Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Chucky
Vedette

Iderealist wrote: 01 Sep 2023, 16:34
Chucky wrote: 01 Sep 2023, 16:33 Het is heel simpel: Vranckx moet komen als opvolger van Sangaré, en er moet een CV worden aangetrokken. Gebeurt dat - met name het laatste - niet, is het al met al toch een teleurstellende transferperiode.
Je schrijft "vind ik" verkeerd
Ah, dus jij vindt het geen teleurstelling als er geen CV wordt aangetrokken?
Captain(C)
Vaste waarde in elftal

Chucky wrote: 01 Sep 2023, 16:33 Het is heel simpel: Vranckx moet komen als opvolger van Sangaré, en er moet een CV worden aangetrokken. Gebeurt dat - met name het laatste - niet, is het al met al toch een teleurstellende transferperiode.
Reken er maar niet op; als je tot letterlijk het allerlaatste moment wacht op het aantrekken van een CV kan je wel eens bot gaan vangen.
Om met dat laatste af te sluiten; dat is totaal niet het geval, er is echt fantastisch ingekocht en hebben zoals het er nu naar uitziet een top, brede selectie.
Koekoek!
TomPSV
Legende

Stefan1913 wrote: 01 Sep 2023, 16:35
Goeie vragen van Milan. Echt een top interviewer.
grasveld
Internationale topspeler

Juancho wrote: 01 Sep 2023, 16:37 Overigens, van een vertrek van Ramalho is dus ook geen sprake meer. Logisch, maar dat werd wellicht ook nog een beetje verwacht
Aan het begin van de transferperiode las ik hier veelvuldig dat die voor iedere middenmoot club uit Spanje etc interessant zou zijn. Dat valt toch wat tegen denk ik. :I Die wandelt komende zomer transfervrij de deur uit. Geen ramp, maar toch zonde. Of hij moet in de winter verkassen.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Stefan1913 wrote: 01 Sep 2023, 16:35
Diepgaand interview wel
ShovingNE2
Site Admin

Eenhoopjob wrote: 01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.
Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.

Ik denk dat ze Saibari ook op 8 voor ogen hebben. 10-en hebben we zat. dan heb je Veerman/Saibari/Schouten voor de overige 2 posities. Met 1 jeugdspeler Tygo Land erachter. Ok, zou ik mee kunnen leven. Maar een CV is wel belangrijk vind ik. We hebben 3 CV's. Dat is weinig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DuckS4uc3s
Ballenjongen

Rik is nu ook al meer dan een uur stil. Waar blijven die nieuwtjes? Mijn inziens kun je niet zonder vervanger van Sangare…. Of moeten we Boscagli gaan zien als CVM potentieel?
Heruone
Lid scoutingsteam

JoJo wrote: 01 Sep 2023, 16:23
Heruone wrote: 01 Sep 2023, 16:08 Til is prima om erbij te houden, maar ik denk dat hij binnen nu en 1 jaar wel verkocht wordt.
Ere wie ere toekomt. Ik ben absoluut geen Til fan (vind dat ie voetballend veel tekort komt) maar door dat sleuren en jagen na het invallen tegen Rangers kwamen de rest wel wat meer aan voetballen toe. Dat is ook een kwaliteit.
Je hebt gewoon een brede selectie nodig. Zeker voor de 3 middenveldposities waar je straks Europees gewoon een vol programma gaat draaien en ongetwijfeld los van roulatie ook blessures een rol gaan spelen.

Ik denk dat er voor alle spelers in zekere zin daarom wel perspectief is, hoewel dat voor sommigen ongetwijfeld over langere termijn niet voldoende is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Iderealist
Talent

Chucky wrote: 01 Sep 2023, 16:39
Iderealist wrote: 01 Sep 2023, 16:34

Je schrijft "vind ik" verkeerd
Ah, dus jij vindt het geen teleurstelling als er geen CV wordt aangetrokken?
Ik denk dat die RCV nog komt en ik denk dat Bosz vindt dat hij de VCM kan opvangen binnen de huidige selectie.
Die andere Wageninger
grasveld
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 01 Sep 2023, 16:40
Eenhoopjob wrote: 01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.

Ik denk dat ze Saibari ook op 8 voor ogen hebben. 10-en hebben we zat. dan heb je Veerman/Saibari/Schouten voor de overige 2 posities. Met 1 jeugdspeler Tygo Land erachter. Ok, zou ik mee kunnen leven. Maar een CV is wel belangrijk vind ik. We hebben 3 CV's. Dat is weinig.
We hebben er 4. Teze wordt denk ik gewoon als CV gerekend, ondanks dat hij vaker op rechtsback staat nu. Al heeft die meer een hybride rol. Dus: Teze, Ramalho, Boscagli en Obispo (die nog herstellende is). En in geval van nood kan Schouten CV. Wellicht is Bosz er zo wel gewoon tevreden mee, als er toch niet iemand gevonden kan worden voor een juiste prijs / kwaliteit.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

3 CV’s? Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo zou je wel kunnen tellen met Sambo, Mauro, Van Aanholt en Dest als backs, toch? Of ga je al uit van vertrek Sambo en Teze definitief als back?
Robson de Souza
Vedette

