023
    Tjompie
    Internationale topspeler

Tjompie
    Internationale topspeler

Waarom zit Luckassen naast hem trouwens ;)
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 16:38 Waarom zit Luckassen naast hem trouwens ;)
    Die was verdwaald. Heeft jaren de Herdgang niet kunnen vinden, maar erna de weg eruit niet meer…
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Josef Dettelbacher wrote: 01 Sep 2023, 16:27
    BlackMambaSanga wrote: 01 Sep 2023, 16:26 Voor de mods als hij toch vertrekt mijn account verwijderen aub.

Ben echt pissed of als hij gaat. Musampa 😠🤬💩

Zal wel garanties krijgen bij degradatie en wat PSV wil weet ik ook niet.
    Stel je niet aan, doe gewoon BlackMambaSchouten
    Let me tell you something brother. Ik Ben niet van gister, maak me meer zorgen over hem persoonlijk.

Nothingham (bout dorp zonder kans op prijzen) en dit na al een degradatie meegemaakt te hebben! Wat is hier voor hem nu logisch aan?

Ze doen maar beiden. Zal dan geen surprise meer zijn (voor mij) wanneer ze dan zelf, na hun carriere zelf aangeven dat ze better bij PSV konden blijven.
    Ardbeg
    Mister PSV

BlackMambaSanga wrote: 01 Sep 2023, 16:41

Let me tell you something brother. Ik Ben niet van gister, maak me meer zorgen over hem persoonlijk.

Nothingham (bout dorp zonder kans op prijzen) en dit na al een degradatie meegemaakt te hebben! Wat is hier voor hem nu logisch aan?

Ze doen maar beiden. Zal dan geen surprise meer zijn (voor mij) wanneer ze dan zelf, na hun carriere zelf aangeven dat ze better bij PSV konden blijven.
    Wat lul jij allemaal zeg :lol: Buiten het feit dat Nottingham een heel levendige stad is, waar de fuck heb je het over met je "ik maak me meer zorgen over hem persoonlijk"? :lol:
    Josef Dettelbacher
    Legende

Well, then let me tell YOU something bro: niemand gaat naar Nottingham om er langdurig te spelen. Een goed seizoen en je wordt gekocht door een club uit de top 8. Zou Sanga direct naar Liverpool oid gaan, en hij speelt niet, is ie veel verder van huis.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

Heeft zijn waarde gehad maar dit was het moment om te vertrekken. Prima deal. Succes Ibi
    Jur1913
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 01 Sep 2023, 16:44

Wat lul jij allemaal zeg :lol: Buiten het feit dat Nottingham een heel levendige stad is, waar de fuck heb je het over met je "ik maak me meer zorgen over hem persoonlijk"? :lol:
    Die frikandel heeft ook ooit op het andere PSV forum gelopen. Was ook al een uitdaging om serieus te nemen toen
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Ardbeg
    Razzaa
    Jeugdinternational

Moest dat nou :sick:

Omdat ik het me niet meer herinner... check gedaan of ie nog van PSV is..?? volgens transfermarkt zit ie op voetballes in Maccabi ..
    Hij is toch verkocht (door PSV) toch ??

enne.. trouwens dit wist ik niet ==> Derrick Luckassen is broer van Brian Brobbey (dat verklaart heel veel... :kots: ).

Ontopic; Sangaré bedankt voor alles... én het gaat je goed :peace: (kan iemand dit ff naar het Frans vertalen.. want Sangaré's Nederlands tsja hij gaf vrijwel nooit interviews in het Nederlands.. dus ik weet nie' :monkey: .
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Ardbeg wrote: 01 Sep 2023, 16:44

Het mag wel iets vriendeiijker. Zeker voor mij als Sangare fan komt je niet leuk over.

Fijne deadlineday Verder (brother we zijn beiden voor PSV!)
  • These users thanked the author BlackMambaSanga for the post:
    Oldworld
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Toch enigszins verrassend dat hij toch nog gaat, ik had het idee dat hij bleef omdat hij hier CL zou spelen. Maar het is een mooie stap voor hem en hij gaat door de voordeur weg. Zich hier verder doorontwikkeld tot een goede speler, prijzen gewonnen (helaas nooit de landstitel) en CL gehaald. Hopelijk gaat hij het goed doen daar en wordt hij volgende zomer al opgepikt door een betere club, de Wijnaldum-route, zeg maar.
  • These users thanked the author Mick Jagger for the post:
    BlackMambaSanga
    koetje
    Legende

Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 16:36
    Journalistiek blundertje

Je gaat dus helemaal naar Eindhoven voor een quote. Hij staat voor een dicht hek. Unieke kans om even wat langer met hem te spreken. In plaats daarvan ga je het hek voor hem openen :D
    Skuddem
    Nationale topspeler

Razzaa wrote: 01 Sep 2023, 16:50
    Moest dat nou :sick:

Omdat ik het me niet meer herinner... check gedaan of ie nog van PSV is..?? volgens transfermarkt zit ie op voetballes in Maccabi ..
    Hij is toch verkocht (door PSV) toch ??

enne.. trouwens dit wist ik niet ==> Derrick Luckassen is broer van Brian Brobbey (dat verklaart heel veel... :kots: ).

