Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
SNDR87
Lid 2e elftal

Geen extra verdedigende middenvelder halen is vragen om problemen bij blessure van Veerman of Schouten. Met zoveel wedstrijden die gaan komen is de kans natuurlijk heel aannemelijk dat er blessures komen. Snap best dat ze toch geen 12 Miljoen willen betalen voor Vranckx en hem dan op de bank moeten zetten maar kies dan voor een goedkopere optie, bijvoorbeeld Kitolano van Sparta.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het kan toch niet zo zijn mensen dat we voorin 5 spelers hebben voor 3 posities waarin Pepi en Bakayoko vanaf de bank komen maar op het middenveld voor Veerman en Schouten 0 vervangers hebben maar wel 4 a 5 goede opties voor op 10?

Dat zou bijna schandalig uit verhouding zijn.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    BlackMambaSangaJuancho
    ShovingNE2
    Site Admin

ComeOnPSV wrote: 01 Sep 2023, 16:47Teze wordt absoluut niet als cv gerekend. Dan had hij daar al een keer gespeeld. Is gewoon rechtsback met Sambo erachter.
    Tuurlijk wel. Dest gaat naar rechtsback en Van Aanholt/Mauro linksback. Dan wordt Teze / Boscagli je centrum.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Mithras
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 01 Sep 2023, 16:44
    Thijs wrote: 01 Sep 2023, 16:423 CV’s? Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo zou je wel kunnen tellen met Sambo, Mauro, Van Aanholt en Dest als backs, toch? Of ga je al uit van vertrek Sambo en Teze definitief als back?
    Obispo is een hoop, maar geen PSV-CV. Mijn ballen in de fruitpers als hij ooit bij ons dat niveau gaat aantikken. Dus die rekende ik niet mee.
    Zet eerst maar eens die tattoo van Guti i.p.v. al die loze beloftes/ voorstellen te maken.
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 6):
    NilisLVL040GrasmatHeissenberrugLorenzo von MatterhornMaartenV
    Zico
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV

Thijs wrote: 01 Sep 2023, 16:423 CV’s? Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo zou je wel kunnen tellen met Sambo, Mauro, Van Aanholt en Dest als backs, toch? Of ga je al uit van vertrek Sambo en Teze definitief als back?
    Obispo is een hoop, maar geen PSV-CV. Mijn ballen in de fruitpers als hij ooit bij ons dat niveau gaat aantikken. Dus die rekende ik niet mee.
    Note to self: bewaarpost
    ;)
    Teletubby
    Nationale topspeler

Wel leuk dat we over een schande spreken terwijl er nog 7 uurtjes te gaan zijn. Jongens ga een potje patience spelen en spreek morgen van een schande als er niemand komt die nog backup zou kunnen wezen voor Schouten.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Deze sla ik op! Je weet maar nooit :mrgreen:
    johan derksen
    Meervoudig international

Kunnen we van Til geen RCV maken?
    Standbeeld
    Mister PSV

Daarna lekker koken in de soep. Boordevol vitaminen en mineralen.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

SKERLA wrote: 01 Sep 2023, 16:50

Die ballen zijn onderhand toch wel dolgedraaid en uitgeperst?
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Wanneer iemand in Suriname is en lol wil hebben rondom wedstrijden laat me weten🇳🇱🙈🤣😘😍❤️
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

ShovingNE2 wrote: 01 Sep 2023, 16:48
    ComeOnPSV wrote: 01 Sep 2023, 16:47Teze wordt absoluut niet als cv gerekend. Dan had hij daar al een keer gespeeld. Is gewoon rechtsback met Sambo erachter.
    Tuurlijk wel. Dest gaat naar rechtsback en Van Aanholt/Mauro linksback. Dan wordt Teze / Boscagli je centrum.
    Hier is de multifunctionaliteit idd de sleutel. Voor de 6 geldt dat helaas dan weer niet echt…
    milansandro
    Legende

Begin het vermoeden te krijgen dat er behalve Lozano niemand meer bij komt, dus ook geen CV..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    koetje
    Legende

Gutanoth wrote: 01 Sep 2023, 16:44 Ik stap straks in het vliegtuig en kan 4,5 uur niet refreshen. Wanneer ik weer internet heb verwacht ik vranckx, lozano en een verdediger gvd
    Dit had ik in 1998 ook zoiets, maar dan wel op zijn 90s.