Juancho wrote: 01 Sep 2023, 16:37 Overigens, van een vertrek van Ramalho is dus ook geen sprake meer. Logisch, maar dat werd wellicht ook nog een beetje verwacht
Die zal in de winterstop gaan als ze Robinson gratis binnen hengelen.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    DoubleUCoolman
    Eenhoopjob
    Basisspeler

Ik bedoel ook dat Bayern dan moet opschieten met het binnenhengelen van Ramalho en El Ghazi.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik zie in Saibari geen vervanger van Veerman. Hij doet het super goed als 10 en als flankspeler dit jaar en laat hem daar nog maar beter in worden. Land is de enige die Veerman een klein beetje kan vervangen tenzij we compleet anders gaan spelen.
    Chucky
    Vedette

Schouten en Veerman zijn basisspelers. Als je enkel Saibari als alternatief hebt wanneer een van de twee wegvalt (met name Schouten), zit je met een enorm probleem.

Stel dat Schouten er een maandje uitligt, sta je dus gedurende die hele periode met een middenveld bestaande uit Veerman - Saibari en Til/Tillman/Babadi te ballen. Dat kan echt niet, defensief gezien.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 5):
    HeruoneJoenepsvFrisian1913Dn TrolMaartenV
    Juancho
    Mister PSV

Die Robinson kan er geen reet van als ik de kenners moet geloven. Laat die vooral lekker daar. Als Ramalho gaat... Haal dan een verbeterde versie of een groot talent.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Welke Duitse club dacht je dan nog voor welke PSV-speler zou komen?
    Gutanoth
    Vaste waarde in elftal

Ik stap straks in het vliegtuig en kan 4,5 uur niet refreshen. Wanneer ik weer internet heb verwacht ik vranckx, lozano en een verdediger gvd
    ShovingNE2
    Site Admin

Thijs wrote: 01 Sep 2023, 16:423 CV’s? Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo zou je wel kunnen tellen met Sambo, Mauro, Van Aanholt en Dest als backs, toch? Of ga je al uit van vertrek Sambo en Teze definitief als back?
    Obispo is een hoop, maar geen PSV-CV. Mijn ballen in de fruitpers als hij ooit bij ons dat niveau gaat aantikken. Dus die rekende ik niet mee.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    trouwepsvfan
    Vedette

grasveld wrote: 01 Sep 2023, 16:42

We hebben er 4. Teze wordt denk ik gewoon als CV gerekend, ondanks dat hij vaker op rechtsback staat nu. Al heeft die meer een hybride rol. Dus: Teze, Ramalho, Boscagli en Obispo (die nog herstellende is). En in geval van nood kan Schouten CV. Wellicht is Bosz er zo wel gewoon tevreden mee, als er toch niet iemand gevonden kan worden voor een juiste prijs / kwaliteit.
    Schouten kan niet meer als back-up dienen vind ik nu hij de enige 6 is. Dus die telt niet meer mee. Dan heb je nu dus 3 fitte CV's waarvan er 1 permanent rechtsback staat. Kan gewoon niet.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ShovingNE2 wrote: 01 Sep 2023, 16:44
    Thijs wrote: 01 Sep 2023, 16:423 CV’s? Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo zou je wel kunnen tellen met Sambo, Mauro, Van Aanholt en Dest als backs, toch? Of ga je al uit van vertrek Sambo en Teze definitief als back?
    Obispo is een hoop, maar geen PSV-CV. Mijn ballen in de fruitpers als hij ooit bij ons dat niveau gaat aantikken. Dus die rekende ik niet mee.
    Die ballen van jou hebben al veel te verduren gehad. Kunnen dat inmiddels niet beter klontjes genoemd worden?
    Thoresen
    Nationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 01 Sep 2023, 13:45
    Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2023, 13:44

Dat zou echt waardeloos zijn. Had dan Sangare gehouden.
    Dit zou heel raar zijn
    Inderdaad die zit al heel de zomer klaar op de Hot seat en dan nu bij vertrek Sangare niet komen?

En waar blijft die CV? Ik denk dat Marcel heeft gezegd: "Earnie, het maakt me niet uit wat je allemaal haalt, maar je haalt geen CV. Punt uit."
    Trixm
    Vedette

11 Tinus wrote: 01 Sep 2023, 16:43 Ik zie in Saibari geen vervanger van Veerman. Hij doet het super goed als 10 en als flankspeler dit jaar en laat hem daar nog maar beter in worden. Land is de enige die Veerman een klein beetje kan vervangen tenzij we compleet anders gaan spelen.
    Hot take, Dantaye Gilbert kan er ook spelen en heeft positief verrast?
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    DezoonvanAad
    Saibari is underrated.
    grasveld
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 16:45 Schouten kan niet meer als back-up dienen vind ik nu hij de enige 6 is. Dus die telt niet meer mee. Dan heb je nu dus 3 fitte CV's waarvan er 1 permanent rechtsback staat. Kan gewoon niet.
    Mee eens ja. Maar wellicht denkt de technische leiding en Bosz er anders over.
    ComeOnPSV
    Vedette

grasveld wrote: 01 Sep 2023, 16:42

Teze wordt absoluut niet als cv gerekend. Dan had hij daar al een keer gespeeld. Is gewoon rechtsback met Sambo erachter.
    Post Reply