Ontopic; Sangaré bedankt voor alles... én het gaat je goed :peace: (kan iemand dit ff naar het Frans vertalen.. want Sangaré's Nederlands tsja hij gaf vrijwel nooit interviews in het Nederlands.. dus ik weet nie' :monkey: .
    FF rustig aan met die smileys, je zit op een forum, niet in een whatsapp gesprek met je nichtje van 12.

Max 1 smiley per post.
    2 als je gezopen hebt.
  • These users thanked the author Skuddem for the post (total 3):
    BreurArdbegBlackMambaSanga
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Die halen nog een hoop op de laatste dag
    Maax
    Meervoudig international

Benitez040 wrote: 01 Sep 2023, 19:08

Die halen nog een hoop op de laatste dag
    Earnest heeft daar nog een bijbaantje
    Zico
    Regelmatige invaller

The condor has landed.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Vind het opmerkelijk dat we geen nieuws meer vernemen door Aster Vranckx, die nog steeds met een volle koffer in Wolfsburg zit te wachten en met zijn boezemvriend Bakayoko wil spelen komend seizoen. Wat we nu weten is dat Lozano bijna een even groot zekerheidje is als CL-voetbal en het vertrek van Sangaré. Streep je dat eerste weg tegenover die laatste twee, dan staan we toch nog dusdanig in de plus dat je naast Sanchez Vranckx nog kunt ophalen vandaag? Wat als Schouten eens geblesseerd raakt?
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

O Goleiro Grande wrote: 01 Sep 2023, 19:16 Vind het opmerkelijk dat we geen nieuws meer vernemen door Aster Vranckx, die nog steeds met een volle koffer in Wolfsburg zit te wachten en met zijn boezemvriend Bakayoko wil spelen komend seizoen. Wat we nu weten is dat Lozano bijna een even groot zekerheidje is als CL-voetbal en het vertrek van Sangaré. Streep je dat eerste weg tegenover die laatste twee, dan staan we toch nog dusdanig in de plus dat je naast Sanchez Vranckx nog kunt ophalen vandaag? Wat als Schouten eens geblesseerd raakt?
    Kan ook best zijn dat alles al geregeld is. PSV kan dat vaak wel goed stil houden.
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2023, 19:22
    O Goleiro Grande wrote: 01 Sep 2023, 19:16 Vind het opmerkelijk dat we geen nieuws meer vernemen door Aster Vranckx, die nog steeds met een volle koffer in Wolfsburg zit te wachten en met zijn boezemvriend Bakayoko wil spelen komend seizoen. Wat we nu weten is dat Lozano bijna een even groot zekerheidje is als CL-voetbal en het vertrek van Sangaré. Streep je dat eerste weg tegenover die laatste twee, dan staan we toch nog dusdanig in de plus dat je naast Sanchez Vranckx nog kunt ophalen vandaag? Wat als Schouten eens geblesseerd raakt?
    Kan ook best zijn dat alles al geregeld is. PSV kan dat vaak wel goed stil houden.
    Je komt de naam Vranckx echt nergens (via officiele kanalen) tegen verder. Zou echt wel fantastisch zijn. Sanchez en Vranckx nog halen. :hartjes:
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Leeuwarden1964 wrote: 01 Sep 2023, 19:30
    Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2023, 19:22

Je komt de naam Vranckx echt nergens (via officiele kanalen) tegen verder. Zou echt wel fantastisch zijn. Sanchez en Vranckx nog halen. :hartjes:
    De naam Vranckx is de afgelopen weken 138463829x tegengekomen in berichten waarbij gezegd werd dat alles rond was.
    SNDR87
    Lid 2e elftal

Dat Forrest is vandaag wel echt non stop nieuwe spelers aan het presenteren. Inmiddels al een stuk of 3/4. Benieuwd of Sangare daar nog bij gaat komen vandaag..
    Cas
    Meervoudig international

Sangare is nu bezig met een medische keuring volgens Fabrizio (zn stream)
    nilssonH
    Moderator

Gaat nu starten met de medische keuring volgens Fabrizio.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Bugger.
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Post Reply