Ah, dus jij vindt het geen teleurstelling als er geen CV wordt aangetrokken?
Transferwindow 2023/24
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
Reken er maar niet op; als je tot letterlijk het allerlaatste moment wacht op het aantrekken van een CV kan je wel eens bot gaan vangen.
Om met dat laatste af te sluiten; dat is totaal niet het geval, er is echt fantastisch ingekocht en hebben zoals het er nu naar uitziet een top, brede selectie.
Koekoek!
-
- Internationale topspeler
Aan het begin van de transferperiode las ik hier veelvuldig dat die voor iedere middenmoot club uit Spanje etc interessant zou zijn. Dat valt toch wat tegen denk ik. Die wandelt komende zomer transfervrij de deur uit. Geen ramp, maar toch zonde. Of hij moet in de winter verkassen.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.Eenhoopjob wrote: ↑01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.
Ik denk dat ze Saibari ook op 8 voor ogen hebben. 10-en hebben we zat. dan heb je Veerman/Saibari/Schouten voor de overige 2 posities. Met 1 jeugdspeler Tygo Land erachter. Ok, zou ik mee kunnen leven. Maar een CV is wel belangrijk vind ik. We hebben 3 CV's. Dat is weinig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Ballenjongen
Rik is nu ook al meer dan een uur stil. Waar blijven die nieuwtjes? Mijn inziens kun je niet zonder vervanger van Sangare…. Of moeten we Boscagli gaan zien als CVM potentieel?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Je hebt gewoon een brede selectie nodig. Zeker voor de 3 middenveldposities waar je straks Europees gewoon een vol programma gaat draaien en ongetwijfeld los van roulatie ook blessures een rol gaan spelen.
Ik denk dat er voor alle spelers in zekere zin daarom wel perspectief is, hoewel dat voor sommigen ongetwijfeld over langere termijn niet voldoende is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Talent
-
We hebben er 4. Teze wordt denk ik gewoon als CV gerekend, ondanks dat hij vaker op rechtsback staat nu. Al heeft die meer een hybride rol. Dus: Teze, Ramalho, Boscagli en Obispo (die nog herstellende is). En in geval van nood kan Schouten CV. Wellicht is Bosz er zo wel gewoon tevreden mee, als er toch niet iemand gevonden kan worden voor een juiste prijs / kwaliteit.ShovingNE2 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:40Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.Eenhoopjob wrote: ↑01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.
Ik denk dat ze Saibari ook op 8 voor ogen hebben. 10-en hebben we zat. dan heb je Veerman/Saibari/Schouten voor de overige 2 posities. Met 1 jeugdspeler Tygo Land erachter. Ok, zou ik mee kunnen leven. Maar een CV is wel belangrijk vind ik. We hebben 3 CV's. Dat is weinig.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
3 CV’s? Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo zou je wel kunnen tellen met Sambo, Mauro, Van Aanholt en Dest als backs, toch? Of ga je al uit van vertrek Sambo en Teze definitief als back?ShovingNE2 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:40Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.Eenhoopjob wrote: ↑01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.
-
- Vedette
Die zal in de winterstop gaan als ze Robinson gratis binnen hengelen.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Basisspeler
Ik bedoel ook dat Bayern dan moet opschieten met het binnenhengelen van Ramalho en El Ghazi.ShovingNE2 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:40Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.Eenhoopjob wrote: ↑01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zie in Saibari geen vervanger van Veerman. Hij doet het super goed als 10 en als flankspeler dit jaar en laat hem daar nog maar beter in worden. Land is de enige die Veerman een klein beetje kan vervangen tenzij we compleet anders gaan spelen.
-
- Vedette
Schouten en Veerman zijn basisspelers. Als je enkel Saibari als alternatief hebt wanneer een van de twee wegvalt (met name Schouten), zit je met een enorm probleem.ShovingNE2 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:40Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.Eenhoopjob wrote: ↑01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.
Stel dat Schouten er een maandje uitligt, sta je dus gedurende die hele periode met een middenveld bestaande uit Veerman - Saibari en Til/Tillman/Babadi te ballen. Dat kan echt niet, defensief gezien.
- Juancho
- Mister PSV
Die Robinson kan er geen reet van als ik de kenners moet geloven. Laat die vooral lekker daar. Als Ramalho gaat... Haal dan een verbeterde versie of een groot talent.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Welke Duitse club dacht je dan nog voor welke PSV-speler zou komen?Eenhoopjob wrote: ↑01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik stap straks in het vliegtuig en kan 4,5 uur niet refreshen. Wanneer ik weer internet heb verwacht ik vranckx, lozano en een verdediger gvd
- ShovingNE2
- Site Admin
Obispo is een hoop, maar geen PSV-CV. Mijn ballen in de fruitpers als hij ooit bij ons dat niveau gaat aantikken. Dus die rekende ik niet mee.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Schouten kan niet meer als back-up dienen vind ik nu hij de enige 6 is. Dus die telt niet meer mee. Dan heb je nu dus 3 fitte CV's waarvan er 1 permanent rechtsback staat. Kan gewoon niet.grasveld wrote: ↑01 Sep 2023, 16:42We hebben er 4. Teze wordt denk ik gewoon als CV gerekend, ondanks dat hij vaker op rechtsback staat nu. Al heeft die meer een hybride rol. Dus: Teze, Ramalho, Boscagli en Obispo (die nog herstellende is). En in geval van nood kan Schouten CV. Wellicht is Bosz er zo wel gewoon tevreden mee, als er toch niet iemand gevonden kan worden voor een juiste prijs / kwaliteit.ShovingNE2 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:40
Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Die ballen van jou hebben al veel te verduren gehad. Kunnen dat inmiddels niet beter klontjes genoemd worden?ShovingNE2 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:44Obispo is een hoop, maar geen PSV-CV. Mijn ballen in de fruitpers als hij ooit bij ons dat niveau gaat aantikken. Dus die rekende ik niet mee.
-
- Nationale topspeler
Inderdaad die zit al heel de zomer klaar op de Hot seat en dan nu bij vertrek Sangare niet komen?
En waar blijft die CV? Ik denk dat Marcel heeft gezegd: "Earnie, het maakt me niet uit wat je allemaal haalt, maar je haalt geen CV. Punt uit."
- Trixm
- Vedette
Hot take, Dantaye Gilbert kan er ook spelen en heeft positief verrast?
- These users thanked the author Trixm for the post:
- DezoonvanAad
Saibari is underrated.
-
Mee eens ja. Maar wellicht denkt de technische leiding en Bosz er anders over.trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2023, 16:45 Schouten kan niet meer als back-up dienen vind ik nu hij de enige 6 is. Dus die telt niet meer mee. Dan heb je nu dus 3 fitte CV's waarvan er 1 permanent rechtsback staat. Kan gewoon niet.
- ComeOnPSV
- Vedette
Teze wordt absoluut niet als cv gerekend. Dan had hij daar al een keer gespeeld. Is gewoon rechtsback met Sambo erachter.grasveld wrote: ↑01 Sep 2023, 16:42We hebben er 4. Teze wordt denk ik gewoon als CV gerekend, ondanks dat hij vaker op rechtsback staat nu. Al heeft die meer een hybride rol. Dus: Teze, Ramalho, Boscagli en Obispo (die nog herstellende is). En in geval van nood kan Schouten CV. Wellicht is Bosz er zo wel gewoon tevreden mee, als er toch niet iemand gevonden kan worden voor een juiste prijs / kwaliteit.ShovingNE2 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:40
Dat is alleen inkomend. Niet uitgaand.