Ging je twee weken op vakantie in Italië. Kon je na 1,5 weken een Telegraaf van twee dagen oud aanschaffen ergens. Was de complete selectie van PSV vernieuwd. Waren opeens Advocaat, Stam, Jonk, Zenden en Numan vertrokken.

Die 1,5 week toen is de 4,5 uur nu.
    Last edited by koetje on 01 Sep 2023, 16:56, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    LucNilis
    trouwepsvfan
    Vedette

SKERLA wrote: 01 Sep 2023, 16:50

Arme Diane.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

BlackMambaSanga wrote: 01 Sep 2023, 16:53 Wanneer iemand in Suriname is en lol wil hebben rondom wedstrijden laat me weten🇳🇱🙈🤣😘😍❤️
    Mooi, stuur milansandro en Bubba Gump maar een bericht die houden wel van Surinaamse buitenvrouwen
    Breur
    Internationale topspeler

Boscagli zou er in nood kunnen spelen, maar met het vertrek van Commenencia is er een backup vertrokken dus zou ik het wel wenselijk vinden als er nog een backup komt.
    Standbeeld
    Mister PSV

BlackMambaSanga wrote: 01 Sep 2023, 16:53 Wanneer iemand in Suriname is en lol wil hebben rondom wedstrijden laat me weten🇳🇱🙈🤣😘😍❤️
    Wat mag het kosten?
    milansandro
    Legende

AddoCultheld wrote: 01 Sep 2023, 16:55
    Mooi, stuur @milansandro en @Bubba Gump maar een bericht die houden wel van Surinaamse buitenvrouwen
    Ik heb aan 1 vrouw genoeg jonge :mrgreen:
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

ShovingNE2 wrote: 01 Sep 2023, 16:48
    Tja, Boscagli, Teze, Ramalho, Obispo. Qua kwantitatieve invulling klopt het dan. Alles dubbel bezet. Maar qua kwalitatieve invulling is het niet het gewenste niveau. Niet zozeer Boscagli of Teze, maar als er een van die twee wegvalt zak je wel heel hard terug. Maar goed, nog 7 uur te gaan, ik laat me graag verrassen. Here we go!
    Kezmania9
    Talent

Ik snap er geen reet meer van. Al maanden gaat het over Vranckx die in de startblokken staat en die blijkt nu plotseling niet meer haalbaar? Hoe dan? Ik vind zijn komst misschien nog wel dringender dan die van een CV. Bij een blessure van Schouten of Veerman heb je nu niemand achter de hand!
  • These users thanked the author Kezmania9 for the post:
    SNDR87
    ShovingNE2
    Site Admin

Kezmania9 wrote: 01 Sep 2023, 16:56 Ik snap er geen reet meer van. Al maanden gaat het over Vranckx die in de startblokken staat en die blijkt nu plotseling niet meer haalbaar? Hoe dan? Ik vind zijn komst misschien nog wel dringender dan die van een CV. Bij een blessure van Schouten of Veerman heb je nu niemand achter de hand!
    Ik denk dat men bij PSV zich heeft verbaasd over de ontwikkeling van Saibari. Dan heb je Schouten/Veerman/Saibari voor die posities. En tienen genoeg om Saibari op te vangen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Zico
    Regelmatige invaller

:wonder:
    Last edited by Zico on 01 Sep 2023, 17:01, edited 2 times in total.
    Armada
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 01 Sep 2023, 16:58
    Kezmania9 wrote: 01 Sep 2023, 16:56 Ik snap er geen reet meer van. Al maanden gaat het over Vranckx die in de startblokken staat en die blijkt nu plotseling niet meer haalbaar? Hoe dan? Ik vind zijn komst misschien nog wel dringender dan die van een CV. Bij een blessure van Schouten of Veerman heb je nu niemand achter de hand!
    Ik denk dat men bij PSV zich heeft verbaasd over de ontwikkeling van Saibari. Dan heb je Schouten/Veerman/Saibari voor die posities. En tienen genoeg om Saibari op te vangen.
    Maar onvoldoende om Veerman/Schouten op te vangen, zeker onvoldoende wanneer je met vier middenvelders wilt spelen. Of ze moeten Land doorschuiven.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    Noosa
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

milansandro wrote: 01 Sep 2023, 16:56
    AddoCultheld wrote: 01 Sep 2023, 16:55

Mooi, stuur @milansandro en @Bubba Gump maar een bericht die houden wel van Surinaamse buitenvrouwen
    Ik heb aan 1 vrouw genoeg jonge :mrgreen:
    Leest ze hier mee?
    Post Reply